• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    woordenboek


    i put the fun in funeral

    ppl dit ging over mijn medisch onderzoek waarom opeens implicaties en redeneringen en woordenboek jesus santa maria


    Heaven is a place that we all have

    Bonafide schreef:
    (...)

    yall crazy


    Tell that to my body, dear. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RoyaIs schreef:
    ppl dit ging over mijn medisch onderzoek waarom opeens implicaties en redeneringen en woordenboek jesus santa maria


    je zal groot/klein worden => is 'niet waar' => implicatie => zo geredeneerd hebben => voor de zekerheid opzoeken in woordenboek om eventuele contradicten of woordverwarringen tegen te gaan ^^ zo, ben je mee? c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Stop met over je buik wrijven als ik het kan zien!.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    je zal groot/klein worden => is 'niet waar' => implicatie => zo geredeneerd hebben => voor de zekerheid opzoeken in woordenboek om eventuele contradicten of woordverwarringen tegen te gaan ^^ zo, ben je mee? c:


    yas tnqu master qingsel


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil series kijken maar mijn internet is te sloom.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RoyaIs schreef:
    (...)

    yas tnqu master qingsel


    np my king

    || lol i could be dead or kidnapped or dead or yeah yk gone and you wouldnt even mind HAHA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    (clown)

    Fuck toch off met al die negativiteit zeg. Ik word het down van en ga daardoor zelf ook negatief doen en denken. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well that escalated quickly.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb hoofdpijn en voel me kut, maar heeeey het leven is mooi dus who cares. :Y)

    Dit topic gaat wss precies 24 uur mee als er nog 2 reacties komen.

    Kan iemand me het begrip stupiditeit sturen, handig zo'n Van Dale topic


    Sarah = ongewoon sexy

    omg ik ga nog fysicus worden :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys