• NO MAN’S LAND


    K I L L THE DEAD
          F E AR THE LIVING


    MaIfoys
    Deryth
    Shangela
    Velaris
    MrsNobody
    itscamilla
    Tabai
    Jonty
    Flazeda
    Raccoon
    Lethargica

    Dit topic is er om eventuele relaties en andere belangrijke dingen te bespreken.

    Rollentopic
    Speeltopic.




    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 16:40 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Raccoon schreef:
    (...)

    Haha ik ken hem ook, maar dan van de purge :')


    Jaa, dat zag ik voorbij komen bij zijn foto's, hahah. Maar geloof dat hij op deze foto's wat jonger is :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Geloof dat hij zo heette ja, hahah. Had iets van guy with green eyes ingetikt en toen kreeg ik hem, toen kopieerde ik de link, zocht ik op afbeelding en kreeg ik zijn naam, hahah. Dus neem aan van wel c:


    Ja, hij zingt ook samen met een andere jongen. Ik luisterde er toevallig vanochtend nog naar. ^^

    Raccoon schreef:
    (...)

    Haha ik ken hem ook, maar dan van de purge :')


    Oh ja! Die eerste film, toch? Hij was dat vriendje volgens mij. Vond dat echt zo’n slechte film, haha. :')

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 20:32 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Oh ja! Die eerste film, toch? Hij was dat vriendje volgens mij. Vond dat echt zo’n slechte film, haha. :')


    Jaa, de eerste Purge ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Zoals hoe je eten moet opwarmen/blikken moet openen, waar je bepaalde dingen kan vinden, standaard dingen waarvan je in eerste instantie geen idee hebt dat het een obstakel gaat vormen omdat je het nog nooit gedaan hebt, haha.


    Haha, alright. ^^ Ik zal hem bij haar relaties neerzetten. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Het beginnetje van Aspen staat erop guys! ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    @Jonty: Ik zie Maddy en Jordan in zo'n relatie zitten waarbij zij hem probeert te laten eten en vrolijk te zijn en hij haar pogingen altijd vriendelijk wegduwt omdat hij niet geholpen wilt worden (door zijn schuldgevoel). Maar toch blijft Maddy proberen (door haar dokterstudies en door een soort van miederlijk/zusterlijk instinct). Ze zou hem niet betuttelend behandelen, maar eerder plagerig en op een luchtige manier. Klinkt dat goed? (Sorry als mijn zinsopbouw niet meer klopt, ik haat gsm-quizlet.)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    MrsNobody schreef:
    @Jonty: Ik zie Maddy en Jordan in zo'n relatie zitten waarbij zij hem probeert te laten eten en vrolijk te zijn en hij haar pogingen altijd vriendelijk wegduwt omdat hij niet geholpen wilt worden (door zijn schuldgevoel). Maar toch blijft Maddy proberen (door haar dokterstudies en door een soort van miederlijk/zusterlijk instinct). Ze zou hem niet betuttelend behandelen, maar eerder plagerig en op een luchtige manier. Klinkt dat goed? (Sorry als mijn zinsopbouw niet meer klopt, ik haat gsm-quizlet.)


    Ja sure c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vul mijn rol morgen in. Hij is in ieder geval in de 40, voor een beetje variatie : D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Ik vul mijn rol morgen in. Hij is in ieder geval in de 40, voor een beetje variatie : D


    Nice! Ik wilde er al een oproepje voor doen in het rollentopic. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mijn rol komt morgen, of woensdag, als dat oké is tenminste. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Mijn rol komt morgen, of woensdag, als dat oké is tenminste. (:


    Tuurlijk! Take your time. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Tuurlijk! Take your time. c:


    Tnqu. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een vraag over de faceclaim. Moet dat een onbekend iemand zijn, of mag dat ook iemand zijn die al best beroemd is? (En toevallig een paar afleveringen meespeelt in The Walking Dead, maar daarom kies ik 'm niet)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Ik heb een vraag over de faceclaim. Moet dat een onbekend iemand zijn, of mag dat ook iemand zijn die al best beroemd is? (En toevallig een paar afleveringen meespeelt in The Walking Dead, maar daarom kies ik 'm niet)


    Ja dat mag wel hoor. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "