• *O* Cheers to you all! *O*




    Namelijk vijf jaar geleden had ik besloten dat ik tóch te veel bladwijzers had op al die verhalen die ik hier volgde en het misschien, eventueel, met een mogelijkheid toch wel handiger zou zijn als ik gewoon een account aanmaakte. En nu, vijf jaar later, ben ik nog niet weg te slaan! *O*



    Maar er is meer...
    Ik heb namelijk op het moment ook al mijn 52e username in bezit. Ik wilde eigenlijk voor de 55 gaan, maar ik kwam er te laat achter. Nu ga ik volgend jaar voor 6 jaar Q en 66 usernames. 25 mei wordt dan the Devil's Day, muhahaha.
    Daarbij was het voor mij, Fabiënne en Annemarije (TEARS, want ze is nu helaas weg) gisteren ons 2-jarig jubileum gisteren. *strooit nog meer confetti*
    En 23e is de dag dat mijn vriend en ik ons zoveelmaanden jubileum hebben. Deze keer was het drie jaar en acht maanden, wihoeee!

    DUUUUUS, d'r zou niets minder dan taart en taart en cake en taart en eten en drinken en taart en NOG HEEL VEEL MEER TAART.
    Eet jezelf een ongeluk x'D



















    En tot slot:
    Op het betere leven van de afgelopen vijf jaar :Y)



    Deep inside, I've never felt alive

    Yay, wat fijn (bloos)
    Voor al dingen waar je feest om viert; Nog vele jaren! ;3


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! Ik had zelf eigenlijk nooit nagedacht hoeveel usernames ik heb gehad, maar ik heb er ééntje minder dan jij! Cheers!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wauw tien keer feest ofzo haha, gefeliciteerd!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Super leuk, Sofie! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Thanks iedereen! *O*
    Ik heb mezelf getrakteerd op een ijsje :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Wow wat een getallen haha. Gefeliciteerd *O*


    Happy Birthday my Potter!