• Nummer drie alweer! =D


    She's imperfect but she tries

    Ik post vanvond! Was gisteren naar Adele concert en moest ook studenren voor mijn moeilijkste examen ( wiskunde) so yeah.
    I hope i won't die today :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik post vanvond! Was gisteren naar Adele concert en moest ook studenren voor mijn moeilijkste examen ( wiskunde) so yeah.
    I hope i won't die today :'D


    Ohh wat leuk! En natuurlijk iets minder leuks :') Succes vandaag!


    tya

    Peoples, wie doen er eigenlijk nog mee met de RPG?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Me!


    Bowties were never Cooler

    Velaris schreef:
    Peoples, wie doen er eigenlijk nog mee met de RPG?


    Ikke, het is alleen dat ik op dit moment niet echt kan posten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik wacht geduldig op Cas. C:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ikke, het is alleen dat ik op dit moment niet echt kan posten ^^


    Op wie wacht je? Want als het echt al een lange poos is dan zou ik je personage los gaan schrijven zodat je verder kunt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wacht ook netjes


    Bowties were never Cooler

    Canagan schreef:
    (...)

    Op wie wacht je? Want als het echt al een lange poos is dan zou ik je personage los gaan schrijven zodat je verder kunt.


    Ik wacht nog wel even ^^ want ik moet sowieso wachten tot Hunter met Benji terug naar buiten komt. Of als dat niet gaat gebeuren, weet ik niet of Poshlost en Racoon nog willen posten want anders laat ik Joshua als een nerveuze kitten de huis in lopen om Hunter te gaan zoeken, wat zeer waarschijnlijk zal gaan falen. Dus ik wacht nog wel even (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben vrij hoor ghehe. Maar vind het jammer dat er nog maar een paar posten :C


    tya

    Oh shit, ik ben echt met van alles en nog wat bezig geweest hier, maar niet met Cas, of überhaupt met RPG. D: Ik zou willen zeggen dat ik hem morgen tik, maar ik denk dat het overmorgen wordt. Dus als hij er op donderdagavond nog niet staat mogen jullie me een virtuele schop onder mijn kont geven.


    She's imperfect but she tries

    ..we kunnen ook een tijdsprong maken? Gewoon zodat deze rpg wat meer leven krijgt. Want het is wel heel erg stil geworden ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik doe liever niets met andermans personages.

    Daarom wacht Hunter netjes op zijn beurt en probeert Ryder geen blauwtje te lopen bij Sav.

    Als iemand anders trouwens Ryder's kittycat wil zijn voor de avond:be my guest.


    Bowties were never Cooler

    Oh wacht maar. Ryder loopt wel een blauwtje bij Sav. Daar zal Cas heel subtiel voor zorgen, want het is Cas hier die deze avond geen blauwtje loopt. Volgens zichzelf, uiteraard.


    She's imperfect but she tries

    SphinxX schreef:
    ..we kunnen ook een tijdsprong maken? Gewoon zodat deze rpg wat meer leven krijgt. Want het is wel heel erg stil geworden ^^


    Of t geeft het een laatste schop over de rand... dat gebeurt de laatste tijd jammer genoeg vaak met tijdssprongen.
    Niet dat het niet kan, maar misschien kunnen we eerst proberen mensen weer erop te wijzen dat dit nog leeft


    Bowties were never Cooler