• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    "The devil is real and he isn't a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful because he's a fallen angel and he used to be god's favorite."


    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden, die ze goed weten te verstoppen achter hun lippen maar wel duidelijk zichtbaar is als iemand goed kijkt. De duivel en de vier zonen hebben allemaal wel eens dwang naar bloed, hoe ze hier mee om gaan is hun eigen manier. De ogen worden volledig zwart als ze boos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken op wil. Verder zien ze er uit als een mens. Ze hoeven zich niet aan de basis behoeftes te houden zoals een mens dit wel moet doen. Dit betekend dat ze voedsel, vocht en slaap niet nodig hebben, demonen hebben hun verouderingsproces zelf in de hand. Willen ze lichamelijk ouder worden dan gebeurt dat, willen ze dat niet? Dan stopt hun lichaam met verouderen. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken, ze genezen echter sneller. Een kleine wond is zo dicht, maar een veel grotere kost enige tijd. Na een paar dagen is er echter niks meer van te zien.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen. Alle krachten die bij het soort staan hebben ze ook, daar hoeft niet uit gekozen worden (behalve de elementen). Eenmaal de dames zijn getrouwd zullen die ook krachten krijgen.

    Kids
    • Elemental Manipulation: een per kind te kiezen uit, water, aarde en lucht
    • Telekinesis: (gevorderd niveau)
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: elke zoon neemt een van de zeven zonden op zich
    Invidia (nijd - jaloezie - afgunst)
    Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
    Avaritia (hebzucht - gierigheid)
    Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
    Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid)
    Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
    Ira (woede - toorn - wraak - gramschap).
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: alleen voorwerpen
    • Dream Leaping: alleen een droom betreden
    • Empathy: uitleg

    Duivel
    • Elemental Manipulation: alle 4 de elementen
    • Telekinesis hoogste niveau, met lvl beperkingen
    • Teleportation: uitleg
    • Mind control: uitleg
    • Pain Inducement: uitleg
    • Sin Manipulation: uitleg
    • Enhanced Condition: uitleg
    • Wing Manifestation: uitleg
    • Conjuration: voorwerpen en hell wezens
    • Dream Leaping: uitleg
    • Empathy: uitleg
    • Necromancy: uitleg
    • Resurrection: uitleg
    • Desire manipulation: uitleg
    • Magic: om wensen te vervullen


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een groot landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel fel, fel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden. De poorten worden namelijk bewaakt door helhonden die door het menselijk oog niet te zien zijn alleen wanneer ze dit willen. De dieren in hel zien er niet uit zoals op aarde. Ze hebben allemaal iets engs en zijn ook niet allemaal zo vriendelijk als je ze lastig valt.


    Regels:

    – 400 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 3 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Voor er weer gepost mag worden moeten er twee andere mensen voor je hebben gepost.
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Invullen:
    Meiden:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: ( minimaal 16)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Wens: (de wens die ze gemaakt hebben)
    Extra’s:

    Demonen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: minimaal 20
    Innerlijke leeftijd: (Hoe lang je personage al leeft)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:


    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • Nakamura • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Tarrant • Superbia • (1/6)

    faceclaims:
    Gigi hadid - Ondina
    Kristina Bazan - Velaris
    Colton Haynes - CavalierYouth
    Cintia Dicker - Poshlost

    De vertaling van de spreuk.
    Duivel, duivel
    Laat mijn diepste wensen uitkomen.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn.


    Melding!
    Ik heb toestemming van CavalierYouth om deze rpg over te nemen

    Topics:
    Praattopic OO1 l OO2
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 22:34 ]


    I love you 3000 <3

    Sidney Arizona Wellington
    ’Love me, or hate me, both are in my favor. If you love me, i'll always be in your heart. If you hate me, i'll always be in your mind.'



    'QUOTE.'


    'QUOTE.'


    'People will stare. Make it worth their time.'

    Naam:
    Sidney • Engelse meisjesnaam • Van Sidon
    Arizona • Amerikaanse meisjesnaam • Kleine bron
    Wellington • Engelse achternaam • Stad

    Vaak word Sidney gewoon aangesproken als haar volledige naam, maar haar goede vrienden noemen haar vaak 'Sid' of 'Ney.' Sidney heeft er een hekel van als mensen haar volle naam gebruiken, gezien al haar namen steden zijn in de wereld. Ze snapt dan ook niet hoe haar ouders haar zo hadden kunnen noemen en klaagt hier dan ook vaak over.


    Leeftijd: Sidney is zeventien jaar geleden geboren op een koude wintermorgen namelijk, één januari. Dit maakt van Sidney een nieuwjaarskind en als horoscoop een steenbok. Het eerste vind zij enorm irritant doordat vaak mensen haar verjaardag vergeten door het jaarlijkse feest, hoewel het feit dat zij een steenbok is hem intrigeert. Sidney is dan ook even koppig als de sterrenbeeld pretendeert te zijn en dit word dan vooral veroorzaakt dat alle lijnen van het jaar waar in zij geboren is, in het teken van steenbok staan.


    Uiterlijk:
    [Carolina Sanchez] Sidney heeft een donkere bos haar, die net over haar schouders heen pieken met een lichte slag. Meestal heeft ze haar lokken los hangen, maar dit is slechts uit puur gemak en omdat ze het fijner vind zitten dan wanneer het vast is. Niet dat dit niet terecht is, gezien haar haarkleur perfect bij de blauwe kijkers passen die iets donkerder lijken te worden wanneer ze gestoord, of kwaad is. Haar blauwe kijkers zullen dan schaamteloos op kunnen nemen, zonder haarzelf voor te schamen. Echter zal je niet gauw haar mening achter haar ogen vinden, gezien ze een meester is in dit te verbergen.
    Haar ogen worden omrand door een paar dikke, volle wimpers die altijd lichtjes aanzet met wat mascara. Qua make- up draagt het meisje dan ook wel wat redelijk op haar gezicht, maar sinds haar wens durft ze ook vaak zonder rond te lopen.
    Sidney’s kledingstijl is erg wisselend, al draagt ze het liefste een leuke rok met daarop een bijpassend shirt en hakken. Meestal draagt Sidney dan ook lichte kleuren met zachte tinten en dit is vooral omdat ze al een licht kleurtje van haarzelf bedraagt. Sidney word dan ook niet snel bruin waardoor haar kledingkeuze qua kleur niet gauw zou veranderen. Echter weet ze wel iedere mode trend bij te wonen waardoor ze nooit uit toon valt.
    Met een lengte van rond de één meter zeventig bedraagt Sidney een normaal slank postuur en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten. Ze houd haar lichaam in vorm door wekelijks sporten, oefeningen te doen.


    Innerlijk:Sidney is op het eerste gezicht een lieve, maar charmant meisje. Echter kan je ook wel van haar uiterlijk en manier van doen zien dat het meisje wel een vorm van arrogantie met zich meedraagt. Dit is een ding wat het meisje zeker niet onder stoelen of banken schuift. Zij laat ook goed weten als dit nodig is dat zij meer waard is dan een ander. Iets wat vroeger meer uit onzekerheid kwam. Sinds Sidney’s wens is het meisje veel meer bewuster geworden van haar kwaliteiten en ook van haar zeer aantrekkelijke uiterlijk. Ze gebruikt haar uiterlijk ook vaak om dingen te krijgen of om onder dingen uit te komen. Ze zal hier dan ook alles voor doen, zelfs al is het om een strak topje aan te doen bij een leraar. Sidney is dus erg sluw en zal dan zelfs proberen om als wijze van spreken nog de duivel in de tuin proberen te leiden. Sidney wilt het liefst opvallen in een drukke menigte. Dat mensen naar haar opkijken is belangrijk voor haar, zelfs al is het naar een ander meisje dan die zij daadwerkelijk is. Ze vraagt wel het nodige respect af door haar wijze woorden en ondanks haar meedogenloosheid, haar behulpzaamheid. Sidney is een meisje van aanpakken en kan haarzelf ergeren aan meisjes die in een hoekje gaan huilen om iets in plaats van iets te gaan ondernemen om hetgeen te veranderen. Het meisje is dan ook niet alleen hard voor anderen maar ook voor haarzelf. Voor een troostend advies hoef je dan ook niet naar haar toe te komen, gezien het hard zou zijn, ook al zou het wel uit een goed hart komen. Sidney is vooral zo hard geworden op haarzelf en anderen toen haar vader overleed en ze achterbleef met haar moeder. Sindsdien heeft het meisje ook niet meer gehuild en is het niet van plan te gaan doen. Ze meid dan ook het liefst mensen die huilen of dreigen te gaan huilen, zelfs als deze haar beste vriendin is. Toch is het meisje verder trouw en zal iedereen een vijand benoemen als een van haar vriendinnen het vind en zal zelf leider worden van het tegengas wat er aan die persoon in kwestie.

    Wens: [Eternal Beauty] Sidney was voordat haar wens uitgekomen was, altijd een meisje met weinig borst en weinig billen. Ook haar gezicht zat redelijk vol onzuiverheden en had een - totaal niet vrouwelijke - kaak. Vooral over de borst en billen was het meisje nogal onzeker omdat ze wel eens als een plank werd vergeleken. Iets wat ze niet bepaald kon waarderen. Het meisje was best enthousiast en nieuwsgierig over de spreuk die ze gingen uitvoeren. Ook al had ze niet verwacht dat het uit zou komen, had ze het wel gehoopt. Iets wat dan ook algauw uitkwam. Ze merkte opeens dat ze iets meer vrouwelijke vorm had gekregen en de puisjes waren weg, waardoor ze haarzelf zelfs aankijkbaar vond zonder make- up met haar spitserre en kleinere kin


    [face=times]Extra:
    • Likes: Coffee, Partying, The Colour Yellow, Pillows, Cookies, Books, Movies, Swimming, Cycling
    • Dislikes: Dominance, Tomatoes, Mean People, People That Think Black And White Are Colours

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 11:21 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Velaris schreef:
    Ik vraag mij heel stiekem af wat er gebeuren zou, als één van de meisjes wenst dat de wensen van de andere meisjes niet uitkomen (cat)

    Dan zou de wensen van de andere dames toch uit komen, dit wellicht tijdelijk. Maar een wens is een wens dus dan word de wens van het meisje wat aangepast.


    Vergeten jullie niet je rol voor vandaag af te maken?
    En ik hoop zo dat er nog iemand de demon rol over wil nemen die nog vrij is.
    Want dan kunnen we komende maandag gaan beginnen.


    I love you 3000 <3

    Ik hoop echt dat iemand die laatste zoon nog op zich wil nemen. c: Als ik nu een van de dames op me had genomen dan had ik er wel een zoon bij genomen, maar nu is het teveel mannelijkheid, haha. c;


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat hoop ik dus ook. Mocht het niet gebeuren tegen zondag dan neem ik die rol wel op me tenzij iemand anders nog zin heeft in een rol er bij?


    I love you 3000 <3

    Ik zit echt óntzettend vast met mijn faceclaim. Help me out D: ?

    1.




    2.




    3.




    4.



    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 0:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zeker weten Kristina Bazan!


    I love you 3000 <3

    Danke. Nu nog de rest afwachten xd.

    Moet de wens btw voor het meisje zelf zijn, of mogen ze ook voor iemand anders iets wensen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha, gewoon doen wie je zelf het liefst wilt hebben natuurlijk.
    Ja natuurlijk mag dat, als zij wenst dat jantje een appel in zijn hand krijgt dan krijgt jantje een appel in zijn hand. Maar dan moet ze nog wel steeds betalen voor de wens omdat zij die gemaakt heeft.
    (ja stom voorbeeld, sorry ben moe en dan zijn mijn gedachtespringels niet meer zo helder of normaal)


    I love you 3000 <3

    Guns_N_Roses schreef:
    Zeker weten Kristina Bazan!

    Ik vind nummer vier echt pretty. c:

    Er is pas een wens bekend maar ik heb zo'n idee dat de dames egoistisch zijn en enkel dingen voor zichzelf gaan wensen - iets dat Lucifer wel kan waarderen. Haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Noted :Y)

    Mijn nog niet bestaande personage gaat waarschijnlijk (95% kans) juist iets voor iemand anders wensen haha xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Noted :Y)

    Mijn nog niet bestaande personage gaat waarschijnlijk (95% kans) juist iets voor iemand anders wensen haha xd.

    Haha, guess who's not gonna be his favorite pet? ;D

    Trouwens, ik vind het op zich wel een goed idee dat er een loting komt voor de koppels, maar wat als je personage straks verbonden is aan iemand wat gewoon niet kan werken? Lucifer is bijvoorbeeld een ingewikkeld persoon die zeker wel wil kiezen tussen de dames, ze moet natuurlijk bepaalde kwaliteiten bezitten om zijn volgende kinderen te kunnen baren. Bepaalde kwaliteiten zouden het voor hem echt een no go maken. x:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 8:10 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    De reden van de loting is vooral om te voorkomen dat mensen al ver vooruit gaan denken en enkel met elkaar gaan posten.

    Maar ik zal dit keer wel kijken naar wie het beste bij wie past. In elk geval zo goed mogelijk haha.


    DUS ALS ALLE DEMONEN MIJ EVEN EEN SOORT LIJSTJE WILLEN STUREN VIA PRIVÉBERICHT MET KWALITEITEN DIE HUN TOEKOMSTIGE VROUW ZOU MOETEN HEBBEN DAN ZAL IK MUN BEST DOEN.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 9:52 ]


    I love you 3000 <3

    CowChop schreef:
    (...)
    Haha, guess who's not gonna be his favorite pet? ;D

    Trouwens, ik vind het op zich wel een goed idee dat er een loting komt voor de koppels, maar wat als je personage straks verbonden is aan iemand wat gewoon niet kan werken? Lucifer is bijvoorbeeld een ingewikkeld persoon die zeker wel wil kiezen tussen de dames, ze moet natuurlijk bepaalde kwaliteiten bezitten om zijn volgende kinderen te kunnen baren. Bepaalde kwaliteiten zouden het voor hem echt een no go maken. x:


    Dat ze misschien niet voor zichzelf iets wenst wilt niet zeggen dat ze niet egoïstisch kan zijn :Y)
    Maar misschien wenst ze ook wel iets heel randoms omdat ze niet in dat soort shit gelooft en denkt dat er toch niks van gaat komen haha.

    Trouwens, gaan er ook dingen gebeuren waardoor alle personages met elkaar in contact kunnen komen? Want als het enkel demon x slaafje wordt, dan wordt het kinda ORPG-ig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik zit echt óntzettend vast met mijn faceclaim. Help me out D: ?

    1.




    2.




    3.




    4.




    1 / 2. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.