• Nummer drie alweer! =D


    She's imperfect but she tries

    Raccoon schreef:
    (...)

    Nee niet gepest, maar eerder afgesnauwd. Toen hij voorstelde om het aan Benji te vragen, flipte Josh nogal :')


    Hij is gewoon bang voor Benji waardoor hij flipte, haha c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben vanaf vanavond een week op vakantie. Ik heb wel wifi, en kan wel wat lezen, maar reageren zal niet lukken.


    Bowties were never Cooler

    Veel plezier!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heeft het nog zin om te reageren?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Heeft het nog zin om te reageren?


    Misschien kun je deze rpg nog tot leven wekken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Misschien kun je deze rpg nog tot leven wekken?


    Ik hoop het, maar ik heb eigenlijk ook nergens om Ryder naartoe te sturen, behalve om Sav te blijven stalken


    Bowties were never Cooler

    Sanne is momenteel druk volgens mij, daar wachten Jennifer en ik op. Mati was naar iemand, weet de naam niet meer, maar volgens mij doet degene naar wie hij is niet meer mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ plus dat ik wat trager ben met reageren dan normaal. Met dit warme weer krijg ik mezelf er niet toe gezet achter de laptop te gaan zitten. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb nu dus beide personages een beetje los lopen, zou wel kunnen posten, maar dat brengt waarschijnlijk de RPG zelf niet veel verder, is er iemand die ook zoiets heeft?


    Bowties were never Cooler

    Misschien laat ik Mati wel terug komen met een auto band ofso :/ het heeft niet veel zin om een post te schrijven terwijl alles dood lijkt te zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daarom twijfel ik ook met reageren


    Bowties were never Cooler

    Van wat ik hier merk, wil iedereen wel gewoon verder, dus ik stel voor dat iedereen dan gewoon reageert, want als iedereen twijfelt en niet post daardoor, dan komt er nooit iets van c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan vanavond of morgen posten met Benji, maar ik ga maandag op vakantie dus het is misschien makkelijker als ik hem weg schrijf van Gregor en Chessa.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is een skip misschien een idee?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Een skip is inderdaad misschien wel een goed idee.
    Naar welk moment zouden we dan willen skippen, als iedereen het er mee eens is tenminste?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered