• B E A U X B A T O N S      A C A D E M Y      O F      M A G I C


    STORY
    Beauxbatons Academy of Magic, 2014. Beauxbatons heeft, in tegenstelling tot Durmstrang en Hogwarts, geen afdelingen waar de leerlingen in gesorteerd en verdeeld worden. De school doet zijn best om de leerlingen niet in hokjes te stoppen en hen zo veel mogelijk vrijheid binnen de regels te geven. Beauxbatons is minder sportgericht dan Durmstrang, en vrijer dan Hogwarts. Vele leerlingen volgen artistieke vakken, die dan ook hoog in het vaandel staan. Leerlingen volgen acht jaar in onderwijs, een jaar meer dan Hogwarts. We volgen in deze RPG leerlingen in het zevende jaar, het voorexamen jaar.


    INFORMATION
    • Vakken en Lessen
    Beauxbatons geeft veel om de vrijheid van de leerlingen, en laat dit dan ook duidelijk doorschijnen in hun vakkenaanbod. Leerlingen zijn tot en met hun derde jaar verplicht om vakken te volgen, en hebben geen vrije keuze vakken. In het vierde krijgen zij enkele keuzevakken naast hun verplichte vakkenpakket, en in het begin van het zesde wordt dit uitgedund en mogen de leerlingen zelf een vakkenpakket kiezen met enkele verplichte vakken. In totaal hebben leerlingen minimaal zeven vakken, drie verplichte en vier keuzevakken. Leerlingen mogen maximaal 10 vakken volgen.
    Lijst met vakken voor het 6e, 7e, en 8e leerjaar
    [V] Charms
    [V] Defense Against the Dark Arts (DADA)
    [V] Transfiguration
    [K] Potions *
    [K] History of Magic (HoM) *
    [K] Care of Magical Creatures (CoMC) *
    [K] Astronomy *
    [K] Herbology *
    [K] Divination *
    [K] Arithmancy *
    [K] Study of Ancient Runes (SoAR) *
    [K] Music **/***
    [K] Art
    [K] Ghoul Studies *
    [K] Dance ***
    [K] Creative Writing
    * Een leerling dient minimaal twee van deze vakken te kiezen.
    ** Bij Music wordt zowel zang als instrumentale muziek behandeld.
    *** Bij deze vakken is er een groots scala aan soorten instrumenten/dans, leerlingen worden geacht een voorkeur te hebben, al is deze niet verplicht. Voornamelijk bij dans wordt dit erg gestimuleerd, zodat er gericht kan worden op een enkele dansvorm.
    • Rooster


    • Nationaliteiten
    Beauxbatons neemt leerlingen aan uit verscheidene landen. Door haar locatie in het zuiden van Frankrijk, de Pyreneeën, is het voornamelijk voor het westelijke gedeelte van Europa een aantrekkelijke school qua locatie. Leerlingen kunnen uit Frankrijk, Spanje, Portugal, België, Luxemburg en Nederland komen. Leerlingen uit andere landen worden over het algemeen niet toegelaten en doorverwezen naar een andere toverschool. Beauxbatons neemt nog altijd leerlingen aan ongeacht hun bloedstatus.

    • Leerjaren en Schooljaar
    Beauxbatons werkt met acht leerjaren, en leerlingen doen eindexamen in het jaar dat zij achttien worden. Het jaar waarin zij elf worden, gaan zij dus voor het eerst naar school op Beauxbatons. Eind April ontvangen zij een brief met toelating. Het schooljaar begint ieder jaar op de derde maandag van Augustus, en eindigt op de derde vrijdag van Juni. Hiertussen hebben de leerlingen zomervakantie. Rond Kerst en Nieuwjaar zijn er ook twee weken vakantie, waarin de leerlingen tot en met het derde leerjaar op school verblijven, en leerlingen van het vierde jaar en hoger de keuze krijgen om op school te verblijven of om hun tijd thuis met familie te spenderen. Hiernaast hebben leerlingen in het voorjaar en het najaar een week vakantie.

    • Cijfers, toetsen en essays
    Beauxbatons werkt met een cijfer systeem van 1 tot 10, waarbij alles onder een 6, dus ook een 5.9, als onvoldoende wordt beschouwd. Per vak zullen er in een jaar maximaal acht cijfers gegeven mogen worden. Of dit voor een toets of essay is, maakt niet uit. Dit is natuurlijk uitgezonderd de OWL's in het zesde (6 cijfers per vak), en de NEWT's in het examenjaar, waar er slechts twee cijfers voor overige toetsen/essays/PO's gegeven mag worden. Leerlingen die voor een vak aan het einde van het schooljaar lager dan een zes staan, blijven zitten wanneer dit een verplicht vak. Wanneer zij meer dan een onvoldoende staan, blijven ze sowieso zitten.

    • Dorms
    Durmstrang werkt met gescheiden meiden/jongens dorms, waarvan er vervolgens voor ieder leerjaar eentje is. Kamers worden met een andere leerling(e) van hetzelfde geslacht en leerjaar gedeeld. Deze indeling wordt volledig random gemaakt, en studenten hebben hier dan ook geen inspraak op. Het is wel zo dat wanneer twee kamergenoten elkaar écht niet uit kunnen staan, er gesproken kan worden van een ruil met anderen, indien deze het er ook mee eens zijn. Kamers zijn uitgerust met twee kingsize bedden, twee bureaus en stoelen, twee kledingkasten en een gedeelde badkamer met de dorm er naast. Alle aankleding van de dorms is op eigen kosten en eigen gelegenheid. Er zit natuurlijk wel standaard beddengoed bij, maar daar houd het ook bij op. Enige versiering zal zelf voor gezorgd moeten worden. De Dorms bevinden zich op de vierde verdieping van het kasteel, jongens aan de zuidkant, meiden aan de noordkant.
    Girls



    Boys



    • Uniform
    Het Beauxbatons uniform is vrij soepel, leerlingen hoeven zich maar aan enkele eisen te houden, maar het meeste wordt gewoon toegestaan.
    Girls
    Voor meiden geld dat zij altijd de kleur blauw in hun uniform moeten hebben, en dat een spijkerbroek, hoewel wel toegestaan, niet meetelt voor deze kleur. Daarnaast dienen er zwarte of witte schoenen gedragen te worden, mogen de rokken niet te kort zijn en de decolleté niet te laag. Een blouse en rok zijn gewend, maar niet verplicht.
    Boys
    Voor jongens geld eigenlijk niks anders dan voor de meiden, behalve dat voor hen de blouse altijd lange mouwen moet hebben, al mogen deze tot de elleboog opgestroopt zijn. Het liefst zie het schoolbestuur dat zij een zwarte nette broek dragen.

    • Huisdieren
    Beauxbatons staat katten, padden, uilen en ratten/muizen toe. Alle andere dieren worden niet toegestaan en wanneer gevonden onmiddellijk teruggestuurd naar het huis van de leerling(e) van wie hij is.

    • Kasteel en omgeving
    Het kasteel van Beauxbatons bevindt zich in de Pyreneeën in het zuiden van Frankrijk. Het is een renaissance/barok kasteel en ziet er dan ook deftig uit. Het kasteel heeft vier verdiepingen. De eetzaal bevindt zich op de begane grond, en alle vakken op de tweede of derde verdieping. Om de school heen ligt een groot bos en de weg naar de mugglewereld is vrijwel afgesloten. Het kasteel ligt in een dal en is omringd door natuur. Er is onder andere een groot meer waarop in de winter ook geschaatst kan worden.


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (Remarkeyable) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.[/justify]


    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Vakken (Welke keuzevakken? Beste/Slechtste vakken?)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie & Nationaliteit
    Relaties
    Extra
    Naam — Faceclaim — User — Pagina
    [BOYS/GIRLS: 14/16] TIJDELIJKE STOP OP DE MEIDEN
    BOYS
    • Timothy Aelred Huddleston — Dylan O'Brien — Lost_Girl — 1.2
    • Lowell Archer Flemming — ? — RichardSHarmon — 1.2
    • Markus Timo Meyer — ? — AlecLightwood — 1.4
    • Noah Olivier Noel — Drew van Acker — calice — 1.8
    • ? — ? — Toda — ?
    • Matías Rafael De La Fuente — ? — Raccoon — 1.7
    • Félix Clément Rousseaux — Gaspard Ulliel — Miall — 1.7
    • Sébastien Landrieu — ? — Khal — 1.8
    • Elliott Theodore Dubois — Lucky Blue Smith — Anticyclone — 1.12
    • Jason Marcélo Ruzzier — Nico Torterella — PluviophiIe — 1.11
    • Cole Roman Igler — ? — ANTI — 1.10
    • Deimos Rigel — Andrew Garfield — Necessity — 1.11
    • Daniel Oliver Porcher — ? — Cyclone — 1.12
    • ? — ? — Raccoon — ?




    GIRLS
    • Solange Charbonneau — Scarlett Leithold — Remarkeyable — 1.6
    • Diana Nicole Aydelotte — ? — Millard — 1.4
    • Lauren Melody Standing — Bridget Satterlee — JudithSuzann — 1.3
    • Raya Jemima Deforest — Taylor Hill — Velaris — 1.12
    • Elodie Favre — Emilia Clarke — Khal — 1.4
    • Odile Briët — Freya Mavor — Mignon — 1.2
    • Xiomara Soraya Raquel — Shay Mitchell — Anticyclone — 1.6
    • Dafne Kimberley Janssen — Bonnie Wright — sandordinja — 1.4
    • Ruby Esmée Segal — ? — Raccoon — 1.7
    • Eloïse Charlotte Dubois — ? — Conde — 1.10
    • Eléonore Pénélope Dubois — ? — Cyclone — 1.9
    • Norah Feline Blackwell — Shailene Woodley — Miall — 1.10
    • ? — ? — Undertale — ?
    • Noemí Antonia Escárcega — Claire Holt — Pluviophile — 1.12
    • Laila Aalto — ? — Polovina — 1.12
    • ? — ? — TheseWords



    Ik ben van plan om ergens in de toekomst dit RPG een soort uitwisseling/meeting te laten hebben met mijn Durmstrang RPG. Bij deelname aan dit RPG verwacht ik dan ook dat hiervoor niet geprotesteerd wordt mocht ik dit ook daadwerkelijk uit gaan voeren ^^

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 22:06 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind het nog altijd een erg leuk RPG idee, maar ik moet me helaas toch uitschrijven :( ik zal de post met mijn rol even blanco maken


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    :(


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sandordinja schreef:
    Ik vind het nog altijd een erg leuk RPG idee, maar ik moet me helaas toch uitschrijven :( ik zal de post met mijn rol even blanco maken


    Aahw jammer :c


    take me back to the basics and the simple life

    Undertale schreef:
    Naam: Doremi Diamond
    Leeftijd: 18 Jaar
    Bloedstatus: Fullblood
    Vakken (Welke keuzevakken? Beste/Slechtste vakken?)
    [K] History of Magic (HoM)
    [K] Astronomy
    [V] Defense Against the Dark Arts (DADA)
    [K] Music **/***
    [K] Art
    [K] Ghoul Studies *
    [K] Dance ***
    [V] Transfiguration

    Innerlijk:
    Karakter:
    Ze is verschillend per persoon, want soms is ze aardig maar als je haar
    boos maakt klapt ze in 1 keer om.
    Kwaliteiten:
    x Beleefd
    Doremi is in een goed gezin opgevoed en kent manieren, nou soms dan

    x Eerlijk&Oprecht
    Als Doremi liegt dan doet ze zich om bestwil, anders is ze altijd eerlijk en oprecht.
    Ze doet dingen als het echt nodig is, zelfs met haar leven spelen.

    x Dapper&Beschermend
    Doremi is voor veel dingen bang maar als het er echt toe doet doet ze het. Ze doet alles
    voor haar vrienden en wil ze niet kwijt.

    Kwaliteiten (slecht):

    x Eigenwijs&Arrogant
    Doremi is erg eigenwijs. Als ze boos is kan ze ook arrogant zijn
    en zegt ze bijna niks. Dan is ze snel op haar teentjes getrapt (ook wel).

    x Perfect (niet dus)
    Doremi wil alles altijd perfect doen, ze wil geen fouten maken. Als het fout
    gaat heeft ze bijna geen moed meer om het opnieuw te proberen.

    x roddelen&Uitdagen
    Doremi kan niet tegen roddelen als het over haar gaat. Dan gaat ze mensen
    uitdagen terwijl ze het misschien niet eens over haar hadden of haar proberen
    uit te dagen.


    Uiterlijk:


    Doremi heeft zwart haar met donkere ogen. Ze heeft een bruin getinte huid of soms erg bleek.


    Haar kleding style: Erg schattig, veel accsoris, sieraden


    Faceclaim = Camila Cabello

    Verleden
    x Hoe toverkrachten
    Doremi is aangeboren met toverkrachten. Ze heeft sommige
    tovertrucjes geleerd van haar opa. Die was erg goed in toveren.

    x Familie
    Doremi is zeven jaar als ze een tweeling van zussen krijgt.
    Haar zusjes kibbelen altijd met elkaar en veranderen elkaar
    in de gekste dingen

    x Angsten
    Doremi is aan haar angst voor bliksem en onweer gekomen
    doordat haar huis is afgebrand door een storm. De bliksem
    sloeg in en dat zou ze nooit weer vergeten. Door de bliksem
    is ze ook haar broer verloren.

    x Nog wat dingen xd
    Doremi is ook een best beroemde zangeres
    van de toverwereld. Ze houdt van zingen en
    acteren en doet dat dan ook vaak op plekken
    zoals de wc, de douche, zomaar op straat
    en nog wat meer plekjes

    Familie & Nationaliteit
    Moeder: Zei doet meestal het huishouden en zorgt voor opa.
    Vader: Hij is toverleraar op de basisschool voor jonge tovenaars, hij geeft daar les is tovergeschiedenis en toverkunde in groep 6.
    Opa: Hij is meestal thuis, hij praat met spreekwoorden waardoor we hem soms niet begrijpen.
    Zusje: Mackenzie is snel op haar teentjes getrapt, ze zit in de klas waar haar vader lesgeeft met haar zusje Lindsey.
    Zusje: Lindsey schreeuwt heel het huis bij elkaar als ze ruzie heeft met Mackenzie, heel vaak dus, ze zit bij Mackenzie in de klas waar ze vaak ook nog een meningsverschil hebben.
    Broer: De broer van Doremi is afgebrand tijdens een storm, Doremi denk altijd dat het haar schuld is want haar broer was haar alles. Doremi is ook bang voor vuur trouwens.
    Relaties: ~
    Extra:
    Lijst van angsten:
    Vuur
    Bliksem&Onweer
    Sommige Insecten

    Lijst Van woonplaats:
    Ze is 8 keer verhuist in haar leven, waaronder
    4 huizen inelkaar gestort zijn. Dat is een lang verhaal.
    Nu woont ze in het dorpje Hatniss in de straat: Powerstreet.

    Huisdieren (meenemen)
    Hond: Patser (1 jaar oud/ mopshond/ Sinderlijk)
    Kat: Cheela (3 jaar oud/ Savannha/ Sinderlijk)


    Sorry hoor. Maar ik vind je personage nog steeds zeer onrealistisch. Ze kan niet zomaar een beroemde zangeres zijn, honden mogen niet mee, het verhuisverhaal is onrealistisch en daarnaast zit je rol vol grammatica/spellings fouten en kan ik ht dus niet eens normaal lezen.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil graag nog een jongen reserveren c:


    I am not as think as you drunk I am

    Conde schreef:
    Ik wil graag nog een jongen reserveren c:


    Ik zal het er asap bijzetten!


    take me back to the basics and the simple life


    "IF THIS IS REALITY I AM NOT INTERESTED"


    "I CAN'T DROWN MY DEMONS, THEY KNOW HOW TO SWIM"


    "I REMEMBER IT ALL TOO WELL"


    "BUT I AM A CREEP, I AM A WEIRDO"


    "I NEED MONEY, NOT FEELINGS"


    "AND THERE IS NO REMEDY FOR MEMORY"


    GAEL KANE MEALLAN
    "Just because I'm used to it, doesn't mean it doesn't hurt anymore"


    NAAM
    Gael
    Dit is een Ierse jongensnaam en betekent vreemdeling. | Guy-EL |
    Kane
    Dit is een Ierse jongensnaam en betekent strijder. | Key - IN |
    Meallan
    Dit is zijn Ierse familienaam en betekent vriendelijke man. | ME - all - AN |

    Gael is al een vrij korte naam, zijn naam wordt dan ook niet afgekort. Een bijnaam is hem verder niet bekend. Misschien dat mensen achter zijn rug om wel een bijnaam voor hem hebben maar hij is hier niet van op de hoogte.
    LEEFTIJD
    Gael is 18 jaar en is geboren op 23 december. Hij wordt dit jaar dus nog 19 jaar en is daarmee (waarschijnlijk) de oudste zevendejaars op het moment. Gael bezit het sterrenbeeld Steenbok
    NATIONALITEIT
    Gael is opgegroeid in Galway, Ierland en heeft dan ook de Ierse nationaliteit.
    BLOEDSTATUS
    Gael is een volbloed tovenaar. Zelf maakt hem niet zo heel veel uit welke bloedstatus hij - of anderen- bezitten. Voor hem is het simpel: als je kan toveren, kan je toveren, punt. Zijn ouders maakt dit ook niet zo heel veel uit al zullen ze liever hebben dat hij trouwt met een volbloed tovenaar dan met een halfbloedje of muggleborn.
    VAKKEN
    • Charms | Outstanding
    • Defense Against the Dark Arts | Exceeds Expectations
    • Transfiguration | Outstanding
    • Potions | Acceptable
    • History of Magic | Dreadful
    • Music | Outstanding
    • Creative writing | Exceeds Expactations
    • Astronomy | Troll

    Favoriete vakken
    Music, DADA en Charms zijn Gael's favoriete vakken, dit zijn ook de vakken waar hij goed in is en zijn best voor wil doen. Creative writing is niet zijn favoriete vak, maar het is zeker ook geen vak waar hij een hekel aan heeft. Het vak is leuker dan hij verwacht had.

    Minst favoriete vakken
    Gael heeft een hekel aan HoM en Astronomy, hij heeft toch voor deze vakken gekozen omdat hij dacht dat het vakken zijn waar hij makkelijk op kon scoren. Dit is niet echt het geval. Hij vindt HoM dodelijk saai en bij Astronomy is hij altijd afgeleid.
    INNERLIJK
    • Aantrekkelijk
    • Behendig
    • Behoedzaam
    • Beschermend
    • Creatief
    • Eigenwijs
    • Eigenzinnig
    • Dominant
    • Humeurig
    • Imponerend
    • Innemend
    • Intelligent
    • Jaloers
    • Kwetsbaar
    • Leidinggevend
    • Muzikaal
    • Nors
    • Oppervlakkig
    • Prikkelbaar
    • Sarcastisch
    • Scherpzinnig
    • Standvastig
    • Teruggetrokken
    • Zwijgzaam

    UITERLIJK
    fc. Jamie Campbell Bower

    Haren
    Gael heeft haar wat tot net onder zijn oorlellen valt en het is donkerblond. Sommige mensen vinden jongens met lang haar misschien vrouwelijk, maar daar is Gael dan toch echt een uitzondering op. Zijn 'lange' haar draagt hij warrig en heel af en toe vast.

    Gezicht
    Gael is een vrij opvallende verschijning; naast zijn warrige 'lange' haar heeft hij ook een erg uniek gezicht. Hij heeft een ontzettend scherpe kaaklijn en daarnaast is zijn hele gezicht eigenlijk wel scherp en hoekig te noemen. Zijn lippen zorgen ervoor dat zijn gezicht wat minder hard oogt. Deze zijn vrij vol, voornamelijk de onderlip. Hij heeft een sterke neus die goed in verhouding is met de rest van zijn gezicht. Gael heeft blauwe ogen. Onder zijn ogen zijn eigenlijk altijd wallen te vinden en boven zijn ogen zitten lichte wenkbrauwen. Gael's gezicht staat altijd een beetje boos.

    Lichaam
    Gael is met zijn 1,83 m van gemiddelde lengte te noemen. Hij is niet erg lang, maar torent wel boven een groot deel van de mensen - voornamelijk vrouwelijk schoon - uit. Hij is pezig gebouwd en bezit de nodige armspieren. Ook heeft Gael een sixpack. Toch is Gael niet echt een spierbundel te noemen, hij oogt eerder slank en slungelig -maar schijn bedriegt.

    Kledingstijl
    Hij draagt voornamelijk zwarte, grijze en donkerblauwe kleding. Gael draagt het liefst een simpele trui of t-shirt. Als het warm is gaat hij ook nog weleens in een tanktop de deur uit. Hij draagt graag wat strakkere, rafelige broeken met of zonder gaten erin. Zonder zijn leren jas komt Gael de deur niet uit en hij draagt ook meestal kistjes.

    Overige uiterlijke kenmerken
    Gael heeft een ringetje door zijn rechter neusvleugel en een ringetje door zijn linker oor. Ook bezit Gael een aantal tattoos: deze en deze.
    VERLEDEN
    Gael is opgegroeid in Galway als jongste zoon van Cillian en Faline. Cillian werkte al sinds Gael zich kan herinneren op Hogwarts als Deputy Headmaster en daardoor zag de jongen hem vroeger niet zo vaak. Zijn moeder werkt in de Mugglewereld als bloemist en was daardoor wel vaak thuis voor hem en zijn broers. Gael is dus zowel met mensen als met tovenaars opgegroeid en ging ook naar een gewone basisschool voor Muggles. Al met al heeft Gael wel een gelukkige jeugd gehad maar hij kon niet wachten tot hij aangenomen zou worden op Hogwarts. Toen de brief dan ook eindelijk kwam was hij dolblij, dit betekende dat hij zijn vader ook wat vaker zou zien. Gael belandde in Slytherin, iets wat zijn ouders ergens wel betreurden. De eerste twee jaar op Hogwarts gingen prima maar vanaf het derde jaar ging het een beetje mis. Gael kwam in aanmerking met verkeerde vrienden en deed niks meer voor school. Hij had vaak ruzie met zijn vader of met de professoren. Hij was erg opstandig en deed allerlei dingen die niet mochten. In het derde jaar is hij dan ook blijven zitten, in de hoop dat hij - als hij minder contact had met zijn vrienden - weer wat bij zou trekken. Dit bleek alleen niet zo te zijn en het werd eigenlijk nog wel een tikkeltje erger. Waar hij eerst alleen maar pestte, begon hij nu ook anderen tot gevechten uit te dagen. Hij heeft een aantal keer mensen de ziekenzaal in geholpen. Uiteindelijk heeft Gael het tot het zesde jaar weten te schoppen alleen toen beging hij een erg grote en ernstige fout. Tijdens een opstootje verwondde hij een leerling dermate erg, dat deze daarna niet meer in staat was te lopen. Toen is hij van Hogwarts afgegooid. De afgelopen paar maanden waren verschrikkelijk; thuis was de situatie een ramp en hij had ook enorme spijt van wat hij gedaan had. Uiteindelijk is Gael toch toegelaten op Beauxbatons maar op voorwaarde dat hij zich gedraagt en goede cijfers haalt. Hij moet zich dan ook elk tussenuur in de bibliotheek melden om daar zijn huiswerk te gaan maken. Zijn ouders zijn ontzettend boos op hem en de band tussen hen is daarom ook erg verslechterd. Eigenlijk wilden ze niet dat hij nog naar een tovenaarsschool zou gaan. Ze stonden eigenlijk op het punt om hem naar een Muggletuchtschool te sturen. Uiteindelijk hebben ze hem toch toestemming gegeven om naar Beauxbatons te gaan.
    Gael heeft de eerste 2,5 week school gemist en zal woensdag 3 september pas voor het eerst met de lessen beginnen.

    FAMILIE
    • Cilian Artur Meallan | Vader | 50 jaar
    • Faline Arlette Meallan (née Lafferty) | Moeder | 45 jaar
    • Aidan Art Meallan | Broer | 25 jaar
    • Braiden Dalon Meallan | Broer | 21 jaar
    • Kilian Nolan Meallan | Broer | 20 jaar
    • Shanessa Regan Meallan | Zusje | 16 jaar

    RELATIES
    Omdat Gael pas net op school is, kent hij nog niemand. Gael heeft dan ook nog geen relaties.

    EXTRA
    Talen
    Gael spreekt Engels met een vet Iers accent. Ook spreekt Gael Frans maar dit is nog niet echt vloeiend. Hij is wel hard aan zijn Frans aan het werken en het gaat ook wel steeds vlotter, maar als hij geëmotioneerd is schakelt hij toch over op zijn moedertaal.

    Geaardheid
    Hetero. Gael heeft ook al verscheidene relaties gehad en ook al verscheidene harten gebroken.

    Muzikaliteit
    Gael heeft gekozen voor Music omdat hij van jongs af aan al bezig is met muziek. Hij droomt er (stiekem) van later een bekende zanger te kunnen worden omdat hij dan van zijn hobby zijn beroep kan maken. In muziek kan Gael zijn gevoelens kwijt, het afgelopen jaar was muziek dan ook echt een redmiddel voor Gael. Gael is een Tenor/Baritone en kan drummen, gitaar spelen (zowel akoestisch als elektrisch) en trombone spelen. Momenteel is hij bezig het bas en piano spelen onder de knie te krijgen.

    Likes
    Women, Smoking, Cigarettes, Weed, Alcoholic beverages, (punk)Rock music, Gibson guitars,

    Dislikes
    Rules, History, Homework, Fights, Demanding people,

    Toverstok
    Blackthorn, Thunderbird tail father, 10 inches, flexible

    Amortentia
    De geur van verse koffie, kaneel en de bloemengeur van zijn moeders bloemenwinkel

    Boeman
    Hij heeft er nog nooit een gezien maar hij vermoed dat het zijn laatste slachtoffer is, de jongen die door hem in een rolstoel is beland.

    Huisdier
    Geen, zijn kat moest thuis blijven als straf. Hij mist het beestje stiekem wel.

    Patronus
    Een wolf

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 16:19 ]


    I am not as think as you drunk I am

    aaah love Gael!

    I love Gael. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    YAY c:
    en hij heeft nog niet eens een innerlijk haha


    I am not as think as you drunk I am

    Mag ik nog een jongen erbij? :3

    calice schreef:
    Mag ik nog een jongen erbij? :3


    Oui


    take me back to the basics and the simple life

    Cyclone >> Towns


    -

    Jacob Oliver James Diggory
    "Can I get out of this place? I need to travel the world."
    Faceclaim: Austin Butler





    NAAM
    Jacob • Supplanter, heel-grabberl ,origin Hebrew
    Oliver • Elf Warrior Or Ancestor's Descendant, origin French
    James • Supplanter, heel-grabber, origin Hebrew
    Diggory • Lost one

    LEEFTIJD
    Jacob is 18, born on the 5th of November. Arriveerde 1 jaar later dan de meeste leerlingen op Beauxbatons. Zijn vader maakt als wandmaker lange reizen om de juiste ingrediënten te vinden voor zijn toverstokken. Op veel reizen mocht Jacob mee, zijn vader vond dat hij op reis meer van de wereld kon leren dan in een klaslokaal. Echter heeft zijn moeder uiteindelijk zijn vader weten over te halen om Jacob dan toch naar Beauxbatons te sturen.

    BLOEDSTATUS
    Fullblood

    VAKKEN
    • Charms
    • Defense Against the Dark Arts (DADA)
    • Transfiguration
    • History of Magic
    • Astronomy
    • Care of Magical Creatures
    • Study of Ancient Runes
    • Divination


    INNERLIJK
    • laid-back: relaxed in manner and character; not usually worried about other people's behaviour or things that need to be done
    Je zal Jacob niet erg vaak zien stressen. Hij is niet persé non-caring, als het er echt op aan komt dan zal hij zijn best doen en de nodige inzet tonen. Maar zo lang dat niet hoeft, zal hij het vooral rustig aan doen.

    • party-animal: enjoys parties and party activities very much and goes to as many as possible.

    • flirt: one who behaves as though sexually attracted to someone, but playfully rather than with serious intentions: vies van een beetje flirten is Oliver niet, hij is gek op aandacht en vindt het ook fijn om anderen te vleien. Deze jongen is altijd wel in voor een romance.

    • flexibel: able to be easily modified to respond to altered circumstances: Jacob doet liever niet moeilijk, gewoon omdat het niet nodig is in zijn ogen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Hij is eigenlijk overal wel voor in en zal niet snel protesteren. hij kan overal wel lol in zien.

    • curiosity: a strong desire to know or learn something: hard studeren is niet persé zijn ding, maar nieuwsgierig is hij wel. Hij vindt het leuk om de meest random facts te weten en leest ook graag boeken om zijn algemene kennis te verbreden.

    • charismatic: exercising a compelling charm which inspires devotion in others: met iedereen weet Jacob eigenlijk wel een praatje te maken, en vaak willen mensen ook wel een praatje met hem maken.

    • a bit of a hippie: a person of unconventional appearance, typically having long hair and wearing beads, associated with a subculture involving a rejection of conventional values and the taking of hallucinogenic drugs: Jacob knipt zijn haar niet zo vaak, houdt van natuur en zoekt nooit ruzie. Hij is erg peace loving.

    UITERLIJK
    • haren: Jacob heeft blond half lang haar, dat hij niet echt in model brengt, het zit gewoon zoals het zit.

    • ogen: blauw/groen

    • lengte: 1,83 cm lang

    • kledingsstijl: de kledingstijl van Jacob is te beschrijven als nonchalant, maar niet verwaarloosd. Hij geeft gewoon niet zo heel veel om fashion, maar zorgt er wel voor dat hij er altijd goed uitziet.

    FAMILIE
    Joseph Diggory • Father • wandmaker
    Victoria Diggory Pierce • Mother • healer at St Mungo's Hospital for Magical Maladies and Injuries

    Ashley Joseph Diggory • 17 • nephew • currtently studying at Durmstrang
    James Diggory • Uncle • healer at St Mungo's Hospital for Magical Maladies and Injuries
    Hannah Diggory Clearwater • Aunt


    VERLEDEN
    The Diggory family is known for their different choices of education for their children. But unlike Jacobs uncle, who had a specific preference for the dark arts taught at Durmstrang, prefered his own father Joseph the education offered at the Beauxbatons Academy of Magic.

    De Diggory's zijn echte familiemensen. Jacob heeft dan ook, ondanks dat hij geen broertje of zusjes, nooit het gevoel gehad dat hij iets te kort kwam. Hij had altijd familie om zich heen. Zijn ouders zijn beiden zachte mensen. Zijn vader heeft al van jongs af aan zich afgekeerd tegen de fascinatie van zijn tweelingbroer James voor de Dark Arts. Het is dan ook daarom dat Jacob zelf ook is opgevoed met het idee dat je je beter op het licht kunt focussen dan op darkness.

    Hij heeft een fijne jeugd gehad in England en keert iedere zomer tevreden terug bij zijn ouders om daar wat oude vrienden op te zoeken. Vroeger heeft hij veel met zijn vader gereisd. Hij mist dat leven nog wel een beetje, maar is inmiddels wel gewend geraakt aan de vastigheid van de school.


    EXTRA
    • doesn't like to label, but has only been attracted to girls in the past.

    • owns a cute little kitten named Peach which he bought this summer in Diagon Alley.
    Hij heeft nog nooit eerder een huisdier gehad, dus het is een hele challenge om Peach op te voeden. En vaak gaat het ook niet helemaal goed... Ze rent vaak weg, luistert voor geen meter en krabt iets te vaak aan meubels dan eigenlijk zou moeten. Maar Jacob is determined om haar op te voeden en te houden.



    • likes people who are a bit different


    RELATIES
    zeg het maar!


    zoals jullie zien nog niet af, more to come

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 21:00 ]

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Sorry hoor. Maar ik vind je personage nog steeds zeer onrealistisch. Ze kan niet zomaar een beroemde zangeres zijn, honden mogen niet mee, het verhuisverhaal is onrealistisch en daarnaast zit je rol vol grammatica/spellings fouten en kan ik ht dus niet eens normaal lezen.


    Leo je bent echt een bitch :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman