• NO MAN’S LAND


    K I L L THE DEAD
          F E AR THE LIVING


    MaIfoys
    Deryth
    Shangela
    Velaris
    MrsNobody
    itscamilla
    Tabai
    Jonty
    Flazeda
    Raccoon
    Lethargica

    Dit topic is er om eventuele relaties en andere belangrijke dingen te bespreken.

    Rollentopic
    Speeltopic.




    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 16:40 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zoek relaties voor Farah c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En ik nog voor Richard! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb Vince vrij? Al is hij op dit moment niet in de stemming voor vrienden :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Velaris schreef:
    Ik zoek relaties voor Farah c:


    Ik heb eventueel al Ashton voor je - en voor wie verder evt wil. Er staan op dit moment alleen nog wat steekwoorden, maar dat ga ik zo snel mogelijk verder uitwerken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Týr is eventueel ook beschikbaar, maar ik heb liever dat de relatie zich ontwikkelt. (:

    Zowel man en vrouw zijn trouwens welkom. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Aspen zoekt ook relaties, ze is nog niet af maar ik hoop dat jullie in ieder geval een soort impressie van haar hebben c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb Jordan ook! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil echt graag beginnen, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik ook! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Godhemel, wat een pagina's dat ik bij moet lezen. Ik moet ook nog mijn rol maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    — Zou iedereen vanavond zijn/haar rol af kunnen maken? Dan kunnen we vanavond het speeltopic openen. :Y)

    Het is inderdaad handig om relaties te bespreken aangezien iedereen elkaar al een tijdje kent. Iemand in voor enige vorm van relatie met Daisy? c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    ^ Ik ben van het weekend bij mijn moeder en ik kan dan amper op mijn mobiel komen (laptop neem ik niet mee, omdat ik toch geen kans heb erop te komen). Ik maak mijn rol maandag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deryth —> Canagan.

    Ik ga proberen om mijn rol vandaag af te maken. Ik moet enkel haar geschiedenis nog en een toevoeging aan haar innerlijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het karakter van Zach staat er grotendeels, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Hij staat echter al wel open voor relaties.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wilde nog even melden dat ik met een uitwisselingstudente zit en ik dus niet goed weet wanneer ik ga kunnen schrijven (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall