• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Chizuru schreef:
    Ik wil hier niet meer bij zijn. (...) Helaas zit er een vlinder tattoo op mijn schouder, die mag niet dood.


    Ik zou even letten op de triggers die je beschrijft. Zet het even onder een spoiler, met een triggerwaarschuwing of gewoon not at all. Klinkt misschien heel bot, maar als je net aan het herstellen bent en je bent niet bedacht op zo'n bericht kan dat best rauw op je dak vallen.
    Hou vol, please. <3 Hou je lieve vlindertje in leven! (fish)(fish)(fish) (Denk even in dat dit een gele vinder is met zijn gezicht op een rare plek.)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 19:44 ]

    Ik wil deze dlc's oh my Gannon.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Qers die een marvelavond willen houden met mij? (wbw) ik heb er echt nood aan.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Qers die een marvelavond willen houden met mij? (wbw) ik heb er echt nood aan.


    Dit klinkt zo awesome oh Gannon.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Alles is tegenwoordig een trigger, lol. We moeten alles maar uitbliepen.


    Your make-up is terrible

    Het zou fijn zijn als mensen ook reageren als ze een discussie beginnen.

    // Zucht, ik was zo lang clean.

    Ik haat mezelf.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 20:02 ]

    Ik denk dat ik binnenkort ga kotsen. *** migraine aanval die compleet uit het niets komt. Ugh. Ik maak mijn motivatie/relevantie voor de onderzoeksvraag wel gewoon snel af en ga dan weer mijn bed in.


    Happy Birthday my Potter!

    Na 6 maanden intensief gebruik zijn vanavond mijn oordoppen overleden, rip.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jafar schreef:
    Ik denk dat ik binnenkort ga kotsen. *** migraine aanval die compleet uit het niets komt. Ugh. Ik maak mijn motivatie/relevantie voor de onderzoeksvraag wel gewoon snel af en ga dan weer mijn bed in.


    Same ;c Bij mij helpt een uurtje slapen vaak wel, maar ik werd na een half uur alweer gewekt en nu komt het net zo hard weer terug.


    Your make-up is terrible



    I lol'd :')

    Ach, wat een wonder.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat doe ik hier nog?

    Dan download je een spelletje en krijg je opeens allemaal zooi mee, jippie...


    Stenenlikker

    Lindemann schreef:
    Qers die een marvelavond willen houden met mij? (wbw) ik heb er echt nood aan.


    ME!! <3
    Ik ga binnenkort éindelijk naar Civil War ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ufffff my mind is a mess


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt