• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eco wordt lachen jongens. Hoop op heeeel veel wisselkoers


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Posthuma schreef:
    You can do this! Wie heeft er een peptalk nodig want dan ga ik jullie GB's wel even stalken! *O*

    Wie is de Latino schrijver dit jaar, overigens? Waarschijnlijk heb ik dit al 20x gevraagd, excuses.


    Ik heb een peptalk nodig xD


    Treat people with kindness

    Ondertussen heb ik eindelijk motivatie gevonden om wat aan Latijn te doen, onder het kopje "beter laat dan nooit" :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Antigone schreef:
    Ondertussen heb ik eindelijk motivatie gevonden om wat aan Latijn te doen, onder het kopje "beter laat dan nooit" :'D

    Haha I feel you bro
    *is bij de derde tekst*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Haha I feel you bro
    *is bij de derde tekst*


    Ik ben inmiddels bij "Aeneas verlaat Troje", maar hiervoor heb ik echt amper wat gedaan, oeps...

    Ach, bekijk het positief - als enige leerling zit ik automatisch bij de alfabetisch eerste vijf, dus als mijn cijfer tegenvalt, is het tenminste goed voor de N-term.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Antigone schreef:
    (...)

    Ik ben inmiddels bij "Aeneas verlaat Troje", maar hiervoor heb ik echt amper wat gedaan, oeps...

    Ach, bekijk het positief - als enige leerling zit ik automatisch bij de alfabetisch eerste vijf, dus als mijn cijfer tegenvalt, is het tenminste goed voor de N-term.

    Tja, ik heb zaterdag dus in principe alles al gedaan en heb veel moeite om me er nu nog toe te zetten :')

    En yay, we zijn je zeer dankbaar. Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon een goed cijfer haalt c;


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb gehuild om wiskunde vandaag. :')
    Super goed voorbereid en de oude examens die ik had gemaakt gingen prima, maar ik had hier het idee dat het veel meer inzicht dan leren was. Sowieso onvoldoende, dus dit wordt mijn herkansing als de n-term lager dan 1,2 is.
    De eerste opgave vond ik dan wel weer leuk! Maar daar hield het een beetje op, haha.

    Edit: succes voor iedereen die nu nog aan het leren is! Pittig om na vandaag en gisteren morgen weer examens te hebben, maar daarna is het weekend al dichtbij! (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 21:52 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Latijn voor de miljoenste keer doorgenomen. Hopelijk heeft het Fatum besloten dat ik morgen een voldoende haal en dat er heel veel directe rede in de vertaling zit.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De alombekende struggle: doorleren of slapen? ;_;


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zou gaan slapen!

    Nee, maar serieus, als ik zelf bijvoorbeeld door leer terwijl ik eigenlijk wil slapen kan ik 1. de stof niet meer opnemen dus is het onnozel om door te leren en 2. kom ik niet toe aan ontspanning waardoor ik me de dag daarna ook niet goed kan concentreren.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ik zou gaan slapen!

    Nee, maar serieus, als ik zelf bijvoorbeeld door leer terwijl ik eigenlijk wil slapen kan ik 1. de stof niet meer opnemen dus is het onnozel om door te leren en 2. kom ik niet toe aan ontspanning waardoor ik me de dag daarna ook niet goed kan concentreren.

    Tja, maar ik moest dit toch echt nog afmaken :')
    Ik ben nu klaar -vind ik- dus ik duik zo wel m'n bedje in ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    5/4? Ik wil ook 125% van mijn examens al gedaan hebben :p
    ik begreep het sssh maar het stond zo grappig


    Kijk, dat krijg je na zo'n monsterlijk wiskunde examen :'P


    Stenenlikker

    Ben ik trouwens de enige die Aeneas af en toe behoorlijk dom vindt?

    "Oh nee, deze struik bloedt als ik eraan trek, dat is vast een vreselijk voorteken!
    ...
    ...
    ...
    Lol kijken of deze andere struik het ook doet"


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Antigone schreef:
    Ben ik trouwens de enige die Aeneas af en toe behoorlijk dom vindt?

    "Oh nee, deze struik bloedt als ik eraan trek, dat is vast een vreselijk voorteken!
    ...
    ...
    ...
    Lol kijken of deze andere struik het ook doet"

    Hij is soms zo frustrerend bezig :') Ook met die hele tocht, z'n vrouw had gewoon gelijk al gezegd waar ie heen moest.:.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben zo moeee. Pfff. Latijn in de ochtend is echt niet oké.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...