• Hoi allemaal!

    Ik ga eventjes verschrikkelijk onduidelijk zijn, maar ik zoek een liedje waarvan ik geen lyrics weet. Het irriteert me mateloos, want ik wil 'm graag vinden - er zitten wat goede herinneringen aan verbonden :Y)
    Afijn, de lyrics weet ik niet echt, dus ik ga het proberen te beschrijven.
    Het nummer is best populair (geweest?) en het is niet heel erg oud. Het is op de radio geweest, ik gok dat het een beetje een Q-Music/Skyradio is, misschien een héél klein beetje 538 is, omdat het mechanisch is.
    Op een gegeven hoor je een hele hoge 'ooh ooh', maar de 'stem' is heel elektronisch. Het nummer is niet heel erg hard en tijdens de 'ooh ooh' is het ook stil.

    Wauw.
    Even een applaus voor mijn duidelijke verwoording.


    Is er misschien iemand die heel wellicht misschien heel toevallig een idee heeft waar ik het over heb? Het zou echt fantastisch zijn.
    Alvast bedankt voor de hulp iedereen!


    Lekker aan het branden.

    Al die liedjes met ''oohh ohh''. XD


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Al die liedjes met ''oohh ohh''. XD


    Bijna alle liedjes hebben ooh ooh, vreemde ontdekking :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RichardSHarmon schreef:


    ???


    Ooh, dat vind ik een heel leuk nummer! Maar de 'ooh''s zijn korter en er wordt minder in het lied gezongen.
    Alweer bedankt!! Jullie zijn echt geweldig.


    Lekker aan het branden.

    OH OH. IS HET DIE ENE NIEUWE REMIX VAN DAT NUMMER SEX? Beetje wilde gok, sorry.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    OH OH. IS HET DIE ENE NIEUWE REMIX VAN DAT NUMMER SEX? Beetje wilde gok, sorry.

    Wow, welk nummer sex?!
    Ik zit eraan te denken om de jongen bij wie ik het nummer hoorde te appen, maar ik wil het niet echt. Dat zou echt heel gênant zijn.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 16:21 ]


    Lekker aan het branden.

    Zeker ook teveel gezang?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KoffieKoekje schreef:
    (...)
    Wow, welk nummer sex?!
    Ik zit eraan te denken om de jongen bij wie ik het nummer hoorde te appen, maar ik wil het niet echt. Dat zou echt heel gênant zijn.


    Echt een wilde gok hoor. Overigens, videoclip met nogal wat seksuele suggesties, just a warning.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    RichardSHarmon schreef:
    Zeker ook teveel gezang?



    Een beetje, het nummer is ook wat rustiger.


    Lekker aan het branden.

    Oké volgende pogingen:


    (Wooohooorld?) alleszins bekend en minder gepraat en oh's
    Als het deze niet is ga ik me verder verdiepen in de wereld van Derulo.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Anatomy schreef:
    (...)

    Echt een wilde gok hoor. Overigens, videoclip met nogal wat seksuele suggesties, just a warning.


    Haha, je zei het s-woord! Nee, maar helaas niet. Sorry!

    Frodo schreef:
    Oké volgende pogingen:

    (Wooohooorld?) alleszins bekend en minder gepraat en oh's
    Als het deze niet is ga ik me verder verdiepen in de wereld van Derulo.


    Het is wel een beetje deze stijl!


    Lekker aan het branden.

    Ik er echt over na te denken om die jongen gewoon te appen, maar dat zou waarschijnlijk heel vreemd overkomen.


    Lekker aan het branden.

    KoffieKoekje schreef:
    Ik er echt over na te denken om die jongen gewoon te appen, maar dat zou waarschijnlijk heel vreemd overkomen.


    Je kan altijd zeggen dat een deel van het liedje in je hoofd blijft zitten en dat het alleen weg gaat als je het hele liedje weer hoort. En dan lief vragen of hij niet toevallig weet welk liedje dat is.

    Eigenlijk wil ik nu ook wel weten welk liedje dit is en ik heb weer wat liedjes om naar te luisteren, dus alvast bedankt.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Je kan altijd zeggen dat een deel van het liedje in je hoofd blijft zitten en dat het alleen weg gaat als je het hele liedje weer hoort. En dan lief vragen of hij niet toevallig weet welk liedje dat is.

    Eigenlijk wil ik nu ook wel weten welk liedje dit is en ik heb weer wat liedjes om naar te luisteren, dus alvast bedankt.

    Yeah, dat is waar. Het is alleen dat het liedje speelde toen we niet bepaald bezig waren met muziek. Dus ik ben bang dat ik het snel awkward maak.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 16:46 ]


    Lekker aan het branden.

    FUDGE! Ik dacht echt dat ik de loterij geraakt had c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    FUDGE! Ik dacht echt dat ik de loterij geraakt had c':


    Geef je FBI-hoedje maar terug. Je verdiend hem niet. (cat)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )