• NO MAN’S LAND


    K I L L THE DEAD
          F E AR THE LIVING


    MaIfoys
    Deryth
    Shangela
    Velaris
    MrsNobody
    itscamilla
    Tabai
    Jonty
    Flazeda
    Raccoon
    Lethargica

    Dit topic is er om eventuele relaties en andere belangrijke dingen te bespreken.

    Rollentopic
    Speeltopic.




    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 16:40 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hallo jullie heb grote letters en mooie kleurtjes en lettertypes en de foto's ernaast ipv eronder. Ik heb dat één keer geprobeerd en toen liep het hele topic vast en moest een mod een fixen. Dus, ik hou het simpel. Gaat om de info, toch? Toch? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Velaris schreef:
    Ik weet niet of ik donderdag mijn rol af helemaal af kan hebben, gezien ik morgen en donderdag tot een uur over zeven 's avonds geen laptop tot mijn beschikking heb.


    Oke, dan houd ik daar rekening mee. Eén dag later is niet zo'n groot probleem lijkt me. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Tabai schreef:
    Hallo jullie heb grote letters en mooie kleurtjes en lettertypes en de foto's ernaast ipv eronder. Ik heb dat één keer geprobeerd en toen liep het hele topic vast en moest een mod een fixen. Dus, ik hou het simpel. Gaat om de info, toch? Toch? D:


    Haha, oei :')

    Je kunt wel de plaatjes gemakkelijk rechts zetten door deze helemaal bovenin de tekst te zetten met de codes: [r.ight][quo.te][.img]url van plaatje [/.img] en eventueel nog meer imgs tot je genoeg hebt [./quote][./right]
    Dit zal niet zo snel fout gaan ^^

    Wel de puntjes weghalen natuurlijk. Hehe.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Haha, oei :')

    Je kunt wel de plaatjes gemakkelijk rechts zetten door deze helemaal bovenin de tekst te zetten met de codes: [r.ight][quo.te][.img]url van plaatje [/.img] en eventueel nog meer imgs tot je genoeg hebt [./quote][./right]
    Dit zal niet zo snel fout gaan ^^

    Wel de puntjes weghalen natuurlijk. Hehe.


    Ik ga het proberen. Als je binnen een halfuur niet meer op Quizlet kunt, weet je waar het aan ligt ... kuch ...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    (...)

    Ik ga het proberen. Als je binnen een halfuur niet meer op Quizlet kunt, weet je waar het aan ligt ... kuch ...


    Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay, Farah haar innerlijk is wel af :Y) So, ze is open voor relatie c:

    @Tabai ik kan je mijn codes wel sturen als je wilt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tabai schreef:
    Hallo jullie heb grote letters en mooie kleurtjes en lettertypes en de foto's ernaast ipv eronder. Ik heb dat één keer geprobeerd en toen liep het hele topic vast en moest een mod een fixen. Dus, ik hou het simpel. Gaat om de info, toch? Toch? D:


    Ah, die van mij is redelijk simpel eigenlijk. ;3 Als je mijn rol quote en de quotes boven en onder weghaalt (Flazeda schreef blabla quotes), kan je gewoon mijn tekst weghalen en je eigen erin zetten.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:32 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil even melden dat ik van donderdag t.e.m. Vrijdag in Parijs zit. Dus ik spring later in met Vince c:
    Misschien dat hij even vast zit in een plek om af te koelen? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Even een MT'tje! Ik was gisteren jarig, waardoor ik niet veel aan mijn rol kon werken omdat er onverwachts bezoek kwam. Dus ik zal hem even afmaken. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    foutje.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 15:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT-
    Als iemand zin heeft om me te helpen met een FC, let me know c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké het beginnetje van Richard staat erop, F J O E W. Ik heb de lay-out maar gewoon losgelaten. Daar kijkt toch niemand meer naar als de rpg eenmaal op gang is. :"D Vinden jullie hem zo op 't eerste gezicht een beetje goed in elkaar zitten, of issie te standaard?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Oké het beginnetje van Richard staat erop, F J O E W. Ik heb de lay-out maar gewoon losgelaten. Daar kijkt toch niemand meer naar als de rpg eenmaal op gang is. :"D Vinden jullie hem zo op 't eerste gezicht een beetje goed in elkaar zitten, of issie te standaard?


    Ik vind hem gewoon goed hoor. En die acteur ken ik vooral als Denny Duquette uit Grey's Anatomy. :') Ik vergeet telkens dat hij Negan speelt. ^^

    @Lethargica: Nog gefeliciteerd! c: Is begrijpelijk dat je er niet aan toe kwam. Heb je een leuke dag gehad?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    JDM :9~


    Your make-up is terrible

    MaIfoys schreef:
    (...)



    @Lethargica: Nog gefeliciteerd! c: Is begrijpelijk dat je er niet aan toe kwam. Heb je een leuke dag gehad?


    Hartelijk dank! Ik heb een erg fijne dag gehad, maar heb voornamelijk in de keuken gestaan. Is ook niet erg. Mijn rol is in ieder geval af. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)