• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kinderen zijn per definitie vreselijk


    Slightly drunk.

    Ik heb economie niet verpest volgens mij


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jerker schreef:
    Kinderen zijn per definitie vreselijk

    Vooral mijn buurkinderen (":

    // Ik ben mijn longen er uit aan het hoesten. Hoe zou dat komen, OPA? Die je fucking hand voor je mond en please niet boven het eten enzo..

    Chizuru schreef:
    (...)
    I was just kidding. Ik weet heus dat hij zijn eigen naam niet gekozen heeft.


    Oh, nee was in het algemeen, mijn ouders naken ook steeds grapjes, maar ik weet hoe het is om zo met je naam geconfronteerd te worden. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En mijn buurkinderen ook!


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Kinderen zijn per definitie vreselijk


    Thanks man :')

    Jonty schreef:
    (...)

    Oh, nee was in het algemeen, mijn ouders naken ook steeds grapjes, maar ik weet hoe het is om zo met je naam geconfronteerd te worden. ^^

    Oke, hihi (:

    // ik ben nu al schijt ziek van het hoesten. Ik kan niet eens normaal praten..

    Lol, ben ik de enige hier die kinderen oprecht leuk vind? :W


    Happy Birthday my Potter!

    Kinderen = kleine kutkleuters onder de vijf jaar die beginnen te krijsen als ze niet hun zin krijgen, en hun snot aan hun kleren afsmeren :'P
    Niet meiden van 16 dus (:


    Slightly drunk.

    Jafar schreef:
    Lol, ben ik de enige hier die kinderen oprecht leuk vind? :W

    Kom jij maar eens even een weekje bij mij slapen, op mijn kamer. Ik denk dat je ze dan niet allemaal leuk vindt (:

    Don't wanna get up..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jafar schreef:
    Lol, ben ik de enige hier die kinderen oprecht leuk vind? :W

    Jaa! :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Kom jij maar eens even een weekje bij mij slapen, op mijn kamer. Ik denk dat je ze dan niet allemaal leuk vindt (:


    Er zijn natuurlijk kinderen die zich niet goed gedragen/niet goed opgevoed zijn, maar dat neemt niet zomaar mijn liefde voor kinderen weg.


    Happy Birthday my Potter!

    and i'll keep raining
    raining
    raining
    over you


    i put the fun in funeral

    Mijn buurkinderen maakten mijn hondje altijd bang. Nu haat ik ze. Want wie aan mijn hond komt KOMT AAN FREAKIN' MIJ.


    Slightly drunk.