• NO MAN’S LAND


    K I L L THE DEAD
          F E AR THE LIVING


    MaIfoys
    Deryth
    Shangela
    Velaris
    MrsNobody
    itscamilla
    Tabai
    Jonty
    Flazeda
    Raccoon
    Lethargica

    Dit topic is er om eventuele relaties en andere belangrijke dingen te bespreken.

    Rollentopic
    Speeltopic.




    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 16:40 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb medelijden met Vince en Jordan ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Niet bepaald, maar diegene die er zijn gaan veels te snel dood vrees ik :c komt ook wel door de examen periodes denk ik.
    Hopelijk zal het deze zomervakantie beteren c:


    MrsNobody schreef:
    Ik heb er ook veel zien sneuvelen, of bepaalde die dan gewoon nooit van start gaan. Echt jammer eigenlijk ):



    Ohja, dat zie je ook steeds vaker. Het is alleen wel jammer dat je weinig tegen doodlopende RPG’s, je moet maar net met de goede mensen opgezadeld zitten.
    Ik denk dat hetdeze zomervakantie inderdaad wel weer verbetert. Ik hoop het in ieder geval want ik heb weI weer zin om te schrijven. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MT.

    Ik probeer wel altijd zo lang mogelijk te posten.

    Anyway, Sami is een beetje een loner, dus ik denk niet dat mensen snel een vriendschap met hem aangaan.


    Your make-up is terrible

    Is er misschien iemand die Daisy zou willen begeleiden (??) wanneer ze op een zoektocht gaan naar eten? Gezien ze doof is en dus niks aan hoort komen. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    Is er misschien iemand die Daisy zou willen begeleiden (??) wanneer ze op een zoektocht gaan naar eten? Gezien ze doof is en dus niks aan hoort komen. c:


    Maddison wil wel,
    ik denk dat ik Maddy als 'nieuweling' bij de groep ga voegen. (Nu ja, nieuweling met drie maanden kennis.)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    MT. Ik ben mijn karakter nu aan het maken, ben nog een beetje aan het kloten met een fc c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MaIfoys schreef:
    Is er misschien iemand die Daisy zou willen begeleiden (??) wanneer ze op een zoektocht gaan naar eten? Gezien ze doof is en dus niks aan hoort komen. c:


    Sami kan op zich wel helpen, in ruil dat zij hem helpt met dingen die hij niet goed kan en niet aan gewend is. Als ze met zijn lichtelijk verwende gedrag en ignorance om kan gaan, haha.


    Your make-up is terrible

    MrsNobody schreef:
    (...)

    Maddison wil wel,
    ik denk dat ik Maddy als 'nieuweling' bij de groep ga voegen. (Nu ja, nieuweling met drie maanden kennis.)


    Het lijkt me handiger dat het iemand is die dan al langer in de groep zit omdat ze diegene wel echt blindelings moet vertrouwen en zo'n band opbouwen in drie maanden lijkt me moeilijk. :')
    Maar toch bedankt. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Het lijkt me handiger dat het iemand is die dan al langer in de groep zit omdat ze diegene wel echt blindelings moet vertrouwen en zo'n band opbouwen in drie maanden lijkt me moeilijk. :')
    Maar toch bedankt. :3


    Inderdaad, Sami lijkt een betere keuze (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Aan Jordan heb je niet veel, aangezien die niet helemaal in orde is :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Sami kan op zich wel helpen, in ruil dat zij hem helpt met dingen die hij niet goed kan en niet aan gewend is. Als ze met zijn lichtelijk verwende gedrag en ignorance om kan gaan, haha.


    Haha, oke! En wat zouden die dingen dan zijn? c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Jonty schreef:
    Aan Jordan heb je niet veel, aangezien die niet helemaal in orde is :p


    Haha, hij is wel een schatje. Je FC is toch Tony Oller? Van MKTO?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Haha, oke! En wat zouden die dingen dan zijn? c:


    Zoals hoe je eten moet opwarmen/blikken moet openen, waar je bepaalde dingen kan vinden, standaard dingen waarvan je in eerste instantie geen idee hebt dat het een obstakel gaat vormen omdat je het nog nooit gedaan hebt, haha.


    Your make-up is terrible

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Haha, hij is wel een schatje. Je FC is toch Tony Oller? Van MKTO?


    Geloof dat hij zo heette ja, hahah. Had iets van guy with green eyes ingetikt en toen kreeg ik hem, toen kopieerde ik de link, zocht ik op afbeelding en kreeg ik zijn naam, hahah. Dus neem aan van wel c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Geloof dat hij zo heette ja, hahah. Had iets van guy with green eyes ingetikt en toen kreeg ik hem, toen kopieerde ik de link, zocht ik op afbeelding en kreeg ik zijn naam, hahah. Dus neem aan van wel c:


    Haha ik ken hem ook, maar dan van de purge :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH