• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Supergoed man!!

    Economie ging heel goed, heb zonder n-term rond de 6,5!

    Netjes! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb voor het eerst sinds de examens het opgavenboekje meegenomen, maar ik durf Engels niet na te kijken uit angst dat ik onder een 5,8 heb. Dan heb ik namelijk geen 7 gemiddeld niet genoeg compensatiepunten om over te gaan :c

    (Oh, en wat is die n-term?)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (Oh, en wat is die n-term?)


    Om je cijfer te berekenen wordt er uitgegaan van het aantal punten dat je hebt gehaald delen, door het aantal mogelijke punten dat je kunt halen, keer 9 en dan + N.
    Des te lager de N-term, des te meer punten je moet halen voor een voldoende. De N-term wordt pas bepaald als de examens zijn nagekeken, en houdt rekening met hoe goed/slecht het examen gemiddeld is gemaakt.
    De N-term ligt tussen de 0 en 2, waarbij 0 dus superlaag is en 2 superhoog.

    Voorbeeldje:
    Als je 40 van de 80 punten hebt is dat dus 40/80 = 0,5, keer 9 = 4.5
    Als de N-term dan 1 is, heb je een 5.5
    Is de N-term 1,5, heb je een 6
    Is de N-term 0,5, heb je een 5
    (En zo verder)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:13 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik weet echt niet wat ik moet verwachten van natuurkunde morgen :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Same. Maar nu ik zelfs economie heb gehaald kan ik natuurkunde ook wel aan. Hopelijk veel s,t-diagrammen haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Iemand die ook tekenen als vak heeft en binnenkort zijn of haar project moet uitstallen?
    Bij ons is die dag maandag...


    --

    Wat een raar systeem, met die negen keer en dan plus n-term. Bij ons is het de algemene regel dat je, als je de helft van je punten hebt, er door bent en als je die niet hebt, je er niet door bent. Als je op één of twee vakken niet door bent, kunnen ze je met bepaalde procedures toch doorlaten. Doen ze niet altijd, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben snip verkouden en mag zometeen natuurkunde gaan maken, jippie.....


    Stenenlikker

    Natuurkunde ga ik sowieso niet overleven. Buhhh


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De tijd van makkelijke vakken is voorbij...

    Hoe ging het vandaag bij jullie?

    Wie heeft er allemaal Duits gedaan?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Natuurkunde was zo kut. Ik dacht dat vraag 1 een instinker was en dat r = u/i niet mocht, mocht het wel en waaaah ik heb het zo erg verknald ):


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vond natuurkunde best wel meevallen tbh


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat een klotedag. Twee examens op één dag is te veel. Ik had eerst Duits waar ik me echt op moet concentreren om tot de goede antwoorden te komen en daarna biologie.. Nou de concentratie was ver te zoeken. Net nagekeken en heb tussen de 3,7 en 5,7. Aardrijkskunde ging vorige week ook al zo slecht en dan moeten wiskunde en scheikunde nog.. Oftewel: volgend jaar nog maar een jaar 5 Havo.


    Han såg ut så som drömmar känns som.