• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, hup. MT. Hoeveel van de hoeveel hebben jullie er nu opzitten? Ik ben vanaf vandaag over de helft, 5/8.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bigsleep schreef:
    Ja, hup. MT. Hoeveel van de hoeveel hebben jullie er nu opzitten? Ik ben vanaf vandaag over de helft, 5/8.

    Nog 4 te gaan. Economie, Latijn, Natuurkunden en Biologie. Het duurt zo lang allemaal, ik heb het gevoel alsof ik al 3 maanden met mn examens bezig ben, haha.

    En ik zet het nog een keer hier neer, voor als er niet meer in het oude topic wordt gekeken: Ik heb trouwens nog een economie-vraagje. Als er wordt gevraagd te beschrijven of iets een nash-evenwicht is of niet, hoe moet je dat dan precies zeggen? Ik kan dat nergens duidelijk vinden en doe dat steeds fout. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de dominante strategie. Dus als iemand die goed is in economie het zou willen uitleggen, heel graag (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bigsleep schreef:
    Ja, hup. MT. Hoeveel van de hoeveel hebben jullie er nu opzitten? Ik ben vanaf vandaag over de helft, 5/8.


    ik heb er pas 1 gehad :c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Bigsleep schreef:
    Ja, hup. MT. Hoeveel van de hoeveel hebben jullie er nu opzitten? Ik ben vanaf vandaag over de helft, 5/8.


    Ik heb er nu 4 gehad; nog 5 te gaan. Yay.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Vijf gehad, nog drie te gaan!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    2/4 gehad. hehe. -dat krijg je bij gespreid examen-


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heeft iemand de verbrandingswarmte van zijn school al berekend?

    OT: 4/10 gehad, na morgen op de helft :/


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben vandaag huilend de zaal uit gelopen.. heb m'n wiskunde verpest. Zit tussen de 3,2 en 5,2. Verder heb ik sk, Nl en kunst ook verpest. Alleen voor engels heb ik een voldoende.. ik voel me zo ongelofelijk kut.


    Treat people with kindness

    MT

    4/7 gehad.

    Gelukkig vanaf nu een heel chill examenrooster. Ben zooo moe


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb er 4 van de 8 gehad. Moet nog Duits, Biologie, Filosofie en Aardrijkskunde. Ik ben als de dood voor bio en ak. Gelukkig heb ik vanaf nu weekend, kan ik nog even leren. Wel jammer dat ik ze volgende week allemaal achter elkaar heb in vier dagen...


    For those I love, I will sacrifice

    You can do this! Wie heeft er een peptalk nodig want dan ga ik jullie GB's wel even stalken! *O*

    Wie is de Latino schrijver dit jaar, overigens? Waarschijnlijk heb ik dit al 20x gevraagd, excuses.


    Deep inside, I've never felt alive

    Pfffffff
    Pfffffffffffff
    Pfffffffffffffffffffff

    Scheikunde is hopeloos. Mijn docent heeft doorgekregen hoe mijn brein werkt - een week voor het examen. Ik wil te veel weten, ik maak het te ingewikkeld. Oftewel, ik zal me nooit alle stof eigen kunnen maken. Ik ga wel alvast in mijn doodskist liggen :')
    Nou ja, Engels morgen, dat is kei-makkelijk, dus misschien haal ik daar weer wat motivatie uit ^^

    Welke vakken vinden jullie het moeilijkst?

    Ik zit nu op 5/4, nu nog natuurkunde, grieks, bio en frans.


    Stenenlikker

    Posthuma schreef:
    You can do this! Wie heeft er een peptalk nodig want dan ga ik jullie GB's wel even stalken! *O*

    Wie is de Latino schrijver dit jaar, overigens? Waarschijnlijk heb ik dit al 20x gevraagd, excuses.

    Vergilius :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kendoka schreef:
    Ik zit nu op 5/4, nu nog natuurkunde, grieks, bio en frans.

    5/4? Ik wil ook 125% van mijn examens al gedaan hebben :p
    ik begreep het sssh maar het stond zo grappig


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.