• Hoi hoi!
    Al enige tijd hoor ik dat users het jammer vinden dat er niet zo veel PB of GB-contact meer is of dat men elkaar minder makkelijk durft aan te spreken omdat ze niet weten of anderen daarop zitten te wachten.

    Vandaar dit topic, waarbij de mensen opgelijst kunnen worden die het leuk vinden om contact met anderen te onderhouden.

    Dus mocht je hieraan mee willen doen, vul dan het lijstje in en wees zelf ook zo vrijmoedig om contact met anderen te zoeken. ^^
    Het lijstje is bedoeld om wat gespreksonderwerpen te geven, zodat je wat gerichter naar iemand kunt zoeken waarmee je denkt dat het wel klikt en het gesprek meer wordt dan ‘hoi, hoe gaat het, goed.’

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Opleiding:
    Films:
    Series:
    Muziek:
    Hobby’s:
    PB of GB:
    Overig:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Mare
    Leeftijd: 12, bijna 13, maar denk niet dat ik een kleuter ben, oke? Want dat ben ik niet.
    Opleiding:2 gymnasium
    Films: Harry Potter, Narnia, Percy Jackson/Helden van Olympos, Hungergames, disney
    Series: Ik ben een Netflixloze Quizletter, dus de enige serie die ik wel es kijk is Say yes to the dress, op TLC.
    Muziek: Klassiek, veel film muziek en af en toe pop/top 40
    Hobby’s:Paardrijden, tekenen (instagram: @art.mare ), lezen
    PB of GB:maakt me niks uit
    Overig: Ik ben een mod, maar als dat je tegenhoud, vind ik dat niet leuk, want de mods zijn ook gewoon normale mensen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 19:24 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Naam: Brechtje
    Films: Harry Potter, The Hunger Games, Inkheart en The Breakfast Club
    Series: Doctor Who, Once Upon A Time
    Muziek: My Chemical Romance - Twenty One Pilots - Fall Out Boy - Pierce The Veil - Imagine Dragons - Panic! At The Disco - Bring Me The Horizon - Nirvana - Arctic Monkeys - Coldplay - Green Day - Lana Del Rey - Melanie Martinez - Three Days Grace - Halsey - Marina And The Diamonds
    Hobby’s: Schrijven, lezen
    PB of GB: Maakt echt niet uit (;

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 8:50 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Naam: Sarah
    Leeftijd: Bijna 20
    Opleiding: Kunstacademie (autonome kunst)
    Films: Inside out
    Series: Orphan Black, Teen Wolf, Breaking Bad, Orange is the new Black
    Muziek: Van klassiek tot rock tot pop tot weet ik veeel waaarr
    Hobby’s: Naast tekenen en schilderen veel concerten bezoeken :Y)
    PB of GB: Beide!
    Overig: Ik ben aardig!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Naam: Lilly
    Leeftijd: 13
    Opleiding: Gymnasium 3
    Films: Harry Potter, Hunger Games, Percy Jackson, Divergent en nog meer maar dat is een beetje veel 😜
    Series: ook een beetje te veel om op te noemen
    Muziek: Van alles alleen geen jaren 80 muziek.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, zingen en hockey
    PB of GB: Maakt niet uit
    Overig: Ik kan soms langzaam reageren

    naam: Lonne
    leeftijd: 14
    Opleiding: Gymnasium 3
    Films: Harry Potter!!, en andere actiefilms
    Muziek: 5SOS!!! Ben niet zo fan van Arianne Grande en Justin Bieber enzo
    Hobby's: lezen, schrijven, uitslapen
    PB of GB: maakt niet uit!
    Boeken: Harry potter, Throne of glass
    Overig: Vertel pls geen spoilers van Throne of glass! (heb nog maar tot en met deel 3 gelezen xD )


    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 10:51 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Naam: Laura
    Leeftijd: 22
    Opleiding: Leisure & Hospitality
    Films: Marvel, Hobbit, Harry Potter.... eh, jeuh, zoveel man.
    Series: Game of Thrones, The Walking Dead, Sherlock... jemig, dit is moeilijk om ineens even te bedenken.
    Muziek: Heeeeeel veel.
    Hobby’s: Kletsen, lezen, schrijven, meedoen aan rpg's...
    PB of GB: Maakt me niks uit!
    Overig: Ik ben een beetje gek en altijd vrolijk!

    Kom kletsen, ik ben eenzaam. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 11:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naam: Robin
    Leeftijd: 17 jaar
    Opleiding: mbo dierverzorging
    Films: ik kijk weinig films.
    Series: Pretty Little Liars, NCIS, Criminal MInds, The blacklist, Orange is the new Black ect.
    Muziek: Veel te veel.. 5SOS, Twenty One Pilots, Imagine Dragons, James Arthur, X Ambassadors, Green Day, Halsey, Sleeping With Sirens, My Chemical Romance ect.
    Hobby’s: Paardrijden, fotograferen, gamen, schrijven, lezen, social media.
    PB of GB: Maakt nii uit
    Overig: I won't bite c:


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    BUMP VOOR HET GOEDE DOEL /notallcaps


    Heaven is a place that we all have

    Naam: Vera
    Leeftijd: 16
    Opleiding: Vwo 3
    Films: Hongerspelen, Matrix, Nemo (de niet-Disney, vage film), Disney-films, Millionair-snoopdog (die enge film die zich afspeelde in India), Narnia, en nog heel veel films..
    Series: Once Upon A Time, Broadchurch, Stranger Things, The OA, Trapped, Sherlock, beetje Doctor Who (ben afgehaakt)
    Muziek: Vooral een beetje rock en jazz. Ik heb een best wel brede muzieksmaak, maar ik kan niet tegen emotieloze popmuziek. FleetwoodMac, Midnight Oil, Nina Simone, Amy Winehouse, Adele, sommige nummers van Bob Dylan vindt ik ook leuk, Falco- Jeanny (geweldig nummer!), en Eurovision Songcontest natuurlijk!!
    Hobby’s: Tekenen, Schrijven (al doe ik dat heel weinig), Lezen, Toneel spelen, Zingen, Muziek luisteren, Muziek maken, Fotograferen (maar heb ik lange tijd niet gedaan), Atletieken (vooral rennen), Dromen. En dieren (vooral vossen!! Maar katten, wolven, eekhoorns zijn ook goed al ben ik geen echte paarden- of hondenfan. Wel kattenfan)
    PB of GB: Beide mag, maar ik geef voorkeur aan GB.
    Overig: Ik heb het soms een beetje druk, dus ik kan later reageren.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Hoeveel mensen hier zijn nog in voor een praatje?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mijn inbox staat altijd open.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn inbox staat ook altijd open :Y)!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:01 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Naam: Anne-Fleur
    Leeftijd: 17
    Opleiding: 5vwo c&m
    Films: heel veel films kijk ik niet, maar ik houd vooral van thrillers en komedies
    Series: Orange Is The New Black, Pretty Little Liars, Chewing Gum
    Muziek: Nirvana, The Artic Monkeys, P!ATD, FOB, MCR, All-American Rejects, Adele, Anouk, Green Day en nog veel meer
    Hobby’s: Schrijven, lezen, muziek luisteren
    PB of GB: Dat maakt niet uit

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 8:52 ]


    chaos makes the muse

    Naam: Eva
    Leeftijd: 16
    Opleiding: 5 VWO (NT/NG met Latijn, filo en kunst)
    Films: Tja waar begin je? Ik hou van Disney (The Lion King is fave), sci-fi (Inception is gaaf), fantasy (zoals Harry Potter), en ook serieuzere films zoals Goodbye Lenin, Le Tout Nouveau Testament, The Pianist en Schindler's List. Oh en dingen zoals When Marnie Was There en Arashi no Yoru ni… En The Karate Kid, en…
    Series: Sherlock, Doctor Who (daar loop ik echter wel bij achter, ben bij begin seizoen 8)
    en anime zoals Soul Eater, Sword Art Online (hahaha), Puella Magi Madoka Magica (tranen) en Danganronpa
    Muziek: Twenty Øne Piløts, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Melanie Martinez…
    Hobby’s: Filosoferen, theater, creatieve shit, dichten (waarvan bijna niks op Q belandt), games (zoals Undertale, Life Is Strange (no spoilers!!) en Hatoful Boyfriend)
    PB of GB: allebei mag (:
    Overig: Ik ben gestoord, hou van regenbogen en duld geen kritiek op het feit dat ik melk in mijn thee wil. En nouja ik ben ook droog en sarcastisch soms. En in voor zowel random gesprekken als serieuze gesprekken.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 1:26 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Naam: Ads/Adnane
    Leeftijd: 14
    Opleiding: 2 ASO (Moderne Wetenschappen)
    Films: Disney, Harry Potter, uhhhh, HUILFILMS. Drama is mijn bae. Dingen als 21 Jump Street en POTC.
    Series: Pretty Little Liars (helemaal bij), The 100 (nog niet helemaal bij), Jane The Virgin (helemaal niet bij) en nog een paar oeps
    Muziek: Varieert van Lana del Rey tot The Chainsmokers tot Ella Eyre tot Harry Styles.
    Hobby’s: Filosoferen, dichten, gameeeeeen (FPS zoals Overwatch zijn echt amazing holy shit), tekenen, ik ben een danser yay
    PB of GB: Liever GB maar PB vormt geen issue
    Overig: PUNS. Letterlijk puns. Het enige wat ik in mijn leven doe is lachen om mijn eigen grappen. En heel soms ben ik savage. Heel soms. Als ik niet druk ben met mopshonden.


    Heaven is a place that we all have