• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Flazeda schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar ze beweegt haar kaak zo vreemd terwijl ze praat, alsof ze hem steeds naar voren duwt, lol. Ik ben gewoon gestopt met kijken omdat ik er niet meer tegen kon.

    Ja nu je het zegt... inderdaad. Moet ik oppassen dat ik er ook niet telkens op ga letten want ik wil de serie heel graag blijven volgen haha. Zeker met dit seizoen.

    Oke, en we zijn weer aan het trollen. Nu ben ik het eens.

    Wiarda schreef:
    De klas verteld over meneer depressie wiens butt ik de afgelopen paar jaren heb gekickt en gehuild in een klaslokaal en ik voel me nu een beetje leeg of zo en erg liefdebehoevend want deze periode haalt wel weer een hoop naar boven zeg jezus fuck


    Een beetje liefde, alsjeblieft <3

    Mind is blown.

    Curious, just curious.
    Harry Potter marathon dan maar.


    because i knew you, i have been changed for good

    En het heeft nog een kudo. Dit klopt nooit.

    Chizuru schreef:
    En het heeft nog een kudo. Dit klopt nooit.


    Jawel, want die komt van mij :Y)

    Just don't be so jealous.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 19:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Jawel, want die komt van mij :Y)

    Just don't be so jealous.

    Gaat er meer om dat het mij bijhoudt met de kudo's. Heb ik 5, heeft die dat ook. Heb ik 6, 3 minuten later die ook.

    I will not waste a moment thinking these thoughts
    Forgetting comes easy
    I never cared at all
    Hurt became hate now I'm feeling the strain
    There's just too much pain
    Falling to pieces get swept away
    Left all our pictures some to fade
    I won't break this silence we've shared for so long
    I will be strong


    //

    Okay, dan niet. Skip me maar weer. Want ook echt alles draait om jou.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:01 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Maandag maar naar de begrafenis. Iedereen gaat dood in mijn familie, ik vind het zo lastig om te geloven dat mensen van mijn leeftijd nog nooit naar een begrafenis geweest zijn terwijl ik er al naar zoveel geweest ben. Dan ben ik nog niet eens naar alle sterfgevallen van mijn familie geweest.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:05 ]


    Your make-up is terrible

    Un-fucking-fair.

    ik wil trouwen met de premier van canada


    i put the fun in funeral

    Nik, get yourself together en ga douchen. Daarna mag je koffie.


    Slightly drunk.

    Hopelijk gaan ze morgen niet zeiken op stage om het feit dat ik zo een lang staafje in mijn lip heb zitten. Het is puur en alleen vanwege de aften die er tegenover zit en mijn lip daardoor wat dik wordt. Ben blij dat die aften er niet letterlijk op zit o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Hopelijk gaan ze morgen niet zeiken op stage om het feit dat ik zo een lang staafje in mijn lip heb zitten. Het is puur en alleen vanwege de aften die er tegenover zit en mijn lip daardoor wat dik wordt. Ben blij dat die aften er niet letterlijk op zit o.o

    Aften doen zoveel zeer ik begrijp je


    Pretty is just a pretty word.