• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wow, 1 uur in de zon en gelijk al een kleurtje. Gaat lekker.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Twijfels of ik een kort broekje aan zal trekken. Mijn benen worden bloedheet in mijn lange zwarte broek lol.

    Edit: Oké zelfs met een kort broekje heb ik het nog heet lol. Bikini dan maar? :Y)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 14:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh... Hierom wilde ik dus niet naar huis: ik ben geen fucking theatervoorstelling dat je wilt 'kijken'. Tyf gewoon op en laat me met rust.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze schoenen inlopen is niet leuk. Stomme blarennn!


    Pretty is just a pretty word.

    De zon vermijden is de beste hobby die er is. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil slippers, maar no money. Eerst mama betalen namelijk. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Holy shit. Mijn buurjongetje heeft de baard in de keel:') omg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik krijg een minderwaardigheidscomplex van shoppen. Al die mensen om me heen die er veel beter uit zien dan ik, al helemaal de modellen waarop de kleding tentoon is gesteld. Muh... :c

    Het enige wat mijn vriend gedaan heeft sinds ik er ben is gamen. Ik heb wel 2 hele korte kusjes gehad. Wauw.

    Trees schreef:
    Ik krijg een minderwaardigheidscomplex van shoppen. Al die mensen om me heen die er veel beter uit zien dan ik, al helemaal de modellen waarop de kleding tentoon is gesteld. Muh... :c


    Same.

    But YOU ARE DAMNIT PRETTY! Don't let your head or whatever tell you otherwise. Because it would be lying. You're gorgeous! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    Ik krijg een minderwaardigheidscomplex van shoppen. Al die mensen om me heen die er veel beter uit zien dan ik, al helemaal de modellen waarop de kleding tentoon is gesteld. Muh... :c


    IK VOEL JE. Shoppen is echt mijn grootste nachtmerrie. Ik kan niet begrijpen dat sommige mensen dat zo leuk vinden. :x

    // ik doe niks en ik begin er langzaam in paniek over te raken want damn ik moet zoveel doen nog en wAAROM DOE IK DAN NIKS


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En de xbox wil gta niet spelen. Blijft steeds hangen in het laad scherm van het spel.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Same.

    But YOU ARE DAMNIT PRETTY! Don't let your head or whatever tell you otherwise. Because it would be lying. You're gorgeous! <3


    Het punt is, anderen zeggen niet dat ik lelijk ben. Dat zie ik zelf in de spiegel lol :') Mijn foto's op Q zijn zorgvuldig geselecteerd, laat je niet misleiden door mijn kop daar.
    But thanks anyway, it's nice to hear someone say such sweet words. Mijn minderwaardigheidscomplex is zojuist iets minder zwaar geworden mmm ^^

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 15:29 ]

    lekkeer warm hieeer


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    lekkeer warm hieeer

    En te warm hieeer


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.