• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]

    Gaaf

    Graham

    'Waarom ben je hier al zo snel?' de stilte was doorbroken. Nu pas zag ik dat ik een gemiste oproep had. "Sorry, ik was al onderweg." Ruby trok me mee de woonkamer in. 'Heb je zijn hart Regina?' Ik keek Regina aan en zag dat Ruby hetzelfde deed. Tot mijn verbazing gaf ze een klein knikje. "Ik ga hem even halen." Ze verdween in een paarse rookwolk. Ik keek Ruby aan. Dit was het het moment zouden mijn gevoelens echt zo zijn voor haar.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Regina had ons verlaten om het hart te halen. Gespannen ging ik op de bank zitten. Ongeduldig tikte ik op mijn been. Ik trok Graham tegen mij aan en zoende hem vervolgens. I hoopte dat er nog vele zouden volgen, maar de toekomt was niet zeker. 'Ik hou van je,' ik keek hem vastbesloten aan. 'Wat er ook gebeurt,' zei ik overtuigend. Opnieuw drukte ik mijn lippen op de zijne. Ik moest en zou van dit moment in het hier en nu genieten.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ik kon merken dat Ruby zenuwachtig was. Toen gebeurde het opeens. Vanuit het niets greep Ruby mijn jack beet en trok mij naar haar toe. Ze zoende me en dat gaf een heerlijk gevoel. Echter leek het wel alsof ze het gevoel had dat dit een afscheid was. 'Ik hou van je,' ze keek me vastbesloten aan er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik kon alleen maar verliefd naar haar staren. 'Wat er ook gebeurt,' zei ik overtuigend. Opnieuw drukte ze haar lippen op de mijne. Ik sloot mijn ogen en liet Ruby alles doen terwijl ik rustig ervan genoot. Plots hoorde ik een kuch en duwde ik Ruby van me af. (Met moeite) Regina stond met een kistje in haar handen. "Blijkbaar hebben jullie al wat woordjes uitgewisseld." zei Regina tegen ons met een lachje. Zonder een waarschuwing of iets duwde ze het hart terug in mijn lichaam. Ik snakte naar adem en viel neer op de grond.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Graham beëindigde de zoen toen er een kuch achter ons klonk. "Blijkbaar hebben jullie al wat woordjes uitgewisseld." Ik draaide mij beschaamd om naar Regina, met een klein glimlachje op mijn gezicht. Plotseling liep Rgina regelrecht naar Graham en plaatste zijn hart terug. Hij snakte naar adem en viel op de grond. 'Graham,' riep ik verschrikt uit en rende naar hem toe. ik was bang, hoe zou hij nu zijn? Hield hij nog van mij? Was hij nog steeds dezelfde Graham waar ik verlieft op was geworden? Ik wachtte ongeduldig af tot hij iets zou gaan zeggen.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    Ik plaatste zijn hart terug op de plek en Graham viel snakkend naar adem op de grond. "Dit zou hij niet moeten doen." zei ik paniekerig. Had ik Graham nu vermoord. "Ruby, het spijt me."

    Graham

    Ik hoorde Ruby mijn naam roepen en Regina haar excuses aanbieden. Ze dacht dat ik dood was. Ik draaide al lachend om. "Gefopt!" zei ik tussen het lachen door. Ruby en Regina zouden het geen leuke grap gevonden hebben maar dat maakte niet uit. "Laten we testen of het nog steeds ware liefde is." ik pakte Ruby beet trok haar mee naar de grond en zoende haar.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Regina raakte in paniek. "Dit zou hij niet moeten doen." Ik keek haar verbaast aan. "Ruby, het spijt me. Was Graham nou aan het doodgaan? Graham draaide zich om "Gefopt!" Riep hij lachend uit. Ik zag dat Regina het niet kon waarderen. Eerst was ik boos, maar moest daarna toch wel even lachen. Ik sloeg hem zachtjes op zijn borst. 'Loser,' noemde ik hem. "Laten we testen of het nog steeds ware liefde is."'zei hij. Ik werd naar beneden getrokken en werd direct gezoend. Het voelde alsof de hemel openbrak. Zoveel passie en liefde, het was zo intens. Dit had ik nog nooit eerder gevoeld. En het was heerlijk. Ik staarde verliefd in zijn ogen. 'Dankje Regina,' mompelde ik tussendoor.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    Graham draaide zich om "Gefopt!" Riep hij lachend uit. Ik hield mijn woeden in. Hier kon men geen grapjes overmaken. Nu was het de vraag of hij nog steeds iets voor Ruby voelde. De zoen was begonnen en het stopte niet zo gauw. 'Dankje Regina,' mompelde Ruby tussen het zoenen door. Ik liet de twee even alleen om verder te kunnen gaan.

    Graham

    Ik kon zien dat Ruby eerst boos was, maar er kwam al snel een lach op haar gezicht. Ze sloeg me zachtjes op de borst. 'Loser,' zei ze.
    Tijdens de zoen had ik dan eindelijk dat gevoel, ware liefde. Ik had het nog nooit gevoeld en het voelde nu zo geweldig. Tijdens de zoen woelde ik met mijn handen door haar haar. We staarden elkaar verliefd in de ogen. 'Dankje Regina,' mompelde ze tussen het zoenen door. "Regina, dankjewel." zei ik tenslotte ook maar.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Dat Regina dit had gedaan betekende heel veel voor mij. Ik zou haar later nog wel uitgebreid bedanken. 'Regina, dankjewel,' zei ook Graham. Wauw Graham die Regina bedankte, wat een vooruitgang. Ondeugend keek ik hem aan en stond op. Snel rende ik de trap op, halverwege bleef ik uitdagend staan. Ik wachtte tot hij mij zou volgen, of hij de hint begrepen had. Daarna liep ik naar mijn kamer, met één hand legde ik het spiegeltje plat, ik wist dat Regina anders mee kon kijken. Maar dit keer was ik daarop voorbereid.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby stond op en keek me ondeugend aan. Ik dacht dat ik wist waar ze naartoe wilde. Deze gedachtes liet ze kloppen toen ze naar de trap rende en halverwege even bleef staan. Ik keek Regina aan blij aan en haalde mij schouder op. "Sorry." zei ik al lachend. ik trok de rits van mijn jack naar beneden en rende achter Ruby aan de kamer in. Ik gooide mijn jack over de spiegel heen die Ruby plat had gelegd en via een sprong duwde ik haar het bed op.

    Intieme scene komt hieraan xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Graham begreep de hint en was achter mij aan gekomen. Hij had zijn jas open geritst en gooide deze over de spiegel. Met één beweging duwde hij mij op bed. Hierna trok ik hem naast mij. Tevreden kroop ik tegen hem aan en viel in slaap.


    16+

    Graham begreep de hint en was achter mij aan gekomen. Hij had zijn jas open geritst en gooide deze over de spiegel. Met één beweging duwde hij mij op bed. Vervolgens trok ik hem aan zijn stropdas naar mij toe. Ik maakte de knoopjes van zijn blouse los terwijl ik hem in zijn nek zoende. Hierna maakte ik mijn broek los en deed deze vervolgens uit. 'Ik hou van je, sheriff,' fluisterde ik in zijn oor. Ik beet op mijn lip. Ik had zolang op dit moment gewacht, ik wilde eerst dat hij zijn hart zou hebben en nu was het zover.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby trok mij via mijn stropdas naar haar toe. We zochten elkaars warmte op en vervolgens viel ik met Ruby nog in mijn armen in slaap.
    16+


    Via via stropdas werd ik dichter naar Ruby getrokken. Nadat de stropdas weg was maakte ze de knoopjes van mijn blouse los, zodat mijn nek werd bloot gelegd. Ik voelde haar lippen in mijn nek. ik kantelde mijn hoofd en kon er alleen maar van genieten. Vervolgens nam Ruby een klein beetje afstand van mij om haar broek uit te trekken. Ik volgde haar voorbeeld, maar ik had even moeite met de schoenen die ik nog aanhad. 'Ik hou van je, sheriff,' fluisterde Ruby in mijn hoor. Ik duwde Ruby neer op het bed en leunde over haar heen. "Je wil niet weten hoeveel ik van jou houd." zei ik met een speelse lach.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    16+

    Ik moest lachen toen Graham zijn schoenen niet goed uit kreeg. Mijn sneakers had ik eenvoudig uitgetrapt. Hij duwde mij op bed en leunde over mij heen. Ik trok mijn t-shirt uit, nu lag ik alleen nog in mijn lingerie. Met mijn vinger gleed ik over zijn buikspieren. Ik drukte mijn lippen op de zijne. Zachtjes beet ik op zijn lip. Voorzichtig schoof ik mijn slipje naar beneden en maakte ik mijn bh bandje los. Een gevoel van onzekerheid overspoelde mij, ik keek naar mijn naakte lichaam. Was dit het moment?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 12:06 ]


    When you believe your dreams come true

    Graham
    16+


    Ruby trok haar shirt uit en lag alleen nog in haar lingerie. Ik bestuurde haar eens goed. Nog even en dan zou het echt zo zijn. Met een vinger gleed ze over mijn buikspier terwijl ik nog steeds over haar heen leunde. Onze lippen raakte elkaar weer waardoor ik mijn ogen sloot en me door Ruby liet meenemen. Mijn ogen schoten open toen ik zachtjes haar tanden in mijn lippen voelden, Ik grinnikte heel even en zoende haar vervolgens in de nek.
    Hoop voor je dat dat geen zuigzoen word xD

    En dan nu... Ruby wist met een soepele beweging haar slipje naar beneden te krijgen. Het laatste stuk hielp ik haar, terwijl zij haar bh los maakte. Ik slikte even voorzichtig. Wat was ik Regina nu toch dankbaar. Mijn hart had ik terug en zie hier het resultaat. Cupido had zijn pijlen geschoten en ook gelijk getroffen. Nu Ruby helemaal naakt was bestudeerde haar van top tot teen. Ik was verliefd. Simpelweg verliefd. Ik was mijn hart weer kwijt, maar nu op een positieve manier en aan Ruby. Ik trok mijn onderbroek uit en ging naast Ruby liggen terwijl ik haar weer zoende.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    16+

    Ik voelde hoe Graham in mijn nek een zuigzoen maakte, maar dat maakte mij op dit moment niet uit. Ik merkte dat hij mijn naakte lichaam in zich opnam. Ik hoopte dat het hem beviel, ik schaamde mij in ieder geval niet voor mijn lichaam. Ook Graham trok zijn onderbroek uit. Ik was een beetje zenuwachtig. De laatste keer was... met Peter. Snel verzette ik deze gedachten, ik wilde nu alleen Graham. Hij zoende mij weer en ik verloor mij ik zijn ogen. 'Wacht,' stamelde ik. 'Condoom, heb jij iets bij je?' Ik wilde het moment niet verstoren, maar veiligheid boven alles.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 12:54 ]


    When you believe your dreams come true