• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    Het is niet zo dat mijn chars geen ruimte voor ontwikkeling meer hebben. Toen ik Nikolaj schreef had die zelfs het doel voor ontwikkeling en die rol is veel langer dan deze nu. Ik heb hem eerst gemaakt en later nog bijgewerkt ook (nog een 600tal woorden bijgeschreven). Soms maken de kleine details de rol. Nikolaj is zelfs de tweede versie van een rol die ik eerder al had gemaakt die ik uiteindelijk helemaal heb herschreven, maar ik kon er o zo veel mee doen.
    Het zijn trouwens ook vaak perfecte perso's die geen plaats meer hebben voor ontwikkeling, daarom heb ik vaak personages met veel hoeken af.


    Dat snap ik hoor! Don't worry(: Ik vind het echt knap dat jij dat kan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat snap ik hoor! Don't worry(: Ik vind het echt knap dat jij dat kan!

    Ik heb ook andere rollen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Evan is nog niet helemaal af, maar zijn innerlijk wel ongeveer, dus hij staat open voor relaties!


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    Evan is nog niet helemaal af, maar zijn innerlijk wel ongeveer, dus hij staat open voor relaties!


    Misschien dat je een idee hebt voor Quinn en Evan? Ze staat op pagina vijf geloof ik. Quinn staat trouwens open voor iedereen. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Saiph schreef:
    Evan is nog niet helemaal af, maar zijn innerlijk wel ongeveer, dus hij staat open voor relaties!

    Ik heb Gigi voor je, ze staat op pagina 3!
    Geldt ook voor Quinn c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Geef mij anders nog maar een jongen (leerling) erbij ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Saiph schreef:
    Evan is nog niet helemaal af, maar zijn innerlijk wel ongeveer, dus hij staat open voor relaties!



    Misschien iets met Evita?


    breath of life

    JamesPotter is nu GiIderoy (met een hoofdletter i)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oke shit dilemma, Tommy Hackett of Cole Sprouse?



    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 21:15 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Oke shit dilemma, Tommy Hackett of Cole Sprouse?




    I like both to be honest c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Tommy Hackett

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 21:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Tommy Hackett


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Urgh nu heb ik eigenlijk een faceclaim nodig voor Do maar dan zitten we met probleem twee: Ik ben na vier jaar nog niet geslaagd voor Jared dus ik kan met trots zeggen te falen op faceclaims :')

    Gaat om een vrij kleine, magere jongen met blond haar en bruine ogen (al wil ik die best even aanpassen naar bijv blauw) dus wie helpt mij even? cx


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    Urgh nu heb ik eigenlijk een faceclaim nodig voor Do maar dan zitten we met probleem twee: Ik ben na vier jaar nog niet geslaagd voor Jared dus ik kan met trots zeggen te falen op faceclaims :')

    Gaat om een vrij kleine, magere jongen met blond haar en bruine ogen (al wil ik die best even aanpassen naar bijv blauw) dus wie helpt mij even? cx


    Doet me denken aan Thomas Brodie-Sangster, als ik alleen dit lees(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Millard schreef:
    Oke shit dilemma, Tommy Hackett of Cole Sprouse?





    Cole. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "