• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Ik zit op boogschieten en mijn boog is pleite. En de gast die ik verdacht dat ie per ongeluk mijn boog had meegenomen verteld net dat ie dat niet heeft. Kut, kut, kut. D:


    Panda? Is that you?

    Zwaaaaar klote voor je. Ik hoop dat hij nog op de vereniging ligt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Ik zit op boogschieten en mijn boog is pleite. En de gast die ik verdacht dat ie per ongeluk mijn boog had meegenomen verteld net dat ie dat niet heeft. Kut, kut, kut. D:


    Calm down Yo, we vinden hem vast wel terug. Kan hij niet ergens anders nog zijn? Waar heb je hem voor het laatst gehad?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik voel me zo eenzaam. Mijn ouders negeren me zelfs. Het enige waar ik goed in ben is afgezeken worden doordat ik naar school moet en daardoor niet op de hond kan passen. Het klinkt ontzettend egoistisch, denk ik, maar ik hoop dat ik morgen gewoon niet meer wakker word. Ik beteken kennelijk te weinig voor mijn familie die alleen maar bezig is met zichzelf. Ik ben er klaar mee, just make it end.. Please... ):


    26 - 02 - '16

    Mentys schreef:
    (...)
    what what what


    What


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik hoop dat alles morgen voorbij is, if you know what I mean. I'm done. Fingers crossed.


    26 - 02 - '16

    I still feel sad tho, but I'll probably get ignored anyway.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Benhead schreef:
    (...)

    What

    what happened?
    //
    And I'm just supposed to believe that? I've always been second choice so I don't know why I'm this sad over it.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 22:56 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jouska schreef:
    I still feel sad tho, but I'll probably get ignored anyway.


    I know the feeling..


    26 - 02 - '16

    Never mind is2g als ik nog één keer in een lobby terecht kom waar mensen gaan pretenderen dat ze me kennen gewoon omdat ze duo mid willen spelen please fuck off ik wil niet midlanen met je ik wil gewoon tsm'en


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb zojuist de perfecte cover voor mijn boek gemaakt yay is deze avond toch nog productief geworden


    Slightly drunk.

    Mentys schreef:
    (...)
    what happened?
    //
    And I'm just supposed to believe that? I've always been second choice so I don't know why I'm this sad over it.


    Oh niks. Het begon zaterdag en mijn pa kwam dus eindelijk achter mijn depressieve gevoelens en shit, dag erop vraagt hij of het al wat beter is. Nu is het telkens zo dat hij constant probeert te zeggen dat hij weet waar ik doorheen ga en dat het wel weg gaat, maar ik voel me echt al een maand zo en nu eindelijk begint er 0,000000001% verschil in te komen en fuck.

    //

    *Bangs head against the wall*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Annotatie + Dyslexie = Hel.


    Happy Birthday my Potter!

    Benhead schreef:
    (...)

    Oh niks. Het begon zaterdag en mijn pa kwam dus eindelijk achter mijn depressieve gevoelens en shit, dag erop vraagt hij of het al wat beter is. Nu is het telkens zo dat hij constant probeert te zeggen dat hij weet waar ik doorheen ga en dat het wel weg gaat, maar ik voel me echt al een maand zo en nu eindelijk begint er 0,000000001% verschil in te komen en fuck.

    //

    *Bangs head against the wall*

    awww... *sending you millions of hugs through this screen*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy shit, dit is echt goed.


    Slightly drunk.

    Ik ben zo vaak op mijn ziel getrapt dat ik me af begin te vragen hoeveel er nog van mijn ziel over is.


    26 - 02 - '16