• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    "The devil is real and he isn't a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful because he's a fallen angel and he used to be god's favorite."


    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden, die ze goed weten te verstoppen achter hun lippen maar wel duidelijk zichtbaar is als iemand goed kijkt. De duivel en de vier zonen hebben allemaal wel eens dwang naar bloed, hoe ze hier mee om gaan is hun eigen manier. De ogen worden volledig zwart als ze boos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken op wil. Verder zien ze er uit als een mens. Ze hoeven zich niet aan de basis behoeftes te houden zoals een mens dit wel moet doen. Dit betekend dat ze voedsel, vocht en slaap niet nodig hebben, demonen hebben hun verouderingsproces zelf in de hand. Willen ze lichamelijk ouder worden dan gebeurt dat, willen ze dat niet? Dan stopt hun lichaam met verouderen. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken, ze genezen echter sneller. Een kleine wond is zo dicht, maar een veel grotere kost enige tijd. Na een paar dagen is er echter niks meer van te zien.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen. Alle krachten die bij het soort staan hebben ze ook, daar hoeft niet uit gekozen worden (behalve de elementen). Eenmaal de dames zijn getrouwd zullen die ook krachten krijgen.

    Kids
    • Elemental Manipulation: een per kind te kiezen uit, water, aarde en lucht
    • Telekinesis: (gevorderd niveau)
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: elke zoon neemt een van de zeven zonden op zich
    Invidia (nijd - jaloezie - afgunst)
    Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
    Avaritia (hebzucht - gierigheid)
    Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
    Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid)
    Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
    Ira (woede - toorn - wraak - gramschap).
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: alleen voorwerpen
    • Dream Leaping: alleen een droom betreden
    • Empathy: uitleg

    Duivel
    • Elemental Manipulation: alle 4 de elementen
    • Telekinesis hoogste niveau, met lvl beperkingen
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: uitleg
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: voorwerpen en hell wezens
    • Dream Leaping: uitleg
    • Empathy: uitleg
    • Necromancy: uitleg
    • Resurrection: uitleg
    • Desire manipulation: uitleg
    • Magic: om wensen te vervullen


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een groot landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel fel, fel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden. De poorten worden namelijk bewaakt door helhonden die door het menselijk oog niet te zien zijn alleen wanneer ze dit willen. De dieren in hel zien er niet uit zoals op aarde. Ze hebben allemaal iets engs en zijn ook niet allemaal zo vriendelijk als je ze lastig valt.


    Regels:

    – 400 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 3 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Voor er weer gepost mag worden moeten er twee andere mensen voor je hebben gepost.
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Invullen:
    Meiden:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: ( minimaal 16)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Wens: (de wens die ze gemaakt hebben)
    Extra’s:

    Demonen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: minimaal 20
    Innerlijke leeftijd: (Hoe lang je personage al leeft)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:


    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • Nakamura • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Tarrant • Superbia • (1/6)

    faceclaims:
    Gigi hadid - Ondina
    Kristina Bazan - Velaris
    Colton Haynes - CavalierYouth
    Cintia Dicker - Poshlost

    De vertaling van de spreuk.
    Duivel, duivel
    Laat mijn diepste wensen uitkomen.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn.


    Melding!
    Ik heb toestemming van CavalierYouth om deze rpg over te nemen

    Topics:
    Praattopic OO1 l OO2
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 22:34 ]


    I love you 3000 <3

    Guns_N_Roses schreef:
    Ik vind het veel te weinig informatie: grapje (puh)

    Hij is goed zo, ook heel erg leuk geworden!

    Hahaha, well... omdat jij het zegt maak ik hem wel langer dan. Het is inderdaad wat weinig informatie. ;D Maar mooi zo, ik had wel een beeld voor me, dus die wilde ik ook juist overbrengen.
    Thanks! Gezien ik overal las dat Satan eigenlijk de meest perfecte Engel was wilde ik ook een aantrekkelijke faceclaim nemen. En dan natuurlijk iemand die ook wat duisterheid toont. Ian Somerhalder was de enige die in me opkwam. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Graag een demon, lucht en fc colton Haynes (;

    CavalierYouth schreef:
    Graag een demon, lucht en fc colton Haynes (;


    Toch besloten mee te doen? Leuk! Ik zet je er straks bij

    NOG EEN DEMON OVER


    I love you 3000 <3

    Ik doe graag mee maar ben al met meer dan 5 RPG's tezamen bezig... Sorry!

    Mijn FC stond trouwens ook al bij mijn rol haha. Cintia Dicker (:


    tya

    Poshlost schreef:
    Mijn FC stond trouwens ook al bij mijn rol haha. Cintia Dicker (:


    Dan had ik daar net overheen gelezen denk ik haha, ze komt er bij te staan.


    I love you 3000 <3

    Mag ik trouwens de zonde lust ?

    CavalierYouth schreef:
    Mag ik trouwens de zonde lust ?

    Staat er bij!



    VERGETEN TE VERMELDEN DAT DE ZONEN OOK EEN ZONDE MOETEN KIEZEN


    I love you 3000 <3

    Naam: Cain
    Leeftijd: ondanks dat Cain al 4098 jaar leeft heeft hij er voor gekozen om met zijn vijfentwintigste te stoppen met verouderen, in zijn ogen is dat gewoon de perfecte leeftijd om rond te dwalen op aarde.
    Innerlijke leeftijd: 4098 jaar, Cain heeft de gewoonte om nauwkeurig te onthouden hoe oud dat hij is, waarom hij dit doet weet hij niet helemaal. Maar toch houd hij elke jaar een soort van een verjaardag op zijn eigen manier, zonder dat de rest van zijn familie dit weet.
    Uiterlijk:
    Haar: Cain heeft lichte bruine korte haren die altijd in model staan, hij laat zijn haar eigenlijk nooit groeien of ook maar knippen. Doet hij dit wel dan zou hij het eerder er af knippen om het dan na een tijdje weer terug te laten groeien.
    Ogen: Cain heeft een hele licht blauwe kleur die wel wat weg heeft van een blauwe lucht wat een beetje zijn element weg geeft. Echter zijn er nog vaak mensen die zich er in vergissen en denken dat hij het element water heeft. . Zijn blauwe kleur kan echter omslaan in volledig zwart, dit wanneer hij een heftige emotie ervaart of wanneer hij dit zelf wilt.
    Huid: Cain zijn huidskleur is blank met weinig kleur er in wanneer hij erg lang in hel verblijft, wanneer hij zich weer boven bevind dan krijgt hij na een tijdje een kleurtje op zijn huid. Cain heeft sproeten die zich vooral rond zijn neus en kaken zitten. Maar wanneer hij zich boven bevind dan worden zijn sproeten alleen maar duidelijker en meer. Verder heeft Cain totaal geen littekens of iets door dat hij helemaal geneest.
    Bouw: Cain heeft een atletische bouw, iets waar hij eigenlijk weinig ook maar aan doet. Vroeger was hij fanatiek aan het sporten maar dit is iets wat door de jaren is gaan stoppen. Toch heeft hij zijn bouw nog steeds en af en toe heeft hij een beetje zin om te sporten wat hij dan ook doet. Cain heeft een lichaams-lengte van 1,79 wat hem niet bepaald erg groot maakt.
    Kledij: Zijn kleding bestaat vooral uit donkere kleding stukken, soms draagt hij een pak en anders draagt hij een spijkerbroeken gevolgd door shirt's of blouse zijn schoenen zijn allemaal comfortabel, als hij een pak aan heeft draagt hij leren nette schoenen en anders gewoon makkelijke gympen.
    Extra: Cain heeft een hanger van zijn moeder die hij bij toeval heeft gekregen een aantal eeuwen terug. Die hij nog altijd bij zich draagt vanaf het moment dat hij de hanger gekregen heeft.
    Innerlijk:
    Positieve karaktereigenschappen
    hartstochtelijk
    serieus
    beschermend
    eerlijk
    nieuwsgierig
    warm
    zorgzaam
    Negatieve karaktereigenschappen
    ongeduldig
    kil
    onverschillig
    dwars
    veranderlijk
    sadistisch
    arrogant
    De reden dat Cain de zonde Luxuria heeft is omdat hij erg hartstochtelijk is, in zijn geval draait het alleen om verlangen, liefde heeft op hem weinig invloed. Door dat hij hartstochtelijk is kan hij erg heftig en enthousiast over komen, het is een karaktereigenschap die eigenlijk altijd wel te zien is bij hem en die hij ook niet zo goed weet te verbergen. Cain heeft echter de neiging om anderen mee te nemen in zijn hartstochtelijke momenten dit komt deels door dat hij de zonde Luxuria bezit. Cain is van nature erg serieus, iets wat hij al van kinds af aan is geweest en altijd zou blijven. Door dat hij zo serieus is kan hij soms ook erg droog over komen, wat voor andere nogal lachwekkende situaties op kan leveren. Iets waar hij zelf echt een hekel aan heeft. Cain is niet alleen zelf serieus maar hecht ook waarde aan wat andere zeggen. Hij probeert een ander daarom altijd serieus te nemen wat alleen niet altijd zo goed lijkt te lukken. Cain kan echt een pain in the ass zijn voor anderen als het om bescherming gaat, zijn beschermde gedrag is erg extreem waar door het soms nog wel eens helemaal verkeerd kan lopen, zodra Cain om iemand begint te geven zal hij die met zijn leven proberen te beschermen (gezien Cain toch niet echt dood te krijgen is komt dat mooi uit). zijn bescherming kan erg extreem worden tot aan stalker gedrag toe, vooral bij de vrouwen en kinderen is hij hier erg extreem in. De enige mannen die hij in bescherming neemt is zijn familie of wel, zijn broers en vader. De reden dat hij zo over beschermd is naar vrouwen komt door dat hij nooit in staat is geweest zijn moeder te kunnen beschermen dus ziet hij het als zijn taak om wezens die in zijn ogen zwakker zijn dan hem te beschermen. Dit geld trouwens echt alleen voor de gene waar hij om geeft, elk persoon waar hij totaal geen band mee heeft (geld niet voor kinderen) beschermd hij niet tot nauwelijks. Eigenlijk doet hij weinig moeite om andere te beschermen waar hij niks om geeft.

    Cain is een en al ongeduldigheid, hij is er een die het liever nu heeft dan een seconden later. Iets wat hij natuurlijk niet altijd zou kunnen krijgen, hij is iemand die je niet moet laten wachten en al helemaal niet als iemand erg veel treuzelt. Dat is wel duidelijk het gene waar hij een grote hekel aan heeft, het is ook gewoon goed duidelijk wanneer Cain in zijn ongeduldige moment zit. Hij begint dan langzaam geïrriteerd te raken tot dat hij uiteindelijk echt woedend word als dit moment is aan gekomen dan zit die persoon goed in de nesten. Cain kan in tegenstelling van zijn vurige kant erg afstandelijk en onhandig zijn tegen mensen, wanneer hij zo is dan komt er werkelijk niemand, maar dan ook niemand bij hem binnen. Hij doet dan afstandelijk tegen alles en iedereen, waar door hij het liefst heeft dat mensen hem met rust laten. Cain kan ook erg kil over komen, de spanning is te voelen en als blikken op dat moment konden doden dan was iedereen in zijn omgeving ook dood geweest. Helaas voor andere mensen is hij wel in staat om mensen pijn te doen met zijn blik waar door mensen als nog uit moeten kijken. Op dit soort momenten is hij echt afgesloten voor alles en iedereen en tot nu toe heeft niemand bij hem naar binnen gekomen. Cain kan erg onverschillig over komen, hij is dan totaal niet betrokken en heeft ook geen belangstelling. Dit kan nog wel eens nadelig zijn naar andere mensen toe gezien Cain dan niet eens de moeite zou nemen om ook maar naar iets of iemand te luisteren, zijn belangstelling is gewoon helemaal verdwenen op dat moment.
    Slaaf: ....
    Kracht:
    lucht
    Het element dat Cain bezig is het element lucht, in de ogen van meerdere mensen een waardeloze element. Iets waar Cain het niet bepaald mee eens is. Door dat hij deze element al vanaf zijn kinder jaren beheerst is dit de kracht waar hij toch wel het beste in is. Vooral op aarde is het een groot voordeel, hij gebruikt het element ook wel eens op momenten dat het nadelig is voor anderen.
    Luxuria
    Cain zijn andere kracht die niemand heeft (buiten zijn vader om) is de zonde lust. Hij kan op verschillende manieren mensen beïnvloeden met lust, zo zou hij in een hand omdraai iemand extreem lunnen laten verlangen naar een ander, maar hij is ook in staat om dit weg te nemen. Deze kracht laat Cain ook in staat zijn om andere mensen naar hem te laten verlangen. Eigenlijk kan hij nog zo veel meer met deze kracht. Kuisheid is echter iets wat zijn kracht in de weg kan staan, iemand moet lust hebben ervaren wil hij dat kunnen beïnvloeden.

    Extra’s:
    Likes
    - Seks
    - Lust
    - Vrouwen
    - Martelen
    - Kinderen
    - Sporten
    - Films
    - Schilderen
    - Natuur
    - Zijn familie
    - Aarde
    Dislikes
    - Kuisheid
    - God
    - Hemel
    - Geloof
    - Leugenaars
    - Kleine beestjes
    - Aanhangers van god
    - Liefde
    - Afwijzing
    - Dood
    - Kleine beestjes


    "There is a big difference between lust and love. The problem with today is that some people don't know the difference anymore."


    "I'm beautiful, but i'm not pretty, I sin, but i'm not the devil. I'm good, but i'm not an angel. I'm just the devil's son."


    "I'm feeling a little dirty baby forgive my sin, I got the feeling you can save me honey.
    My heroine, your hips, my hands, you swing and you dance."


    "If it's not real, you can't hold it in your hand. You can't feel it with your hart.
    And I won't believe it, But if ti's true you can see it with your eyes. Even in the dark."

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 14:41 ]

    Guns_N_Roses schreef:
    (...)
    Staat er bij!


    VERGETEN TE VERMELDEN DAT DE ZONEN OOK EEN ZONDE MOETEN KIEZEN

    Greed graag dan. Not all treasure is silver and gold.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Greed graag dan. Not all treasure is silver and gold.


    Ik zal het er vanavond na het werk er neer zetten


    I love you 3000 <3

    Vraagje trouwens, waar begint het verhaal? Zijn ze al in de hel, weten ze al dat ze slaafjes moeten worden, of genieten ze nog van hun wensen, onwetend wat hun te wachten staat?


    tya

    Het verhaal gaat beginnen op het punt dat de dames al op zijn gehaald en ontwaken in de hel of dit in een kerker of slaapkamer is dat moet ik nog even overna denken


    I love you 3000 <3

    Guns_N_Roses schreef:
    Het verhaal gaat beginnen op het punt dat de dames al op zijn gehaald en ontwaken in de hel of dit in een kerker of slaapkamer is dat moet ik nog even overna denken

    Kerker en upgrade verdienen naar slaapkamer op manier dat ze handelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Kerker en upgrade verdienen naar slaapkamer op manier dat ze handelen.


    Dat is nog eens een goed idee


    I love you 3000 <3