• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2

    wat vind je van mae? kusjes van de leukste meid van de hele rpg (of is dat iets te zelfverzekerd?)

    33.3% (4 stemmen)
     
    awesome

    8.3% (1 stem)
     
    raar (lik je eigen grote teen)

    16.7% (2 stemmen)
     
    baddest bitch in town (which is a good thing, sort of idk man)

    16.7% (2 stemmen)
     
    stomme stoepvegende troela

    0.0% (0 stemmen)
     
    i'd love to be her friend

    25.0% (3 stemmen)
     
    want to be her (dah iedereen ofc kuch kuch idk what even am i doing bye this was nice love y'all)


    take me back to the basics and the simple life

    Btw even alvast,

    Ik ben op vakantie van:
    8 juli (deze vrijdag) t/m 24 juli
    en
    8 augustus t/m 17 augustus

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Heb wel wifi, maar ben zeer incapabel om met een mobiel te gaan posten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Congrats!!!!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik reageer zsm, door persoonlijke omstandigheden kon ik niet reageren afgelopen week. :(

    calice schreef:
    Ik reageer zsm, door persoonlijke omstandigheden kon ik niet reageren afgelopen week. :(


    Sterkte (flower)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Sterkte (flower)


    dankje (H)

    Ben nu weer beetje met bijschrijven, iemand waar ik Sasha naar toe kan sturen?

    Aaron gaat dit zo niet leuk vinden... Mss haat hij straks Nathaniel toch meer dan emiel xd haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oke ik beloof dat ik morgen ga posten en mae iza los zal laten. ik wilde nog iets laten gebeuren, maar iza heeft daar volgens mij niet zoveel zin in.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    sIoane schreef:
    oke ik beloof dat ik morgen ga posten en mae iza los zal laten. ik wilde nog iets laten gebeuren, maar iza heeft daar volgens mij niet zoveel zin in.


    Wat dan? Ik wil wel gewoon dat Iza en Mae bij elkaar blijven hoor xD ik had alleen niet zoveel inspiratie meer... :p maar ik ben wel in om nog iets te laten gebeuren hoor


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Wat dan? Ik wil wel gewoon dat Iza en Mae bij elkaar blijven hoor xD ik had alleen niet zoveel inspiratie meer... :p maar ik ben wel in om nog iets te laten gebeuren hoor


    Ze moeten zoenen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Anyone voor Gabi? *Niet allemaal tegelijk jongens kuchkuch*

    Aaron komt zo

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 20:55 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ze moeten zoenen (cat)


    het moment is daar :O :P


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Nu ben ik heel erg benieuwd naar Mae's reactie, laat me niet te lang wachten :P


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik ben op vakantie tot zaterdag!

    calice schreef:
    Ik ben op vakantie tot zaterdag!


    Veel plezier!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'