• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik ook met jou hoor, poepie. <3


    Reageer dan op mn appjeeeeeeeeee. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, ik heb nu echt geen behoefte aan een depressieve episode. Too much shit has to be done.


    Your make-up is terrible

    oke oke oke oke oke hij komt eraaan *tromgeroffel*


    Heaven is a place that we all have

    Chizuru schreef:

    // EN TYF OP MET JE FUCKING ECHO FOTO'S. IK BEN ER NIET AAN TOE DIE TE ZIEN!!!

    Fuck you. Just fuck you. Nu ben ik weer stik jaloers en is mijn goede humeur helemaal weg.

    Ik ga een potje huilen op mijn kamer.


    wil je nou wel of niet een baby oh mijn god


    i put the fun in funeral

    tadaaam username

    en ja hoor hoofdletter i im sorry


    Heaven is a place that we all have

    Bonafide schreef:
    (...)

    wil je nou wel of niet een baby oh mijn god

    Ja, maar daarom hoef ik al die vrolijkheid van anderen niet mee te maken. Of wel dan?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 19:17 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ja, maar daarom hoef ik al die vrolijkheid van anderen niet mee te maken. Of wel dan?

    Je zou het je zusje ook gewoon kunnen gunnen.. ?


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Je zou het je zusje ook gewoon kunnen gunnen.. ?


    Kind of this idk.


    Heaven is a place that we all have

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Je zou het je zusje ook gewoon kunnen gunnen.. ?

    Ik gun het haar heus wel. Ze hoeft het alleen niet steeds zo ver in mijn gezicht te douwen terwijl ze weet dat ik super jaloers ben.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ja, maar daarom hoef ik al die vrolijkheid van anderen niet mee te maken. Of wel dan?


    Je schreef net nog dat je absoluut niet zwanger hoopt te zijn, maar zodra je herinnerd wordt aan het feit dat je zusje zwanger is word je opeens jaloers en wil je wel een baby? Of begrijp ik dit nou steeds verkeerd


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    Je schreef net nog dat je absoluut niet zwanger hoopt te zijn, maar zodra je herinnerd wordt aan het feit dat je zusje zwanger is word je opeens jaloers en wil je wel een baby? Of begrijp ik dit nou steeds verkeerd

    Op dit moment niet nee, omdat het niet uitkomt. Maar ik zou een moord doen voor een eigen kindje.

    omg alles matcht weeeeeer woehoew nu weer een eeuw wachten


    Heaven is a place that we all have

    Goed nieuws voor iedereen. Deze naam hou ik zeker nog meer dan een maand. :'D Tot na Werchter.


    What would Emma do?

    *rolt zo overdreven met ogen dat Christian me meteen over zijn knie zou leggen als hij het zag*

    Zucht


    LaAt ZiEn WiE jE bENt