• V E R H A A L ««—



    Dit RPG is gebaseerd op de WGN Outsiders 2016. Het is niet de bedoeling dat deze storyline en dergelijke echt gevolgd gaat worden en al helemaal niet dat personages uit de serie gehaald gaan worden. Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik enkele personen in dit RPG wil hebben die toen zijn aan wat nieuws. Je hoeft zeker de serie niet gekeken te hebben om mee te doen aan dit RPG.
    Appalachian Mountains, een gigantische berg die omringt wordt door de stad Blackburg, Crockett County, Kentucky. Het is een prachtig beeld om zo’n eeuwenoude massa gesierd door bomen te zien. Het is echter zo dat er veel werk te vinden is binnen in de berg, onder andere grote hoeveelheden aan kool. Bovenop de Appalachian Mountains woont echter een familie die niet zo’n fan is van het hele gebeuren. Zij leven nog zoals mensen dan vroeger deden en hebben geen interesse in de levensstijl van de personen die onderaan de berg wonen. Het punt is echter dat de werkeloosheid in Blackburg aan het dalen is, wat betekend dat de Bergmensen hun vertrouwde berg moeten verlaten als het stadje er echt voor durft te gaan. De Farrell’s waren hier immers dan hem, waardoor sommigen denken dat het respectloos is om hen weg te sturen van hun woonplek.

    —— I N F O R M A T I E | B L A C K B U R G

    De zomers zijn ongelofelijk warm en de winters zijn mild. De personen die er wonen zijn het wel gewend en overleven het wel. Het is een niet al te grote stad, waardoor er van veel winkels maar één soort is (wat voor hen ook zeker genoeg is). De noodzakelijke dingen zijn er te vinden, en anders zijn de dichtstbijzijnde stadjes ook niet al te ver weg. Het is een stadje dat er al wat ouder uit is gaan zien met de jaren en waar ook zeker verschil is te vinden tussen de rijken en de armen. Soms leven hele families samen, puur om te overleven. De werkeloosheid speelt een grote rol in het stadje, al gaat iedereen daar anders mee om.
    I N F O R M A T I E | I N W O N E R S ——



    Iedereen kent elkaar wel zo’n beetje, wat het stadje ook erg sociaal maakt. Er zijn vaak feesten te vinden, die georganiseerd worden door het stadje zelf. De gehele stad is gelovig en gaat op zondag naar de kerk (maar natuurlijk heb je wel personen die de regels maar al te graag verbreken, niet iedereen is even netjes buiten hun kerkdiensten). Het klinkt dus eigenlijk wel als een saai leven, maar daar brengen de Bergmensen wel wat hulp in. De ene gedeelte van het stad staat dan ook achter die familie, gedeelte angstig, gedeelte respect, terwijl de andere kant van de stad er een bloedhekel aan heeft en het liefst de Farrell’s weg zou jagen ondanks hun angsten.

    —— I N F O R M A T I E | M O U N T A I N S

    Zoals verteld is Appalachian Mountains de berg die in het hart van Blackburg ligt. Het is een prachtige berg met veel groen en wildleven. Iemand die geheel onbekend zou zijn met de omgeving zou gemakkelijk verdwaald kunnen raken. Dit is het huis van de Bergmensen, of zoals ze ook bekend staan “Farrell’s”, wat gebaseerd is op hun achternaam. Er leven hier wolven, waarvan gezegd wordt dat deze de huisdieren zijn van de Bergmensen. Het duurt ook minimaal vijf uur om vanaf de bodem naar de top te komen, maar dan is natuurlijk het gevaarlijke gedeelte er niet bijgeteld, de gladde stenen en al het vochtige mos dat de grond bedekt vormt ook een aardige bedreiging voor buitenstaanders, terwijl de Farrell’s zo hun eigen manieren en routes hebben uiteraard. Bewoners van het stadje gaan niet de berg op, zelfs de sheriff weigert het op te zoeken.
    I N F O R M A T I E | B E W O N E R S ——



    De Farrell’s zijn personen die leven zonder stroom en water. Ze koken op gas (propane), leven in armoede (al zien zij het niet zo) en hebben eigenlijk gewoon schijt aan heel de levensgewoonten van de mensen beneden aan de berg, zoals geld en respect. Deze mensen kennen enkel respect voor hunzelf en de manier waarop zij leven. Elektronica zul je niet vinden, evenals wapens buiten messen om en andere moderne attributen. Ze zijn erg paranoia als het uitkomt op buitenstaanders, oftewel iedereen buiten hun familie om. Ze kunnen erg agressief overkomen, iets dat ze eigenlijk ook wel zijn. Enkele jaren terug was er al een oorlog tussen de Farrell’s en de mensen uit Blackburg, waarbij er velen doden waren gevallen, al waren die vooral van de stad. Dit laat de mensen beneden ook geloven dat de Farrell’s krachten bezitten waardoor zij hun berg mogen behouden ondanks dat ze niets betalen en niet eens officieel ingeschreven staan in het systeem. Een ziekenhuis is er niet, enkel Helers, mensen die door middel van gebruik van kruiden mensen kunnen genezen. Tweemaal per jaar wordt er gigantisch veel Moonshine gemaakt, wat dan ook is wat de Farrell’s grotendeels drinken. Qua voedsel gaat het vooral om wat er gevangen wordt en eten van de tuinen. Er is één leider, een ouder persoon die iedereen binnen de lijntjes houdt.


    Is hier überhaupt animo voor? c: Zoals gezegd hoef je zeker de serie niet gezien te hebben, ik ben niet al te lui en zeker wel in staat om enige vragen te beantwoorden die er komen. ^_^ Het komt er eigenlijk op neer dat je een keuze kunt maken tussen personen in Blackburg en de Farrell's op de bergen. Vrees niet, deze paden kruisen waardoor er romantiek, ruzies en verder drama kan gebeuren en iedereen blij is. c: Vergeet niet dat het een Hillbilly / Redneck stad is, dus dood geverfde haren en übermoderne kleding is not done. Het is eens een RPG met ander soort types personen, waardoor ik hier persoonlijk erg enthousiast over ben.
    De minimum leeftijd van de personages doe ik wel boven de achttien. c:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 9:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Het klinkt erg leuk!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lijkt Me leuk!

    Mijn laptop heeft zojuist het lootje gelegd, wat betekend dat ik morgen pas een nieuwe laptop kan gaan kopen. Het rollentopic zal dus op zijn vroegst pas morgenavond gemaakt kunnen worden, al durf ik er nu geen datum aan te prikken. Sorry. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Je hoeft me niet ervoor te waarschuwen. Ik doe niet mee c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CowChop schreef:
    Mijn laptop heeft zojuist het lootje gelegd, wat betekend dat ik morgen pas een nieuwe laptop kan gaan kopen. Het rollentopic zal dus op zijn vroegst pas morgenavond gemaakt kunnen worden, al durf ik er nu geen datum aan te prikken. Sorry. ^_^


    that doesn't sound good, whoops. :') Komt vast goed. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb zin in het rollentopic ^^


    I'm your little ray of pitch black.