• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Oh yush vandaag begint Spring ^^ excited much *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Triest om 3.30 's nachts Harry Potter and the prisoner of Azkaban lezen en ineens denken aan een OC en haar rp'en missen. Rip.


    because i knew you, i have been changed for good

    Still feeling like a piece of crap.

    dat moment wanneer je "Do You Wanna Build A Snowman" en "Don't You Worry Child" doorelkaar heen leest.
    Ja Mehri do you wanna build a child

    Altijd fijn om wakker te worden door de kots geluiden van je broer. Zeker als je zelf ook ziek bent. :')

    Chizuru schreef:
    Still feeling like a piece of crap.



    Same here


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik wil niet uit mijn bed ):


    <3

    Amica schreef:
    Ik wil niet uit mijn bed ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SamuelDrake schreef:
    dat moment wanneer je "Do You Wanna Build A Snowman" en "Don't You Worry Child" doorelkaar heen leest.
    Ja Mehri do you wanna build a child

    Don't you worry snowman hahaha
    //
    Waauww ik ga vandaag echt die twee toetsen verneuken
    But idfc ik ben wel 1 uur vrij ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gosh... die melatonine is nog niet uitgewerkt of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Last minute nagels lakken. Handig? Nee. Record tijd? Ja.

    // Ik heb echt geen zin in school. Maar met een model is het wel leuker. Ff chillen met mijn tante en haar een lekkere behandeling geven.

    Ugh ik had vannacht een droom waardoor ik een verhaalidee heb waar ik heel enthousiast over ben, maar met mijn huidige schrijftempo duurt het waarschijnlijk nog jaren voor ik ermee kan beginnen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ugh ik had vannacht een droom waardoor ik een verhaalidee heb waar ik heel enthousiast over ben, maar met mijn huidige schrijftempo duurt het waarschijnlijk nog jaren voor ik ermee kan beginnen. :/

    Nog altijd beter dan genoeg tijd hebben om te schrijven, maar het na jaren herschrijven uiteindelijk nog crap vinden en het richting prullenbak te smijten (krul) Ook bepaald niet bevredigend.


    Slightly drunk.

    Planning voor vandaag: Schrijven, 'Die Welle' lezen en opdrachten ervan maken, Nederlands boek lezen... Alleen maar lees en schrijfwerk vandaag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    haaaaaaaaaaaaaaaate


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.