• Hoi allemaal!

    Ik ga eventjes verschrikkelijk onduidelijk zijn, maar ik zoek een liedje waarvan ik geen lyrics weet. Het irriteert me mateloos, want ik wil 'm graag vinden - er zitten wat goede herinneringen aan verbonden :Y)
    Afijn, de lyrics weet ik niet echt, dus ik ga het proberen te beschrijven.
    Het nummer is best populair (geweest?) en het is niet heel erg oud. Het is op de radio geweest, ik gok dat het een beetje een Q-Music/Skyradio is, misschien een héél klein beetje 538 is, omdat het mechanisch is.
    Op een gegeven hoor je een hele hoge 'ooh ooh', maar de 'stem' is heel elektronisch. Het nummer is niet heel erg hard en tijdens de 'ooh ooh' is het ook stil.

    Wauw.
    Even een applaus voor mijn duidelijke verwoording.


    Is er misschien iemand die heel wellicht misschien heel toevallig een idee heeft waar ik het over heb? Het zou echt fantastisch zijn.
    Alvast bedankt voor de hulp iedereen!


    Lekker aan het branden.

    Denk niet dat dit het gaat zijn, maar ik wil meehelpen :') Maar deze zou je waarschijnlijk zelf nog wel hebben gevonden. Als ie echt populair is geweest, hoor je hem misschien passeren op de radio als je die even opzet ofzo?


    Sorry als ie al gezegd is geweest of zo :')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 17:13 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Even geheel offtopic, maar koffiekoekjes zijn echt heerlijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Anatomy schreef:
    (...)

    Geef je FBI-hoedje maar terug. Je verdiend hem niet. (cat)


    Never. Ik ga hem vinden. (cat)

    Wss als we het gevonden hebben is iedereen like... Oh captain obvious... of course... INSERT FACEPALM


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    NOG EEN KEER. BINGO?!!!!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Enige wat ik weet met een 'mechanische ooh'


    Sarah = ongewoon sexy

    Al genoemd; anders wordt het topic zo groot :')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 16:59 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ^Die is hem niet. Is al genoemd ja : 'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Damnit :') Ook al genoemd. Eens even een lijstje maken x)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 17:00 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ^ is ook al genoemd sorreh. :'c er is al heel veel genoemd, lol xD maar ik heb het gevoel dat ik nu echt ga winnen met mijn previous vid : '3

    EDIT: Als ik WIN WIL IK EEN FBI HOEDJE VAN ANATOMY (cat) en een klopje op m'n schouders natuurlijk x'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 17:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk het niet, als er rap in zat had je dat mogelijk wel onthouden maar hé, alles kan; Me, Myself and I
    (al denk ik dat die ook te snel is)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Philip schreef:
    ^ is ook al genoemd sorreh. :'c er is al heel veel genoemd, lol xD maar ik heb het gevoel dat ik nu echt ga winnen met mijn previous vid : '3

    EDIT: Als ik WIN WIL IK EEN FBI HOEDJE VAN ANATOMY (cat) en een klopje op m'n schouders natuurlijk x'D


    Deal. Met je naam erop.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nu ben ik ook wel heel benieuwd ^^


    <3

    Amica schreef:
    Nu ben ik ook wel heel benieuwd ^^

    Same


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Weet je wanneer ongeveer het liedje populair was?


    <3