• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770
    Link naar 5:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177880&page=last&message=175

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    Regina

    Ik bestudeerde Jospeh eens goed. "Oke, morgen om 8 uur in de ochtend bij het gemeentehuis. Dan zal ik eens kijken of je echt zo goed bent als je zegt." ik nam mijn kopje van tafel en nam een klein nipje van mijn koffie. "Hoe bevalt de stad u en..." nu pas besefte ik dat dit wéér een nieuwe was in Storybrooke. Ik zou Jos straks moeten oproepen. "hoe bent op het idee gekomen om naar Storybrooke te gaan?" ik glimlachte vriendelijk naar Joseph.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo
    "Mag ik vragen waarom je haar nodig hebt?" vroeg Graham. Waarom moest hij nou juist dat vragen!?
    Snel zocht ik naar een antwoord, "Euhm... nou kijk... ik moet haar iets vragen." zei ik snel.
    Graham keek me ongelovig aan.
    "Okey, Okey... Ik ben nieuw en moet even laten weten dat we er zijn, dat had mijn moeder afgesproken." zei ik geloofwaardiger.
    "Maar ik weet niet waar het gemeente huis is of haar eigen huis is, kunt u me de weg wijzen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "De stad bevalt me tot nu toe zeer goed. Hoe ik hier ben terecht gekomen? Mijn legerdienst zat erop en ik wilde nieuwe werelden verkennen." Ik brak in mezelf in duizenden stukjes. Ik kon gewoonweg niet spreken over het... Ongelukje. Neen. Dat ging niet... Ellie wist het al. En dat was zeker genoeg...

    Jens Potter

    Harry en Ginny zijn terug naar Schotland. Dan heb ik wat rust en tijd voor mezelf... Wat kon ik gaan doen? Ik weet het! Ik ga langst bij Ellie! Ik liep er naartoe -nu ja wat je lopen kan noemen- en ik belde aan. Door het raam zag ik niemand zitten. Ik belde nog eens aan. Misschien zat ze op het toilet ofzo. Nog steeds geen reactie... Ik liep naar het park en zag Ellie en een andere vrouw. "Hey hoi!"

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 19:36 ]

    Ellie is met Maria-Elena in het park


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Ellie is met Maria-Elena in het park
    Oke ik pas het aan



    Elina Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    Opeens zie ik Jens. "Hi Jens," zeg ik glimlachend "dit is mijn Zus Maria-Elena,"



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa
    Lachend zit ik naast mijn zus. "Leuk je te ontmoeten," zeg ik terwijl ik een kauwgompje neem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Graham keek mij verbaast aan. Ik glimlachte naar hem. Ik nam het meisje nog eens in mij op, het was een vreemde conversatie met Graham. Om de één of andere reden kwam ze heel ongeloofwaardig over. Waarom wilde ze naar Regina, er werkten wel meerdere mensen in het gemeentehuis. Straks wilde ze Regina wat aan doen. Ik zuchtte, waarom zat ik nou nog steeds in deze stomme cel. Plotseling zag ik een flits door het raam en sprongen de lichten uit. Kort hierop dreunde er een enorme klap door de straten van Storybrooke. Ik dook angstig in elkaar, maar besefte mij dat het alleen maar onweer was. Het raam dat nog openstond zorgde ervoor dat het geluid extra hard binnenkwam. Al snel begon het ook keihard te regenen. Doordat de stroom uit was gevallen was het donker in het politiebureau. Gelukkig kan ik redelijk goed zien in het donker, maar het onweer zorgde wel voor een griezelig effect. Ik had nooit van onweer gehouden.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "Hoi. Ik ben Jens. Jens Potter. De broer van Harry. Harry Potter."

    Jos

    'Je bedoelt stalker Pan?' vroeg Ava en ze trok een wenkbrauw op. 'Werken voor hem? Nou, nee, niet precies.' Ze tikte met haar vingers op de tafel. 'Het is... Vluchten voor hem. Onze band ligt... Apart.' Ik keek haar vreemd aan, maar het boeide mij niet. Dus ik besloot er niet op in te gaan. 'We gaan een andere keer spelen,' zei ik plotseling. 'Ik heb nog wat zaken te regelen.' Door een knip in mijn vingers stonden Ava en Emma plotseling buiten, voor de voordeur. Ik had geen zin in deze kinderachtige spelletjes, ik zou mij wel melden als het mij uitkwam. Ik wilde Regina ontmoeten, ik was namelijk benieuwd of ze al iets nieuws had bedacht. Ik verplaatste mij naar haar huis. Door het raam zag ik een jonge man in haar woonkamer zitten. 'Ze heeft het weer voor elkaar,' mompelde ik met een grijns. Plotseling begon het te stormen, ik was niet van plan om buiten in de regen te blijven staan. Snel verplaatste ik mij naar Regina's slaapkamer, ik wilde haar en haar gast niet storen. Langzaam liep ik een rondje door haar kamer en nam alles in mij op.


    When you believe your dreams come true



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa
    "leuk je te ontmoeten," zeg ik "heb jij ook zo'n litteken? En zo'n brilletje?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ava Heart

    'Ik ga weer naar het politiebureau.' zeg ik als ik over de verontwaardiging heen ben dat Jos me zomaar naar buiten had gezet. Nou ja.
    Ik tover mezelf voor de deur, loop naar binnen als ik iemand zie die ik had gehoopt nooit meer te zien. 'Jo?' vraag ik verontwaardigd. 'Wat doe jij nou hier?! Heeft hij je hier heen gestuurd voor dat stomme amulet?!'


    obsessive rage

    Jens Potter

    Ik merkte direct op dag Ellie veel intelligenter was. "Neen, niet echt. Ze zeggen dat ik op mijn moeder lijkt, maar de ogen heb van mijn vader. Ik lijk dus eigenlijk helemaal niet op mijn broer. Enkel ons zwart haar."

    Jo


    Onweer! Ugh, vies, stom en het maakt te veel lawaai. Maar opeens kwam Ava binnen, het meisje dat ik liever nooit meer had willen zien.
    "Jo?" vraagt ze verontwaardigd. "Wat doe jij nou hier?! Heeft hij je hier heen gestuurd voor dat stomme amulet?!"
    Ze mag mijn plan niet verknoeien! Wat moet ik doen... wacht, waar ben ik nou goed in? Liegen! Daarnet ging het niet heel goed maar ik voel gewoon dat het goed gaat deze keer!
    "Wie bent u?" vroeg ik, meteen daarna keek ik naar Graham, hij was even verbaast als ik.
    "Dat weet je best Jo!" zei Ava.
    "Sorry, ik ken u niet..." snel ging ik achter Graham staan voor bescherming en fluisterde,
    "Alstublieft help, ze is gek geworden."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Maria-Elena Amaliya Kyriakou/Sirmaisa
    "In mijn ogen lijk je best op je broer," zeg ik terwijl ik kijk naar Ellie die overduidelijk last heeft van de kater "sorry als Ellie raar doet, ze heeft een kater,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Maar ze doet altijd wel een beetje raar denk ik." Zeg ik met een lach.