• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als het waar is wat ik zojuist heb gelezen van The 100 over een van mijn fave personages, ga ik keihard janken :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, gooi maar een afstandsbediening tegen me aan omdat je al twee opnames hebt en geen derde kunt plaatsen. Bedankt voor de blauwe plek, echt waar.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit blijft een moeilijke dag. Nog steeds zo trots op jou dat je dat getal toch iets lager heb weten te houden oma (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    Haha mijn hond is uit logeren voor 3 nachten en is dag een meteen al afgebeuld. Dat arme beest is bek af, haha. Ja , ja, werken moet je Isa :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toch wel grappig hoe mijn vader en ik niets met en tegen het koningshuis hebben terwijl mijn ma ze ontzettend sympathiek en dergelijke vind :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bijna huilen op een vol plein waarvan 99% van de mensen geen traan laten. Ben ik nou zo overgevoelig?

    Krolock schreef:
    Bijna huilen op een vol plein waarvan 99% van de mensen geen traan laten. Ben ik nou zo overgevoelig?


    Nee hoor. Ik en mijn moeder hebben ook gehuild en de koningin had het ook vrij zwaar geloof ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat moment dat de hele dag alles drooghoudt en buiten, na werktijd, in tranen uitbarst. Ik voel me ondergewaardeerd en ellendig.


    26 - 02 - '16

    ppl can i get a hug


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    ppl can i get a hug

    Ofcourse babyyyyyysquirrel.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 20:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hiver schreef:
    ppl can i get a hug

    aw cutie *hug*

    //

    Het lucht echt op om dat te hebben verteld. like wow...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hiver schreef:
    ppl can i get a hug


    Many, many hugs for you!




    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jafar schreef:
    (...)

    Nee hoor. Ik en mijn moeder hebben ook gehuild en de koningin had het ook vrij zwaar geloof ik.

    Vond het zo raar dat ik verder niemand zag huilen. Naja niet dat het moet natuurlijk.
    Ah ja zij is sowieso wel snel emotioneel volgens mij.

    Het is zo waar dat de dood onwerkelijk is wanneer je het niet met eigen ogen hebt gezien.


    Happy Birthday my Potter!