• VOLLLL...

    Mijn idee:

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Sorry als er spelfouten in staan, maar typen op mijn mobiel blijft lastig. Ik hoop dat er wat mensen zijn die het idee wat lijkt en mee zou willen doen!

    Ik heb dit net bedacht, elke overeenkomst met iets anders is puur toeval!



    VOL!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:24 ]


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    ^ Ik denk dat er heus nog wel 1 persoon komt hoor, haha.
    Blijkbaar is er dus toch een wonder gebeurd waardoor er genoeg mensen zijn! Straks beginnen!(dance)

    Ik wil wel mee doen!


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    Ik wil wel mee doen!


    Sorry hij is al vol..


    chaos makes the muse

    Ik zou nog mee willen doen, jammer genoeg is het vol... mocht je nog een plaatsje vinden, ik doe zeker mee! :D


    ~Reading is dreaming with open eyes~

    boerin schreef:
    Ik zou nog mee willen doen, jammer genoeg is het vol... mocht je nog een plaatsje vinden, ik doe zeker mee! :D


    Als er iemand stopt laat ik je het weten!


    chaos makes the muse