• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Chizuru schreef:
    (...)
    Kan je niet wat mensen aansteken die dat dan ook gaan doen? Zou heel fijn zijn. (:

    // Now we play the waiting game.

    // Aaand I'm done now. Ik ga mooi Blade And Soul spelen. Iemand die wil joinen? Het is saai alleen.


    Ik moet dat spel nog steeds installeren, maar geen geduld :c
    League is ook saai alleen. Al die flamers trollen in je eentje is geen ruk aan.


    26 - 02 - '16

    Ik ben vanaf vandaag echt klaar met leven.
    Mensen hebben misbruik gemaakt van mijn gevoelens tot nu toe en dat zou altijd zo blijven.
    Mocht ik een keer gelukkig zijn, is alles vernield.

    Nee dit berichtje is niet om jullie hulp of aandacht te vragen. Ik heb gewoon niemand om het kwijt te kunnen. Want ookal zal ik het uitleggen niemand zou dit ooit begrijpen. Want ik zelf begrijp de situatie waar ik iedere keer in beland niet meer eens.

    Het beste is gewoon hopen op de dag wanneer ik mijn laatste adem uitblaas want ik ben helemaal klaar met ademen.

    Mijn enige reden waar ik gelukkig om kan zijn glipt langzamerhand ook uit mijn handen. Dan heb ik werkelijk ook echt niks meer.

    Het enige wat ik nu nog doe is huilen. Denken dat ik uitgelucht ben maar het enige wat ik hiermee bereik is nog dieper de grond in zakken.

    Ademen doet mij nu gewoon pijn en ik heb gewoon de kracht niet meer om op mijn benen te staan na zo onwijs veel keer te vallen. Alles is al zo'n tienduizend keer gebroken, herstellen werkt gewoon niet meer.

    Sorry wereld als je had verwacht dat ik nooit zou opgeven. Maar je hebt mij gewoon geen andere keus meer gelaten.

    Flazeda schreef:
    Penny Dreadful is echt een leuke serie, maar ik kan dat mens en hoe ze praat gewoon niet uitstaan...

    Wie?

    De klas verteld over meneer depressie wiens butt ik de afgelopen paar jaren heb gekickt en gehuild in een klaslokaal en ik voel me nu een beetje leeg of zo en erg liefdebehoevend want deze periode haalt wel weer een hoop naar boven zeg jezus fuck


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mondaze schreef:
    (...)

    Ik moet dat spel nog steeds installeren, maar geen geduld :c
    League is ook saai alleen. Al die flamers trollen in je eentje is geen ruk aan.

    Hehe, het duurt wel lang inderdaad.

    Ugh, LoL is daarin echt erg. Maar Smite ook. Ben je de first blood, ben je meteen een noob/feeder/fag/weet ik veel wat. Maak je de first blood dan ben je een killstealer/noob/fag..
    Het is ook nooit goed XD

    Krolock schreef:
    (...)
    Wie?


    Eva Green (Vanessa). Ze was ook vreselijk in die nieuwe 300 film.


    Your make-up is terrible

    "Were you ever so high that you considered voting for Trump?" Wow high mensen zijn hilarious


    because i knew you, i have been changed for good

    Wow, kudo record voor me ^^ So happy :3

    Flazeda schreef:
    (...)

    Eva Green (Vanessa). Ze was ook vreselijk in die nieuwe 300 film.

    Ah ja ze is telkens hetzelfde. Soms vind ik haar manier van praten en doen wel passen bij Vanessa, maar vind het vaak een beetje irritant en saai worden. Maar het komt ook wel een beetje door haar gezicht. Haar kille blik en rechte wenkbrauwen.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ah ja ze is telkens hetzelfde. Soms vind ik haar manier van praten en doen wel passen bij Vanessa, maar vind het vaak een beetje irritant en saai worden. Maar het komt ook wel een beetje door haar gezicht. Haar kille blik en rechte wenkbrauwen.


    Inderdaad, maar ze beweegt haar kaak zo vreemd terwijl ze praat, alsof ze hem steeds naar voren duwt, lol. Ik ben gewoon gestopt met kijken omdat ik er niet meer tegen kon.


    Your make-up is terrible

    Ow, we hebben ook een volger. Die andere heeft ineens 6 kudo's. Beetje raar dat dat mij zo opvolgt als ik ook net een nieuwe kudo heb.

    Ik begin weer ergens over hoor -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, fuck mensen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geniaal.

    Ze heeft erg lang gevochten en nu is het bijna voorbij. Ik hoop dat ze gaat zonder te veel pijn. Ze was mijn favoriete juf op de basisschool en ik hoop dat mijn oma dat straks nog tegen haar kan zeggen.