• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hey, hey, wouldn't it be great, great,
    If we could just lay down and wake up in Slowtown,
    Just singing...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lindemann schreef:
    Hoog tijd dat mensen eens gaan beseffen dat staken het LAATSTE middel hoort te zijn. ><

    Haha, mee eens! ;(

    Ik had thuis kunnen zijn, baal baal. D:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 16:08 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Volgende week een date dus? Niet met de gozer van eerst though, want die is een ass. Maar deze gast is wél leuk. I can't wait. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gilderoy_ schreef:
    Wtf uni. Ik zit pas in mijn tweede jaar. Ik kan mij nog helemaal niet aanmelden voor een master. Waarom krijg ik deze berichten :|


    Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar de RuG stuurt een hoop berichten volgens mij gewoon standaard aan al hun bachelorstudenten, inderdaad ook over dingen die nog helemaal niet van toepassing zijn op mij. Een beetje raar soms, maar aan de andere kant heb je dan wel alvast een idee van wat je te wachten staat. :'D



    Scandicy schreef:
    (...)
    Hahaha, zie het al voor me. Buurjongetje dat z'n ding tevoorschijn haalt en de plantjes water geeft. X)

    /
    Neeeeeeeee Kruijswijk neeeee


    Een ander buurjongetje, die van de overkant, stond een keer in hun voortuin, keek om zich heen of zijn ouders ergens waren en plaste toen tegen een struik daar, terwijl de wc letterlijk één open deur en hooguit tien stappen van hem weg moet zijn geweest. Het zou me eigenlijk niet heel erg verbazen, dus. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GiIderoy_ schreef:
    Volgende week een date dus? Niet met de gozer van eerst though, want die is een ass. Maar deze gast is wél leuk. I can't wait. c:


    :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge
    idk vorig jaar kreeg ik deze mails nog niet. Maar ze zijn probs gewoon lui en hebben ze naar iedereen gestuurd dit keer.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 16:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    :9~


    _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nieuw kleurtje.
    En ja ik lach, omdat ik niet chago op de foto wil xd



    Schuin because tinypic

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 17:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oke dinsdag staking wtf


    Heaven is a place that we all have

    Oh shit, ik heb nog niet gefixt dat ik vanavond mag gaan. Moet ik misschien wel eens dringend doen, oepsie.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Daar is de pijn in mijn zij weer. Altijd na 3 dagen.


    Your make-up is terrible

    RichardSHarmon schreef:
    Nieuw kleurtje.
    En ja ik lach, omdat ik niet chago op de foto wil xd



    Schuin because tinypic



    Staat leuk! (cool)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben zo excited omdat ik een nieuwe smaak opkikker heb, haha. Alleen jammer dat er minder zout in zit, want dat heb ik juist nodig nu.


    Your make-up is terrible

    Ugh serieus... ik vroeg om Stroganoff macaroni, krijg ik een pakje chili con carne macaroni en on gesneden groenten... Jeetje... Je weet toch ook wel dat ik daar geen zin in heb na een dag stage?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.