• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Ik drink mijn drinken op als ik buiten loop. Vervolgens struikel ik waardoor ik de hele lading over mij heen gooi ik vloek in het Grieks. Mijn huid brand hevig. Ik ben echt een kluns.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 13:36 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham
    16+


    Ruby en ik waren lekker bezig tot Ruby het opeens onderbrak. 'Wacht,' stamelde ze opeens. Ik keek haar verbaast aan. "Wat is er?" 'Condoom, heb jij iets bij je?' Ik keek de kamer rond. Met mijn handen deed ik alsof ik in mijn zakken zocht. "Nope, maar..." ik sprong uit bed en trok mijn onderbroek weer aan. "Je beseft het misschien niet, maar ik ken dit huis ook een beetje." Ik gaf Ruby een zoen op de mond en liet haar heel even alleen op haar kamer.
    Ik liep naar Regina's kamer toe en trok een la van haar nachtkastje open. "Hebbes." zei ik. Regina had een hele voorraad voor mij voor als we met elkaar zouden afspreken.
    Zwaaiend met het condoom liep ik de kamer van Ruby weer in. "Zo, waar waren we ook al weer gebleven?" zei ik al lachend terwijl ik weer het bed op kroop.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    16+

    "Nope, maar..." Graham sprong uit bed en trok zijn onderbroek aan. Ik keek hem verbaast aan. "Je beseft het misschien niet, maar ik ken dit huis ook een beetje." Hij gaf mij een zoen en liep de kamer uit. Ik staarde hem na. Hoe vaak zou hij een avontuurtje hebben gehad met Regina? iel ik wilde het niet eens weten, ik trok een vies gezicht. Voordat ik het wist kwam Graham alweer binnen lopen. "Hebbes." Hij zwaaide met een condoom in z'n hand en kroop weer in bed. "Zo, waar waren we ook al weer gebleven?" Zei hij lachend. Ik trok een pruillip 'Ik miste je.' Ik zoende hem vervolgens. Met één beweging schoof ik de condoom op zijn plek en trok Graham bovenop mij. Ik kreunde toen hij in mij schoot. Mijn nagels drukte ik in zijn rug, het gevoel was geweldig. 'Je bent geweldig,' hijgde ik in zijn oor ik moest mijn best doen om niet te hard te kreunen. Nadat we ons hoogtepunt hadden bereikt rolde ik zoenend onder hem vandaan, nog nahijgend. Ik kon alleen maar stralen.


    When you believe your dreams come true

    Graham
    16+

    Ruby zette een verdrietig gezichtje op. 'Ik miste je.' Ze zoende me daarna. Met een soepele beweging had Ruby het condoom op zijn plek gekregen en zo trok mij boven op haar. Ik mikte en schoot raak, ik miste immers nooit. Ik voelde de nagels van Ruby in mijn rug. Nog een teken dat ik in de juiste roos geschoten had.
    'Je bent geweldig,' hijgde Ruby in mijn oor. ik vroeg me wel af of Regina niet aan de deur stond mee te luisteren of dat ze ons gewoon niet beneden hoorde. We hadden ons hoogtepunt bereikt en Ruby rolde onder mijn vandaan al zoenend. Ik sloot mijn ogen en genoot nog even na. Ik voelde lichtte zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd verschijnen het was vrij intens geworden. "Je kan wel zeggen dat je een beest in bed ben." zei ik al lachend en hijgend.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Ik was met Henry wat aan het kletsen bij Granny's. "tante, wanneer gaan we verder net paardrijles?" Vroeg Henry. "we kunnen nu gaan als je Wilt?" Ik zag dat er een glimlach op zijn gezicht kwam. We liepen samen naar de manege ik zadelde mijn paard storm op en Henry zijn paard star.

    Ruby

    16+

    Ik keek Grahan aan, hij had zich ook ingespannen. "Je kan wel zeggen dat je een beest in bed ben." Ik voelde dat ik rood kleurde. Graham had flinke krassen op zijn rug. 'Tja, wat kan ik zeggen. Hier komt mijn ware aard naar boven.' Ik glimlachte ondeugend. 'Maar je hebt mij kunnen temmen,' grinnikte ik terwijl ik tegen hem aankroop. Langzaam droomde ik weg, ik voelde mij veilig in zijn armen. Ik hoopte dat Regina niet teveel had meegekregen. Ik wilde haar niet kwetsen en bovendien wilde ik dit moment alleen met Graham delen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 16:52 ]


    When you believe your dreams come true

    Graham
    16+


    Ruby kleurde een klein beetje rood. 'Tja, wat kan ik zeggen. Hier komt mijn ware aard naar boven.' Een ondeugende glimlach kwam op het gezicht van Ruby waardoor ook ik moest lachen. 'Maar je hebt mij kunnen temmen,' grinnikte ze terwijl ze tegen mij aankroop. "Is dat zo moeilijk dan?" lachte ik. Ik legde mijn hoofd op haar hoofd. Het was zo fijn om nu zo met Ruby te zijn. Eén ding wist ik wel. We zouden het nooit op het politiebureau kunnen doen. Daar kwam iedereen altijd zomaar binnen. Op dat moment werd op de deur geklopt. "Eten jullie straks mee of niet?" hoorde ik Regina zeggen aan de andere kant van de deur. Ze deed de deur echter niet open tot mijn verbazing. Zou ze weten of we het aan het doen waren?


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    Na wat met Joseph Lloyd Dombrowski te hebben rondgelopen, gingen we iets eten in Granny's. Ik zag Lisa en Henry zitten. "Hey! Alles goed?" Riep ik. "Dit is Joseph Lloyd Dombrowski!" Ik wees naar Joseph.

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Na onze wandeling gingen we naar Granny's. Jens riep naar een jongen en een meisje, en stelde mij voor. "Hey!" Zei ik koeltjes.

    Harry Potter

    Graham zei mij dat Ginny in het ziekenhuis lag. Ik ging er dus naartoe. "Ik zoek Ginny Weasley." Een dokter antwoorde "In kamer 738. Op de afdeling beentransfusie." Oké... Wat is in godsnaam beentransfusie? Wil ik dat zelfs wel weten... Ik ging dus naar kamer 738 en zag mijn vrouwtje in haar bed liggen. "Gaat het wel? Wat heb je allemaal zitten uitsteken?"

    Ginny Weasley

    Pffff... Wat was het hier saai. In bed liggen en geen bezoek krijgen... Opeens stormde iemand mijn kamer binnen. Het was mijn man... Harry. "Gaat het wel? Wat heb je allemaal zitten uitsteken?" Vroeg hij mij. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. "Dat is een lang verhaal..." Na heel het verhaal te hebben verteld kwam dokter Wayne binnen en zei dat ik naar huis mocht. Als Wayne buiten was kuste ik Harry uitbundig en enkele minuten later vertrokken we uit het ziekenhuis. "Nu we hier toch zijn kunnen we beter iets nuttigs doen. Wat dacht je van naar het sportpark te gaan, liefje?" "Lijkt me goed, schattebout!" Antwoorde hij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 17:07 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Ik trek me trui uit die onder de koffie zit waardoor ik nu gekleed ben in een zwarte tanktop, die nog best bij mij m'n outfit past, namelijk met een zwarte leren jas en broek. Ik doe de trui in mijn tas terwijl ik rondloop in de straten van Storybrooke. Ik besluit opnieuw wat drinken te halen aangezien mijn vorige voorraad op mijn trui zit. Ik kom aan en ik zie een hele groep mensen zitten. Ik bestel deze keer een smoothie die ik in een hoekje opdrink terwijl ik mijn make-up controleer.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 17:07 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Is dat zo moeilijk dan?" lachte hij. Hij legde zijn hoofd op de mijne wat mij een warm gevoel gaf. Ik schrok op toen ik geklop op de deur hoorde. Snel trok ik de dekens over ons heen, maar Regina kwam niet binnen. "Eten jullie straks mee of niet?" Vroeg ze aan de andere kant van de deur. 'Ja, we komen er aan' riep ik terug voordat Graham kon reageren. Ik kroop uit bed en sloeg een handdoek om mij heen. 'Ik ga mij even opfrissen.' Ik gaf hem nog snel een kus. Ik wachtte even tot ik het geluid van Regina's hakken de trap hoorde aflopen. Vervolgens verliet ik de kamer en liep naar de badkamer. Ik zette de douche aan en voelde het warme water op mijn huid neerkomen. Luid zingend stond ik onder de douche terwijl ik mijn haren in zeepte. Ik merkte dat ik best een trek had gekregen. Snel droogde ik mij af en liep naar de kamer waar Graham nog steeds in bed lag. Ik kleedde mij aan en aaide vervolgens door Graham's haar. 'Ik ga vast naar beneden, kom je ook zo?' Stralend liep ik de trap af. De geur van warme kip dreef al mijn mond binnen, ik kwijlde nog net niet.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Ja, we komen er aan' riep Ruby nog voordat we met elkaar konden overleggen. "Blijkbaar overleggen we het dus geen eens." zei ik al lachend. Het maakte me nu ook gewoon niet uit. Ik ging recht overeind op bed zitten en keek hoe Ruby met een handdoek haar lichaam bedekte. 'Ik ga mij even opfrissen.' Ik zei dat het goed was en ze gaven elkaar een klein kusje. Terwijl Ruby ging douchen pakte ik alvast een handdoek. Ik wachtte op bed tot Ruby klaar was en ik onder de douche kon springen.
    Ruby kwam de kamer weer binnen kleedde haar om woelde door mijn haar. 'Ik ga vast naar beneden, kom je ook zo?' ik knikte naar Ruby. "Ik spring snel ff onder de douche." Ruby liep glimlachend de kamer uit.

    Regina

    'Ja, we komen er aan' hoorde ik Ruby's stem. Ik wist hoe de liefde werkte en wist wat er aan de hand was in die kamer. Daniël en ik deden het ook zo vaak stiekem om het verborgen te houden voor mijn moeder. Ik liep de trap af en haalde de kip uit de oven. Na een tijdje hoorde ik iemand naar beneden komen lopen. Ik wierp een vlugge blik en zag alleen Ruby. "Hey lieverd. Waar is Graham?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik zag Regina in de keuken staan. "Hey lieverd. Waar is Graham?" vroeg ze mij. 'Die is nog even aan het douchen,' een glimlachje sierde mijn mond. 'Ruikt goed,' zeg ik wijzend op de kip. Een brandend gevoel had ik in mijn nek, ik wreef er overheen. Ik liep naar één van de grote spiegels en zag dat er een grote rode plek in mijn nek zat. Daar had Graham een zuigzoen gegeven. Beschaamd schoof ik mijn lange haar ervoor, maar het bleef alsnog zichtbaar. Ik nam plaats aan de tafel en hoopte dat Graham zo naar beneden zou komen. Ik durfde Regina niet aan te kijken, want mijn blik zou direct alles verraden.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Die is nog even aan het douchen,' Ruby leek echt helemaal te schijnen. 'Ruikt goed,' zei ze tegen mij, terwijl ze naar de kip wees. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Wat was ik toch blij met dat compliment. Henry had dat nooit tegen mij gezegd. Het liefst zou ik ook Henry erbij gewild willen hebben, maar het kon niet perfect zijn. Ik zag Ruby over haar nek wrijven, maar vroeg er niet echt naar. Toen Ruby haar haar voor het plek schoof waar ze net wreef wist ik al hoe laat het was. Ruby nam plaats aan tafel, terwijl ik de laatste beetjes klaarmaakte.

    Graham

    Look into my heart - you will find
    There`s nothin` there to hide
    Take me as I am - take my life
    I would give it all I would sacrifice

    Don`t tell me it`s not worth fightin` for
    I can`t help it there`s nothin` I want more
    Ya know it`s true
    Everything I do - I do it for you


    Ik draaide de kraan uit terwijl ik rustig door zong en mij verder begon af te drogen. De kleding die ik net nog voor Ruby had uitgetrokken trok ik snel aan en ik versnelde mijn pas naar beneden. Daar rook ik heerlijke kip.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Ik drink mijn aardbeiensmoothie als ik de personen in me op neem. Ik zie Jens en een onbekende jongen van wie ik het gezicht nog niet duidelijk kan zien. Ik voel me telefoon trillen en ik bekijk het bericht.

    Ik heb het onderzoek gedaan voor je. Je originele ouders zijn bekend voor ons geworden. Jouw vader is half Estisisch en half Frans en je moeder is half Grieks en half Letlands. Meer informatie komt later
    Btw, jouw volledige naam is blijkbaar Elina Gabriella Sirmiasa


    Ik kijk verschikt naar me scherm, ik heb een totaal andere afkomst dan ik had gedacht. Geen graadje Cypriot bloed in me. Ik voel me in de maling genomen. Ik ben dus meer van Baltische afkomst dan Medertiaanse afkomst. Ik doe mijn telefoon weg en drink veder aan mijn smoothie.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:02 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ps Lisa en Henry zijn allang weg.