• Hoi allemaal!

    Ik ga eventjes verschrikkelijk onduidelijk zijn, maar ik zoek een liedje waarvan ik geen lyrics weet. Het irriteert me mateloos, want ik wil 'm graag vinden - er zitten wat goede herinneringen aan verbonden :Y)
    Afijn, de lyrics weet ik niet echt, dus ik ga het proberen te beschrijven.
    Het nummer is best populair (geweest?) en het is niet heel erg oud. Het is op de radio geweest, ik gok dat het een beetje een Q-Music/Skyradio is, misschien een héél klein beetje 538 is, omdat het mechanisch is.
    Op een gegeven hoor je een hele hoge 'ooh ooh', maar de 'stem' is heel elektronisch. Het nummer is niet heel erg hard en tijdens de 'ooh ooh' is het ook stil.

    Wauw.
    Even een applaus voor mijn duidelijke verwoording.


    Is er misschien iemand die heel wellicht misschien heel toevallig een idee heeft waar ik het over heb? Het zou echt fantastisch zijn.
    Alvast bedankt voor de hulp iedereen!


    Lekker aan het branden.

    Je hebt sites/apps waarbij je het liedje kunt neuriën en dan vindt hij 'm misschien. Of neem je geneurie op en plaats het hier zodat mensen misschien een beter idee hebben van wat je bedoelt.

    Nu wil ik het ook echt weten. Ik zal niet rusten voordat we het hebben gevonden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Nu wil ik het ook echt weten. Ik zal niet rusten voordat we het hebben gevonden.


    Indeed, dit wordt onze ultieme queeste.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    IK DOE OOK EEN GOKJE c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nog maar een wilde gok, haha. Wordt wel veel in gezongen, maar die hoge ooh-ooh is er wel ;p

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 15:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ HAHA, die twee hierboven zat ik ook al naar te luisteren.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    ^ HAHA, die twee hierboven zat ik ook al naar te luisteren.


    Nu maar hopen dat ik gelijk heb want dan voel ik me proh c':< Muhahahah.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nu maar hopen dat ik gelijk heb want dan voel ik me proh c':< Muhahahah.


    HAHAHA.

    Alle Q'ers nu in dit topic:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb geen tijd om ernaar te zoeken, maar ik wil het wel heel erg graag weten nu. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Krolock schreef:
    Je hebt sites/apps waarbij je het liedje kunt neuriën en dan vindt hij 'm misschien. Of neem je geneurie op en plaats het hier zodat mensen misschien een beter idee hebben van wat je bedoelt.


    Helaas weet ik te weinig van het liedje om dat te kunnen doen :c

    Anatomy schreef:
    Nu wil ik het ook echt weten. Ik zal niet rusten voordat we het hebben gevonden.

    Frodo schreef:
    (...)

    Indeed, dit wordt onze ultieme queeste.


    Ik wilde altijd al á la Lord of the rings op Queeste. Had niet verwacht dat dat zou komen terwijl ik gefrustreerd tegen mijn computer aan het schreeuwen ben.

    Philip schreef:
    IK DOE OOK EEN GOKJE c':


    RichardSHarmon schreef:
    Nog maar een wilde gok, haha. Wordt wel veel in gezongen, maar die hoge ooh-ooh is er wel ;p


    Wow, ik vind het echt leuke nummers. Maar ze zijn het niet, sorry D: Ik voel me echt schuldig dat het enige wat ik doe is zeggen dat het ze niet zijn.

    Anatomy schreef:
    (...)

    HAHAHA.

    Alle Q'ers nu in dit topic:


    fbi hire us pls

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 16:11 ]


    Lekker aan het branden.

    Ledecky schreef:
    Ik heb geen tijd om ernaar te zoeken, maar ik wil het wel heel erg graag weten nu. :'D


    Hier is een liftmuziekje voor tijdens het wachten.

    Sorry, twee posts achter elkaar D:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 16:12 ]


    Lekker aan het branden.

    Het enige waar ik op kan komen is


    (of de stripped down versie)
    maar ik weet niet of dat ooit op de radio populair is geweest, want ik luister geen radio.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 16:15 ]


    Ex astris, sciencia

    Er komen heel veel mechanische oh's in? Ik blijf erbij, het moet Jason Derulo zijn, die staat bekend om zijn mechanische geluidjes.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 16:16 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mulford schreef:
    Het enige waar ik op kan komen is

    (of de stripped down versie)
    maar ik weet niet of dat ooit op de radio populair is geweest, want ik luister geen radio.

    Ooh, Matt Corby, die ken ik! Het is 'm niet, maar hij is wel echt heel goed.

    Frodo schreef:
    Er komen heel veel mechanische oh's in? Ik blijf erbij, het moet Jason Derulo zijn, die staat bekend om zijn mechanische geluidjes.



    Jason Derulo zou het dan best kunnen zijn, heeft hij ook liedjes waar niet al te veel in gezongen wordt?

    Maar in ieder geval bedankt voor het helpen alweer (:


    Lekker aan het branden.



    ???


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.