• Ja, helaas is er een tijd aangebroken dat mijn mobiel op begint te raken. Ik heb nu een Samsung Galaxy S3 Mimi (VE versie) en op zich een goede mobiel, maar ja, nu is hij niet goed meer (cat). Na 2 jaar trouwen dienst is hij toe aan vervanging :c. Ik denk dat hij toe is aan pensioen. Mijn mobiel valt constant uit. Ik dacht in eerste instantie dat het alleen de batterij op was. Maar hij maakt steeds moeilijker verbinding met het internet, terwijl dat voorheen nooit gebeurde. En dan heb ik het nog niet over de sloomheid.

    Ik wilde eigenlijk nog wachten met het kopen van een nieuwe mobiel, maar ik ben bang dat mijn mobiel die paar maanden extra niet gaat reden. Ik zoek dus een nieuwe mobiel, maar ik weet niet zo zeker welke echt goed is. Ik heb altijd een Samsung en daar wil ik het lieft ook mee doorgaan. Nu heb ik bij bol de Samsung Galaxy Grand Prime gezien voor een redelijke prijs. Heeft iemand ervaring met deze mobiel? Is het een fijne mobiel? Welke Samsung mobiel is er anders aan te raden die niet al te duur is?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb de Samsung Galaxy Grand Prime en ik vind het echt een prima mobiel. Ik ben zelf nogal onhandig en hoewel ik hem al duizenden keren heb laten vallen, heb ik nog geen kuren ondervonden. Verder heb ik hem ook al in het water laten vallen (daarna snel in de rijst gedaan) en hij doet het nog steeds. ^^ Het is echt een fijne mobiel.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb al jaren iPhone en heb de mijne in de wc laten vallen, op de grond laten vallen en agressie op geuit; hij doet het nog (ondanks dat het vergrendelknopje wat imbeciel doet)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb een Samsung Galaxy S5 mini. Kost nu 220 (of minder. Toen ik hem kocht was hij 250, een week later was hij al 30 euro minder haha) geloof ik... Ik heb 'm al een paar keer laten vallen (hij zit in een dikke hoes, maar toch slaagt hij er in om er om een of andere reden uit te vallen) en mijn beste vriendin heeft hem in de bus op een hoek laten vallen. De hoes is kapot, meer niet. Ik vind het ook een mooie en redelijk snelle gsm.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik heb sinds een half jaar een Samsung Galaxy J5 en daar ben ik heel tevreden over.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb een samsung S6 edge maar da's geen goedkope telefoon.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 23:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ik heb een samsung S6 edge maar da's geen goedkope telefoon.

    Dit. Voor redelijk goedkope maar goede telefoons raad ik trouwens middenmoots (dus de serie die in het midde zit qua prijsklasse) aan. Ik had van de eerste Sony Xperia serie ook de SP. Het was geen Z, maar het was ook geen mini, wat ik persoonlijk namelijk geen fijne telefoons vind.


    Deep inside, I've never felt alive

    MaIfoys schreef:
    Ik heb de Samsung Galaxy Grand Prime en ik vind het echt een prima mobiel. Ik ben zelf nogal onhandig en hoewel ik hem al duizenden keren heb laten vallen, heb ik nog geen kuren ondervonden. Verder heb ik hem ook al in het water laten vallen (daarna snel in de rijst gedaan) en hij doet het nog steeds. ^^ Het is echt een fijne mobiel.


    Dit.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een iPhone 5 nogwat en die laat ik zeker 1 per dag vallen en hij doet het nog steeds prima. Het ligt er denk ik een beetje aan wat je wil doen met je mobiel. Ik maak graag foto's en dan is de iPhone heel geschikt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb vanwege allemaal verjaardagskortingen en allemaal andere kortingen nog voor redelijk goedkoop een iPhone 6S in bezit sinds kort. Prima telefoon en heb ik eigenlijk niets op aan te merken. Van mijn neef heb ik gehoord dat de Samsung Galaxy 6S Edge niet super tof is maar ook zeker niet slecht (en bovendien niet heel goedkoop). Voor de rest ken ik de andere Samsung toestellen niet goed.


    I just caught the wave in your eyes

    OHJA. Ga naar mobiel.nl
    Kun je supergoedkoop telefoons/abonnementen/sim-only's kopen. Ook verlengen kun je met korting :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn laatste Samsung was een Samsung Star, maar die is toch al behoorlijk gedateerd, haha. Dus ik heb er niet zoveel ervaring wel. Maar wat ik altijd in de omgeving hoor is dat je bij een Samsung écht echt ECHT een hoesje eromheen moet doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MaIfoys schreef:
    Ik heb de Samsung Galaxy Grand Prime en ik vind het echt een prima mobiel. Ik ben zelf nogal onhandig en hoewel ik hem al duizenden keren heb laten vallen, heb ik nog geen kuren ondervonden. Verder heb ik hem ook al in het water laten vallen (daarna snel in de rijst gedaan) en hij doet het nog steeds. ^^ Het is echt een fijne mobiel.


    Handig. Ik ben namelijk super klunzig (cat).

    @Posthuma, Bedankt voor de tip! Die website ken ik nog niet. Ik ga gelijk even kijken ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb de Samsung Galaxy S4 mini en ik heb m al 1,5 jaar. Ik heb dat ding echt heel vaak laten vallen en op de grond gesmeten maar doet het nog prima. xD Echt een aanrader en hij is niet heel duur. ^^


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh