• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Chizuru schreef:
    (...)
    Jij ook al?

    + en gisteren ook.


    Slightly drunk.

    oh my god die gif


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jerker schreef:
    (...)
    + en gisteren ook.

    Ja, echt hoor. Beter morgen niet.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:21 ]

    Deze serie is geweldig.
    Waarom keek ik het nooit eerder? :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Penny Dreadful is echt een leuke serie, maar ik kan dat mens en hoe ze praat gewoon niet uitstaan...


    Your make-up is terrible

    Ook al geen zin om te sporten. Zie het wel weer gebeuren dat ik dadelijk met tranen in m'n ogen op de fiets zit. Kan ik even niet gebruiken. En allemaal door die KUT-NTI MET HUN KUTTELEFOONTJES DAT ZE GEWOON FF D'R BEK HOUDEN EN GEEN VERWARRING ZAAIEN DANKU


    Slightly drunk.

    How about you stop being a damn heterophobic and you stop being a homophobic. How about you listen to me saying: "let everyone like whoever the fuck they like and mind your own business." instead of insulting each other.

    I'm a sad picnic bench damnit.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jerker schreef:
    Ook al geen zin om te sporten. Zie het wel weer gebeuren dat ik dadelijk met tranen in m'n ogen op de fiets zit. Kan ik even niet gebruiken. En allemaal door die KUT-NTI MET HUN KUTTELEFOONTJES DAT ZE GEWOON FF D'R BEK HOUDEN EN GEEN VERWARRING ZAAIEN DANKU

    Het komt wel goed (:
    Gewoon blijven schelden ^^

    IK WIL ZO GRAAG DAT HET GOEDKOMT MAAR IK GELOOF ER EVEN NIET MEER IN GODVERDOMME *jankt*


    Slightly drunk.

    Eindelijk is mijn tasje terecht en kan ik ook weer gewoon ademhalen, aangezien mijn puffer daar in zat -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo vriendloos in games altijd. Ik hou helemaal niet van gamen zonder party/vrienden. Beter wil mijn BF nog wel met me gamen als alles gefixt is met mijn pc en beeld.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:34 ]

    Woah, zie nu pas dat mijn verhaal in de top staat. Nice :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik denk dat alle tovenaars uit Harry Potter gewoon quantumdeeltjes zijn want anders is het haast onmogelijk om door muren heen te tunnelen

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *wil lyrics quoten op haar profiel*
    *ziet dat dat amper twaalf regels zijn*
    *haakt af*


    Slightly drunk.