• Nummer drie alweer! =D


    She's imperfect but she tries

    Ik denk niet echt dat een tijdsprong nú al nodig is, want het feest is überhaupt nog maar net begonnen. Mijn vraag was ook niet bedoelt om jullie op te dringen om te posten, maar meer zodat ik een idee heb wie er nog mee doen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien is een pb rondje een idee? Zoals Mignon zullen er namelijk vast ook anderen zijn die t gewoon stomweg vergeten zijn in de drukke laatste schoolweken


    Bowties were never Cooler

    Laten we ook niet vergeten dat dit een drukke periode is voor velen. c:
    Een PB rondje klinkt als een goed idee. Het feest is ook nog een makkelijke gelegenheid om aan te schuiven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als ik hier zo lees, dan doen de meeste gewoon nog mee ^^ Enkel Squib, Camhanaich en Ziegler hebben niks gezegd, maar gezien het Ziegler's RPG is neem ik aan dat zij ook nog mee doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe nog mee, post morgen! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil btw nog niet skippen, want het feest is eigenlijk pas net bezig. Benji will spice things up, I promise :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik wil btw nog niet skippen, want het feest is eigenlijk pas net bezig. Benji will spice things up, I promise :Y)


    Gaat die Hunter dronken voeren?


    Bowties were never Cooler

    Mati leeft ook nog ! :')

    Hij zit nu gewoon in een situatie waar hij niet veel kan doen :,)

    ( hij kent niets van auto's en voelt zich nogal afgesnauwd door Joshie)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Psst Sanne, Hunter was naar Benji gegaan ;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja weet ik, ik probeer vandaag mijn post aan te passen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Peoples die op Hunter wachten, jullie personages kunnen ook gewoon een gesprek houden tot Hunter antwoord heeft van Benji, dan blijft de rpg wat levendiger c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan Joshua nog altijd ook de huis in laten lopen om Hunter te zoeken maar wie kan hij dan anders tegenkomen c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat kan ook, maar er zijn nu 3 personages die maar gewoon wat staan te wachten terwijl ze ook met elkaar kunnen praten xd dat houdt de rpg wat levendiger en is voor jullie zelf ook leuker denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet niet echt wat ik met Mati kan doen, hij kent de drie niet eens goed :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zie alleen niet helemaal wanneer Hunter naar Benji toe is gekomen. Ik lees namelijk dat hij naar een jongen op een bankje toeliep, maar hoe moet ik weten dat dat Benji is? (Ik ben niet heel goed in begrijpend lezen, dus dit is meer om verduidelijk)


    Big girls cry when their hearts are breaking