• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jerker schreef:
    Nik, get yourself together en ga douchen. Daarna mag je koffie.

    Eens. C'mon!


    Pretty is just a pretty word.

    Gonna get hella pissed.

    Zijn er oprecht mensen die op de man af mensen uitvragen in dit leven en zoja hoe, want ik geloof niet dat ik echt van deze crush afkom dus dan kan ik er net zo goed wat aan doen, maar de kans dat hij nu ja zou zeggen is hoogstens 5% en we zijn amper vrienden en hij heeft echt nauwelijks tekenen van mogelijke wederzijdse ooit-interesse laten zien en is het niet veel beter om eerst nog een jaar lang te proberen zijn hart te winnen of ben ik dan zo'n triest wanhopig geval dat eindeloos achter hem aan hobbelt terwijl iedereen al weet dat het nooit wat wordt

    iK WORD HIER ZO SOCIAAL ONZEKER VAN. HUILEN.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Aften doen zoveel zeer ik begrijp je


    Jup. Ben een beetje bang dat mijn lippiercing in mijn lip gaat zitten, omdat deze best dik is nu, dus heb het beginstaafje er maar even in gedaan, maar het steekt mega ver uit :c
    Ik heb zelf 9 mm en dit is een 11 mm hahah

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En ik ben nog steeds snip verkouden... Ik hoop echt dat het morgen weer een stuk beter is, want anders heb ik zeer veel medelijden met mezelf en de andere mensen die dan een examen zitten te maken in die zaal...


    Stenenlikker

    Hoop niet dat ik er op ga bijten, want dat doet pijn :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thymbraeus schreef:
    ik denk dat alle tovenaars uit Harry Potter gewoon quantumdeeltjes zijn want anders is het haast onmogelijk om door muren heen te tunnelen


    Beste Quantum Physics related uitspraak tot nu toe :Y)

    Ik denk btw dat het compleet onmogelijk zou zijn. Want ik kan wel een paar miljoen keer tegen een deur aanlopen, ik vermoed niet dat ik daar dan toch 1 keer opeens doorheen kan lopen :')

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:36 ]


    Stenenlikker

    Waarom kan ik nu niet een keer niet verdrietig zijn? Ik haat mezelf zo erg.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Well sorry, maar dit voelt best genaaid hee. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waarom zijn de aansluitingen zo slecht 's avonds? Dat gaat morgen nog leuk worden :')


    Happy Birthday my Potter!

    Geschenk van God ontvangen. Een scam Filipijns meisje die heel lief doet en foto's stuurt op FB. Mijn thomasmeter zit tegen het plafond

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:35 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Nog maar 6 pagina's maatschappijleer en dan klaar

    Come on you useless picnic bench and finish you homework.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    LMAO, ben nou tijger of wat?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:38 ]

    Misschien moet je het werk eens aan iemand anders overlaten, in plaats van het allemaal zelf te willen doen.


    <3

    Al 6 abo's, waah :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.