• Een vervolg op een topic van een aantal jaar geleden (zie spoiler).


    Ik vroeg toen of jullie tips hadden voor mij, want ik wilde graag een bepaalde stijl. Ik was onzeker en ik wist niet zo goed wat ik moest doen en aangezien hier een heleboel mensen op Quizlet zitten die een alternatieve of eigen stijl hebben verwachtte ik dat jullie mij wel konden helpen. Helaas kreeg ik bijna alleen maar reacties dat ik gewoon moest dragen waar ik me fijn in voelde. Ik was echt enorm gefrustreerd en paste boos het begin topic aan want ik had geen idee wat ik met die "rare adviezen" van jullie moest. Nu zijn we drie jaar verder en ben ik eindelijk zo ver dat ik draag wat ik wil: herenkleding. Ik vond altijd herenkleding al mooier, des al niet te min durfde ik het niet te kopen. Maar de afgelopen jaren durfde ik steeds meer te kopen: een vest, een t-shirt, een broek en inmiddels is bijna mijn hele garderobe verandert van doorsnee meisjes, naar heren en jongensachtige dames kleding. Sommige dingen zijn haast niet te dragen van de heren afdeling (spijkerbroeken zijn vaak veel te strak bij mijn dijen), maar dat is vaak wel op te lossen met stoere dameskleding. Ik ben zoveel zekerder sinds ik draag wat ik wil en wat ik mooi vind. Ik kan alleen maar hetzelfde advies geven aan alle andere meisjes die in dezelfde positie zitten als ik destijds zat en draag waar jij je lekker in voelt. Als je je zelf zeker voelt in die kleren, dan zullen andere mensen er veel minder snel iets van zeggen, dat klinkt misschien nu nog ongelovig, want dat had ik zelf in die tijd ook, maar het gaat op ten duur echt werken.

    Hebben jullie nog een niet reguliere stijl?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 16:43 ]


    ©1998

    Leuk om te horen dat je je daar fijn in voelt.

    Ik ben van de printjes op het moment. Maakt me echt niet uit waar. Broeken, shirtjes, jurkjes, zolang er maar een printje in dit (of een opdruk op een T-shirt dat kan ook). Vaak combineer ik een printje wel met een effen kleur, maar ik word gewoon vrolijk van printjes (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat goed dat je eindelijk bent gaan dragen waar je je goed bij voelt! (:
    Ik heb mijn stijl steeds meer ontwikkeld en durf me steeds meer 'bloot te geven', letterlijk en figuurlijk. Vroeger droeg ik alleen maar hele baggy kleding omdat ik klein (1.60 ongeveer) ben, geen vet op mijn botten heb/had en daar bovenop ook nog eens een kleine cupmaat heb. Nu ben ik me comfortabeler gaan voelen in mijn lichaam en durf ik zelfs met mijn A-cup crop tops en decolletés te rocken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted