• Al drie dagen lang verveel ik mezelf stierlijk en gewoon niks klinkt leuk en ik ben wanhopig. Wie redt mij van de verveling?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, verveel je je nog steeds? Ik kan je helaas niet echt helpen, want ik verveel me zelf al vaak genoeg.


    16 - 09 - '17

    Bagans schreef:
    Haha, verveel je je nog steeds? Ik kan je helaas niet echt helpen, want ik verveel me zelf al vaak genoeg.


    Ja, erg he?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ken het gevoel helaas.
    En hoewel ik eigenlijk verder "moet" schrijven aan mijn verhaal, zit ik continu Q te refreshen en doelloos op Youtube video's te kijken.

    Ik verveel me ook, maar dat is alleen maar omdat ik eigenlijk heel veel te doen heb oeps.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik moet een schrijfwedstrijd opdracht afmaken die ik morgen moet inleven, maar ik moet nog rond de 5K. Je mag meelezen in Google Drive als je de Honger Spelen kent?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Ik moet een schrijfwedstrijd opdracht afmaken die ik morgen moet inleven, maar ik moet nog rond de 5K. Je mag meelezen in Google Drive als je de Honger Spelen kent?


    Ik hou van ervan haha. Kan, ik weet alleen niet of je veel aan mij gaat hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik hou van ervan haha. Kan, ik weet alleen niet of je veel aan mij gaat hebben.

    Ik vind het sowieso leuk als er iemand meeleest, zelfs als diegene niets zegt ofzo. Je valt alleen wel middenin het verhaal, als je dat niet erg vindt.
    Sorry voor de late reactie trouwens :')

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 16:03 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Krolock schreef:
    Ken het gevoel helaas.
    En hoewel ik eigenlijk verder "moet" schrijven aan mijn verhaal, zit ik continu Q te refreshen en doelloos op Youtube video's te kijken.

    HAHA SAME


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Anatomy schreef:
    Ik verveel me ook, maar dat is alleen maar omdat ik eigenlijk heel veel te doen heb oeps.


    Dit. Ik heb examens vanaf donderdag maar ik zit me te vervelen terwijl ik duizend dingen zou moeten doen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ken het gevoel en kan je er niet vanaf helpen vrees ik.:'D


    Queer zijn is gewoon alles