• ... Want ik heet vanaf nu Volpina

    Wil je weten wie Volpina is?
    Zoek het maar op op YouTube/google


    You are my piece of paradise.

    Lekker informatief, lol. Als je de moeite doet om een topic aan te maken, kan je vast ook wel de moeite doen om uit te leggen wie het is.


    Your make-up is terrible

    Joepie (:


    I wanna be a wizard!

    Ohhh, ik wist dat die naam mij bekend voorkwam, maar dat is dat ene personage uit Miraculous Ladybug! Awesome. *O*

    Al heb ik haar nog niet gezien, want in mijn Ladybug marathon van een tijdje geleden waren er een aantal afleveringen die om bepaalde redenen werden overgeslagen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De vier Gilderoys ook niet meer, dus Q heeft weer rust vanaf vandaag, hahaha.

    Ik vind het een leuke naam, maar ik heb gewn zin om het op te zoeken:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flazeda schreef:
    Lekker informatief, lol. Als je de moeite doet om een topic aan te maken, kan je vast ook wel de moeite doen om uit te leggen wie het is.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Flazeda schreef:
    Lekker informatief, lol. Als je de moeite doet om een topic aan te maken, kan je vast ook wel de moeite doen om uit te leggen wie het is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuke usernaam ^^

    Op iemands profiel kijken is toch ook niet zo moeilijk, lijkt me. (':

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 7:09 ]

    Flazeda schreef:
    Lekker informatief, lol. Als je de moeite doet om een topic aan te maken, kan je vast ook wel de moeite doen om uit te leggen wie het is.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Square schreef:
    Ohhh, ik wist dat die naam mij bekend voorkwam, maar dat is dat ene personage uit Miraculous Ladybug! Awesome. *O*

    Al heb ik haar nog niet gezien, want in mijn Ladybug marathon van een tijdje geleden waren er een aantal afleveringen die om bepaalde redenen werden overgeslagen.


    Ik dacht dat ik de enige op quizlet was die Mieaculous Ladybug kijkt ö


    You are my piece of paradise.

    Al die haat. :'D Ik vind het een leuke username!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volpina schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik de enige op quizlet was die Mieaculous Ladybug kijkt ö


    Nee, haha, ik heb ook bijna alles gezien. Mijn zusje was helemaal fan en aangezien het ook in het Frans te kijken valt, leek een marathon me wel een nuttige luisteroefening. Ik vind het erg leuk. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan