• Hoi hoi!
    Al enige tijd hoor ik dat users het jammer vinden dat er niet zo veel PB of GB-contact meer is of dat men elkaar minder makkelijk durft aan te spreken omdat ze niet weten of anderen daarop zitten te wachten.

    Vandaar dit topic, waarbij de mensen opgelijst kunnen worden die het leuk vinden om contact met anderen te onderhouden.

    Dus mocht je hieraan mee willen doen, vul dan het lijstje in en wees zelf ook zo vrijmoedig om contact met anderen te zoeken. ^^
    Het lijstje is bedoeld om wat gespreksonderwerpen te geven, zodat je wat gerichter naar iemand kunt zoeken waarmee je denkt dat het wel klikt en het gesprek meer wordt dan ‘hoi, hoe gaat het, goed.’

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Opleiding:
    Films:
    Series:
    Muziek:
    Hobby’s:
    PB of GB:
    Overig:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee! Kan volgens mij best handig zijn! Ik ga hem straks even invullen!

    Zo:
    Naam: Danique
    Leeftijd: 23
    Opleiding: Pabo - Juf ^^
    Films: Harry Potter, Hunger Games en bijna alle Disney films eigenlijk.
    Series: Reign, Teen Wolf, Once Upon a Time.
    Muziek: Eigenlijk denk ik vooral top 40 muziek
    Hobby’s: Schrijven, dansen, gamen klein beetje.
    PB of GB: GB het liefst
    Overig: Ik werk in een cafetaria

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 12:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Naam: Froukje
    Leeftijd: 15
    Opleiding: VWO 4 (nu, maar dat is voor de zomervakantie, obv)
    Films: LOTR, the Hobbit, POTC, Harry Potter, The Hunger games, Maze runner (alleen één) Disney alles, Alice in Wonderland, Civil War, Avangers, Avengers Age of Ultron, beide Thor films, Guardians of the Galaxy, Peter Pan, Legally blonde, beetje James Bond, en van alles en nog wat
    Boeken: HP, The Hobbit, Luotisade, de Selectie, Blood of Eden, Iron fey, de Hongerspelen, Labyrint renner, Talon saga
    Series: Elementry, Flikken Maastricht, Moordvrouw (waar na een seizoen je nóg niets wijzer bent) Avatar The last Airbender en The legend of Korra
    Muziek: Alles een beetje, maar niet 5SOS, of JB, of 1D ^^
    Hobby’s: Schrijven, Dichten, Lezen, Dansen
    PB of GB: Maakt me niet uit ^^
    Overig: Ik ben een tikkeltje vreemd en enthousiast, daar moet je misschien aan wennen :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 18:04 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Naam: Mehri
    Leeftijd: 19
    Opleiding: Game Artist
    Films: Disney, inTime, Tim Burton animations
    Series: The Walking Dead (Season 2), Turkish Series
    Muziek: R&B, pop (Justin Timberlake, Maroon 5, Imagine Dragons, WOODKID)
    Hobby’s: Gaming, Drawing, Acting, Writing, imagining.
    PB of GB: GB aub.
    Overig: Accepting everything and everyone because loving everyone.

    Naam: Erieka
    Leeftijd: 20
    Opleiding: Horeca Assistent, niveau 2
    Films: Ik ben voor van alles en nog wat te porren, maar met films waar teveel bloot in is vind ik niet zo heel leuk. Ook houd ik niet zo van bloederigheid zoals in films als Saw.
    Series: Flikken Maastricht, Teen Mom, Sister Wives, vooral op TLC en dergelijke.
    Muziek: Van alles, maar ik heb het niet zo op artiesten als Justin Bieber, Nicki Minaj en dat soort mensen.
    Hobby’s: Fotografie en gamen.
    PB of GB: Beide wel.
    Overig: Ik ben voor zowel luchtige als moeilijke gesprekken te porren. Ik vind het fijn om met mensen te praten.


    26 - 02 - '16

    Naam: Sarita
    Leeftijd: 18
    Opleiding: Wellness&Lifestyle
    Films: Harry Potter, The Hunger Games, The Host, The Mortal Instruments, The Fifth Wave, Alice in Wonderland, bijna alle Disney films.
    Series: Teen Wolf, Pretty Little Liars, The 100, Orphan Black.
    Boeken: Harry Potter, The Hunger Games, The End Game, The Mortal Instruments + Spin off's, Shatter Me, Fifth Wave, The Host, The Selectie,
    Muziek: All Time Low, Ed Sheeran, Our Last Night, Imagine Dragons,
    Hobby’s: Sporten, Schrijven, Bloggen, Eten.
    PB of GB: GB
    Overig:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Sofie
    Leeftijd: 11
    Opleiding: Basischool, maar binnenkort Moderne Wetenschappen (of héél misschien Latijn)
    Films: The hungergames, Harry Potter, ...
    Series: Miraculous Ladybug, Thuis, ...
    Muziek: -
    Hobby’s: Turnen, schrijven, YouTube-filmpjes maken
    PB of GB: Allebei
    Overig: -


    You are my piece of paradise.

    Naam: Adnane aka Addie
    Leeftijd: 13 y/o
    Opleiding: Moderne Wetenschappen, op weg om een tolk of leerkracht Engels te worden, woehoe.
    Films: Allesbehalve horror. Huilfilms zijn leuk en huilerig :3
    Series: Pretty Little Liars, RuPaul's Drag Race, euhm, Prison Break
    Muziek: Ik hou van liedjes die rustig zijn maar ook van liedjes die rustig zijn en dan opeens komt er een drop like: Roses van The Chainsmokers.
    Hobby’s: Gamen, in andere talen spreken, tekenen, gek doen. i get really weird.
    PB of GB: Ik heb liever GB maar beide werkt wel.
    Overig: Ik kan zowel Engelse als Nederlandse gesprekken voeren, don't let my age fool you.


    Heaven is a place that we all have

    Naam: Loïs
    Leeftijd: 19
    Opleiding: HBO bachelor: Gezondheidszorg Technologie (in het kort: GZT)
    Films: Hunger Games, Underworld series, Marvel
    Series: Penny Dreadful , Supernatural (tot seizoen 10), Orphan Black, The 100, Outlander, Marvel, Galavant
    Muziek: Vooral Metal; Within Temptation. Lacuna Coil, Epica, Arch Enemy en nog veel meer :'D
    Hobby’s:Bloggen, tekenen en schilderen en lezen
    PB of GB: Beide is goed
    Overig:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:34 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Aangezien ik toch al meerdere vrienden aan fora heb overgehouden:

    Naam: Alysha
    Leeftijd: 19
    Opleiding: Kunstmatige intelligentie
    Films: Echt van alles, zolang er maar een goed verhaal in zit (hoewel ik ook naar films als Bad Neighbors ga)
    Series: Allerlei anime, ik loop wel echt een jaar achter op allerlei series. Voor de rest kijk ik wel eens een episode of 2 mee met andere gezinsleden, maar ik denk niet echt dat daar uitbundig over gepraat kan worden :p
    Muziek: Muse, Panic! At The Disco, McFly, Fall Out Boy etc etc
    Hobby’s: Schrijven, gamen (RPG, FPS, liefst open world) en stiekem toch wel programmeren (in Java)
    PB of GB: Alles kan en mag.
    Overig: Ik ben ook beschikbaar als schoolhulpje of iets :P. Aangezien ik als echte bèta een beetje eenzaam op Quizlet schijn te zijn qua expertises.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    SpringBlossom schreef:
    Leuk idee! Kan volgens mij best handig zijn! Ik ga hem straks even invullen!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Naam: Jente.
    Leeftijd: Vijftien jaar. Bijna zestien!
    Opleiding: 4 gymnasium.
    Films: Harry Potter, LOTR, Divergent, The Hunger Games, The Maze Runner, Wolf of Wallstreet, Inception, Titanic.
    Series: Pretty Little Liars, Teen Wolf, Gossip Girl, Reign, Shadowhunters, Between, Under the dome, House.
    Muziek: Haha, eigenlijk van alles en nogwat.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, dichten, alles wat met water te maken heeft, toneelspelen, zingen, schilderen, tekenen, dansen.
    PB of GB: Maakt niet uit. ^^
    Overig:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:42 ]


    -

    Naam: Melissa
    Leeftijd: 14
    Opleiding: VWO 2/3
    Boeken: De Hongerspelen, Percy Jackson Series (+ vervolgserie + Apollo series), The Mortal Instruments, Divergent, [insert dingen die ik ben vergeten]
    Films: Te veel, maar laten we zeggen dat ik de meeste films die lijken op The Hunger Games wel heb gezien.
    Series: Doctor Who, Sherlock, seizoen 1-5 van PLL
    Muziek: (don't hate me) Panic!, Twenty One Pilots, Fall Out Boy
    Hobby’s: Lezen, schrijven (wat een verrassing), Undertale (game), Youtube kijken... [insert hier dingen die ik ben vergeten]
    PB of GB: Maakt niet uit ^^
    Overig: Sarcasme is mijn tweede naam, en dat kan mensen soms wel eens op de zenuwen werken ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:52 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Naam: Manon
    Leeftijd: 20
    Opleiding: Biologie
    Films: Harry Potter
    Series: Teveel, haha. Bekijk mijn profiel eens. :')
    Muziek: Vooral klassiek, en anders rock/pop gelijk queen, 77 bombay street en Da Vinci's Notebook.
    Hobby’s: Schrijven, cello spelen, verven, stuff en zo.
    PB of GB: Maakt niet uit, FB mag ook. (:
    Overig: Ik kan langzaam reageren, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen gesprek wil ofzo!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Femke
    Leeftijd: 19 (Ik moet er nog steeds aan wennen ;o )
    Opleiding: Psychologie aan de Ugent
    Films: Marvel, zowat alle Disneys, Finding Neverland, Hook, Pan, Peter Pan, Dark Shadows, LOTR en The Hobbit, Harry Potter, POTC, The Hunger games, The Maze Runner, waargebeurde drama's,.. (nog een stuk meer I guess. + Ik moet er wel bij vermelden dat ik heel slecht ben in onthouden wat er in een film gebeurd, dus details bespreken is niet mijn sterkste punt)
    Series: OUAT, Continuum (net begonnen), Daredevil (ergens in seizoen 2), GOT (Geen spoilers please), Avatar the last airbender ^^, Merlin, Jane the virgin, Orange is the new black, Teen Wolf...
    Muziek: Demi Lovato en euhm... Nja ik sta open voor redelijk veel dingen, maar luister niet heel vaak muziek, omdat ik ook niet echt iets heb waar ik het op kan luisteren ;/
    Hobby’s:Lezen, schrijven, DIY crafts, boogschieten (als ik de spullen eindelijk nog eens van zolder haal), Netflix kijken
    PB of GB: Ik sta open voor beiden.
    Overig: Momenteel zit ik in mijn examenperiode, dus als ik soms wat laat ben met antwoorden, ligt het daaraan. En eeuuhm... Ik gebruik vaak deze smiley viel me op: xp Dus als je daar niet tegen kan, moet je me even waarschuwen en ik probeer erop te letten, haha. (Haha zeg ik ook vaak)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 19:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Laurianne / Lau
    Leeftijd: 20
    Opleiding: Communicatiewetenschappen
    Films: Eh, een beetje van alles eigenlijk! Maar vooral Marvel, Harry Potter, The Hunger Games, en dat soort type. En stiekem ook Twilight :').
    Series: Supernatural, Game of Thrones, Glee, Awkward, The 100, Once Upon A Time (moet dringend het laatste seizoen nog zien, tho), The Vampire Diaries, True Blood, The Carrie Diaries, Teen Wolf, Catfish, Sex And The City, en ik ben er zeker van dat er nog wel enkele zijn waar ik atm niet kan opkomen :').
    Muziek: Eerder wat punk pop, in de richting van All Time Low. Ook Panic! At The Disco, 5 Seconds of Summer, One Direction, Justin Bieber, Twenty One Pilots, Flume, The Chainsmokers, Fall Out Boy, Halsey, Imagine Dragons, aka een hele hoop dus.
    Hobby’s: Vooral schrijven, lezen en muziek luisteren. Heel af en toe ga ik nog wel eens skaten.
    PB of GB: Vind beide even fijn c:.
    Overig: Eh, heb niet echt een idee wat ik hier kan zetten hahah. Ik kan soms misschien wel iets té enthousiast overkomen ? :')

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 18:48 ]


    soul made of stardust and chaos.