• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770
    Link naar 5:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177880&page=last&message=175

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oh, echt? Als je het niet weet zie je het niet..."



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa

    Eindelijk ben ik ontslagen uit het ziekenhuis. Omdat te vieren loop ik richting huis om daar eens eindelijk weer te kunnen drinken. Eenmaal aangekomen zie ik mijn zusje Ellie en een onbekende jongen. "Hi Elliepellie," zeg ik plagend terwijl ik haar omhels "wie is dat?" zeg ik terwijl ik naar hem wijs.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Elina Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa
    "Dat is inderdaad zo," zeg ik en vervolgens zie ik Maria-Elena binnenkomen. "Hoi Maria," zeg ik plagend terug terwijl ik weet dat ze het haat als ik haar zo noem "dit is Joseph,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Opeens wandelde er een knappe vrouw binnen. Dat was dus de zus van Ellie. Ik ging rechtstaan en stak mijn hand uit. "Sergeant Joseph Lloyd Dombrowski." Zei ik heel serieus. "Sorry, zeg maar Joseph. Of Lloyd, als je dat liever hebt." Zei ik nadat ik haar verbaasde blik zag.


    Ava Heart
    'Hé Jos!' roep ik. 'Ben je hier? Zullen wij eens een spel gaan spelen? Als jij wint ga ik hier weg en zal je geen last meer van me hebben. Als ik win, krijg ik Graham's geheugen en ga jij weg. Begrepen?'
    Ik draai eens om mijn as om de ruimte te verkennen. Ik voel dat Jos in de buurt is, dat is een van de weinige dingen die wel is geslaagd toen Peter me leerde toveren. Iemands aanwezigheid voelen.
    Voor de rest ben ik er vrij slecht in. 'Ik tel tot drie.' zeg ik dan. 'Als ik bij drie ben sta je voor me. Begrepen?'
    Ik wacht even op antwoord, dat niet komt en begin dan te tellen. 'Één, twee, drie...'


    obsessive rage



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa
    Ik grijns als Joseph zich voorstelt op zo'n manier waarop hij erge indruk op mij wilt maken. "Oké, Nice to meet you. Ik ben Maria-Elena de knappere van de Kyriakou zussen," zeg ik lachend terwijl ik een blik werp op Ellie, die fronst.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Elina Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa
    Ik merkte meteen dat Joseph's aandacht direct naar Maria-Elena ging, wat logisch is want elke jongen die ik ken stapt altijd over naar mijn zus. Licht fronsend loop ik dus naar de keuken om mijn glas Amaretto te vullen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Ik moest lachen. "Euhm, ik snapt het wel als jullie even alleen willen zijn hoor, ik ga wel naar huis. Leuk je te ontmoeten Maria-Elena en tot ziens. Tot ziens Ellie!" Ik liep naar buiten en bedacht in mezelf. De knappere? Neen, ze zijn allebei fotomodellen! Eens in het hotel nam ik mijn pyjama deed hem aan kuiste mijn tanden en kroop in bed. Wat een dag. Ontslagen in Rusland en diezelfde dag nog in een hotel in een rustig dorpje in een totaal andere omgeving... Wat kan de wereld soms raar zijn... Haha. Ik lachte me in slaap.



    Elina Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa
    Wanneer Joseph is vertrokken, kijk ik naar mijn zus. "Waarom probeer je met elke jongen die je ontmoet te flirten?" zeg ik "Ik ben dankzij jou altijd de tweede keuze want iedereen heeft blijkbaar een voorkeur aan meiden in strakke zwarte jurken,". Gefrustreerd slik de alcohol in mijn keel en daarna loop ik naar boven. Ik ga even mijn frustraties af laten vloeien door piano te spelen. Ik pak de tekst en noten erbij en besluit te spelen. Dit loopt goed af totdat ik opeens voel dat iemand gedood wordt. Op hetzelfde moment hoor ik mezelf en Maria-Elena gillen, we zijn namelijk zussen en hebben er allebei last van.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 16:46 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa
    Als Joseph vertrekt, zwaai ik hem na. Vervolgens begint Ellie te flippen zoals altijd. "ik ben gewoon een menanizer net een womanizer alleen dan voor mannen," zeg ik grijnzend "kan ik daar wat aan doen. Ik raad je trouwens wel aan om een van mijn jurken te lenen. We hebben tenminste wel een naam hoog te houden,". Ik hoor Ellie boos kreunen terwijl ze naar boven loop. Opeens moet ik gillen als een Banshee en is het bekend, iemand die ik niet ken is dood. "Ellie, rustig aan," zeg ik alvast "we gaan niet naar buiten,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    De volgende morgen loop ik naar het interimkantoor. "Goedendag meneer. Ik zoek een job." 'Heeft u met iets bepaald ervaring?' "Ik ben in het leger geweest en ken het wetboek van Rusland van buiten. Dat behoorde tot mijn studies." 'Een taakje op het gemeentehuis? Ze zoeken daar een boekhouder.' "Ja, die cijfertjes en zo interesseren me wel. Waar is de verantwoordelijke?" 'Regina Mills. U vindt ze in de...' Na alle gegevens te hebben gekregen ging ik er naartoe. En ik belde aan.



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa

    *Time-Gap*
    Ik en Ellie komen terug van een avondje stappen. Ik wist dat ze gefrustreerd was en ik helpte haar daar aan te ontsnappen door met haar een avond te stappen. Samen gekleed in onze zwarte jurken en rode lippenstift komen we aan bij Granny's waar we ontbijten want Ellie heeft een flinke kater.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Regina

    Ruby had haar handen vol aan Graham, Henry zat lekker op school en ik had nu alle tijd voor mezelf. Wat Jos nu allemaal aan het uitspoken was kon me even niet schelen. Ik moest een manier zien te regelen om Grahams hart er stiekem uit te rukken, zonder dat iemand het door had. Ik ijsbeerde door de woonkamer heen, maar schrok op toen ik opeens een deurbel hoorde. "Wie kan dat nu weer zijn?"
    Ondanks mijn woede opende ik vrij rustig de deur en keek ik naar een vrij jonge kerel die voor mij stond. "Hallo daar," zei ik op een zachte stem, terwijl ik de jongen eens goed bestudeerde. "Kan ik je helpen?" vroeg ik hem opnieuw. Hij zag er wel goed uit. Misschien een tijdelijke vervanging voor Graham?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 16:51 ]


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    Eenmaal aangekomen bij Granny's bestellen we een ontbijt en wat water voor mij want ik heb een ontiegelijke kater. Wat komt vanwege het stappen met Marie-Elena. Met behulp van neppe id kaarten kon ik aan de alcohol. "Leuke dag gehad?" zegt Maria-Elena terwijl ik knik. "Het was leuk tot nu," zeg ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jo Mari


    "Houd ze in de gaten, niemand mag uit Storybrooke voordat ik dat amulet heb!" had Peter tegen me gezegd. En daar loop ik dan, zonder te weten waar ik in vredesnaam ben, ja, ergens in Storybrooke maar waar... Ik zie verschillende mensen lopen, ik wist dat het mensen waren die ook in sprookjes thuishoorden maar wie, ik heb echt geen idee.
    Wie was ook alweer mijn eerste doelwit? Oh ja, Regina, meteen een moeilijke. Daarna kwam Killian, Gold, Ava en Graham. Wie ik daarna moest bespioneren, ik heb geen idee. Maar hun vijven waren de meest logische mensen voor het amulet.
    Hé! Wacht eens, is dat niet Graham? Hij ziet er boos uit!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 13:10 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]