• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2

    wat vind je van mae? kusjes van de leukste meid van de hele rpg (of is dat iets te zelfverzekerd?)

    33.3% (4 stemmen)
     
    awesome

    8.3% (1 stem)
     
    raar (lik je eigen grote teen)

    16.7% (2 stemmen)
     
    baddest bitch in town (which is a good thing, sort of idk man)

    16.7% (2 stemmen)
     
    stomme stoepvegende troela

    0.0% (0 stemmen)
     
    i'd love to be her friend

    25.0% (3 stemmen)
     
    want to be her (dah iedereen ofc kuch kuch idk what even am i doing bye this was nice love y'all)


    take me back to the basics and the simple life

    Ja en andere mensen.
    Oke, laten we even concluderen: elke afdeling is geweldig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Necessity schreef:
    Maar rhoswen heeft alex (wbw)


    jaaa love alex

    Necessity schreef:
    Maar rhoswen heeft alex (wbw)


    Hallestrom heeft Aaron wbw. Vind wel jammer tho dat de achterneven niet bij elkaar in de afdeling konden :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik reageer morgen of overmorgen! Heb morgen een familiefeest en vandaag zat ik langer dan verwacht aan enkele rollen, waardoor ik hierna geen zin heb om nog een post te schrijven (moet nog iets voor mijn toelatingsexamen doen, vandaar)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hehe was nieuwsgierig naar voor wat je toelating ging doen ? (Iets met fashion? ArteZ?)


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    Hehe was nieuwsgierig naar voor wat je toelating ging doen ? (Iets met fashion? ArteZ?)


    Animatiefilm :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    XY schreef:
    Hehe was nieuwsgierig naar voor wat je toelating ging doen ? (Iets met fashion? ArteZ?)


    Louuu saar komt uit België so no ArteZ en ArteZ is kut school volgens een vriend van me so lalala (a)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Louuu saar komt uit België so no ArteZ en ArteZ is kut school volgens een vriend van me so lalala (a)


    In principe mag je als Belg ook gewoon naar een Nederlandse Hoge School oid... Maar dat heb ik idd ook gehoord. Vriendin van mij is daar begonnen en het volgende jaar opnieuw begonnen aan St. Joost.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    In principe mag je als Belg ook gewoon naar een Nederlandse Hoge School oid... Maar dat heb ik idd ook gehoord. Vriendin van mij is daar begonnen en het volgende jaar opnieuw begonnen aan St. Joost.


    Dat wel maar zal als NL er niet in België op school gaan als t in NL ook kan ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik blijf in mn belgenlandje :,)

    Ik ga naar Luca school of Arts in Brussel

    (als ik geslaagd ben )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ha joh er komen ook belgen naar artez. Ik had toelatingexamen met ook een duitse (wel sneu dat ze niet naar engels vertaalden, wat ik dan maar half voor dr deed). Ik weet niet of het een k school is maar d8 alleen omdat fashion daar goed staat aangeschreven.

    Anyway animatiefilm that's so awesome.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hehehe ik heb mode gedaan ( ben geslaagd btw c: overmorgen proclamatie idk of het ook zo bij jullie noemt)

    Maar het verhalen vertalen in beeld vind ik gewoon geweldig


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Well good luck & all.
    Komt vast wel goed.

    Gefeliciteerd!!!!!!!!


    Aan niets denken is ook denken.

    Gefeliciteerd allemaal!

    Ik wacht intussen nog n maandje op de loting


    Bowties were never Cooler

    Ik moet woensdag nog presentatie gvd en iedereen is al klaar


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya