• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Wauw. Goedzo, Shania, je hebt zojuist dit ook weer verkloot. Heb hier echt geen zin meer in.


    nope nope nope nope nope. Dat was de laatste druppel. Laat ik maar alvast de zieligste film aanzetten zodat ik niet raar word aangekeken als er iemand mijn kamer binnenkomt en ik zit 'zonder reden' te huilen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:35 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)
    Same man wat een rotding sorry hoor maat maar ik moet oppassen en heb geen extra maandverband mee dus dit wordt een potje russisch doorlekroulette


    Ik verslikte me in mijn water hierdoor. Thanks Jip.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil met je praten. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom reageert er niemand op mijn coverstore.... *insert down cheerleader here* (hoe heet die fucking smiley?)


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Waarom reageert er niemand op mijn coverstore.... *insert down cheerleader here* (hoe heet die fucking smiley?)

    (no_chears) ( no _ chears )


    Pretty is just a pretty word.

    Ik: "Ik wil x-men graag zien."
    Vriend: "Oh, daar ga ik met mijn collega's heen!"

    Wauw, are you fucking kidding me? Wil je echt helemaal niets meer met mij doen?


    // EN TYF OP MET JE FUCKING ECHO FOTO'S. IK BEN ER NIET AAN TOE DIE TE ZIEN!!!

    Fuck you. Just fuck you. Nu ben ik weer stik jaloers en is mijn goede humeur helemaal weg.

    Ik ga een potje huilen op mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:43 ]

    DANK JE CHARRRR <3

    HET IS VANDAAG CAPSLOCKDAY WISTEN JULLIE DAT

    grapje


    Slightly drunk.

    Ik was even vergeten hoeveel impact Prison Break had op mijn leven tot ik de nieuwe trailer zag. Like.. I'm ready to get all fucked up again.



    JONGENS IK BEN HIER NIET KLAAR VOOR????


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Anatomy schreef:
    (...)

    Ik verslikte me in mijn water hierdoor. Thanks Jip.

    Altijd blij om te horen dat mijn lijden je vreugde brengt. :Y)

    // kraaaamp. Zo blij dat televisie bestaat want stille kinderen = blije oppas


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil hier niet meer bij zijn. Wat zou ik me graag gaan snijden nu. Helaas zit er een vlinder tattoo op mijn schouder, die mag niet dood.


    Spoiler cuz trigger.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 19:51 ]

    Eindelijk eens een begin maken aan Da Vinci's Demons. Ahh Florence. Kan niet wachten tot ik er weer naartoe ga. <3

    Gibbs schreef:
    Ik wil met je praten. :<

    Ik ook met jou hoor, poepie. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is verwarrend. (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    ok quizlet êtes-vous prêt voor mijn nieuwe username?


    Heaven is a place that we all have

    Nog twee werkcolleges, komaaaaaan Melissa.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.