• Tot mijn verbazing is er hier nog geen topic over, dus neem ik de eer even op mij. (:

    Op 2 juni is in Pairi Daiza, in België, een kleine baby panda geboren! Het kleine mormeltje ziet er momenteel nog uit als een kleine worst met pootjes, maar hij krijgt natuurlijk heel veel belangstelling! Binnenkort wordt hij vast een heel energieke, fluffy panda die zijn moeder irriteert. c:


    Nu zijn we ondertussen een weekje verder en ziet hij er zo uit:



    Ik weet dat er veel mensen zijn die zeggen dat ze het nut van panda's niet zien, en dat er te veel geld tegen aan wordt gegooid, maar soorten zoals panda's en bijvoorbeeld tijgers, die veel aandacht en bescherming krijgen zijn wel degelijk heel erg nuttig voor de natuur. Het is bijna onmogelijk om voor elk bedreigd dier een populaire campagne op te zetten, zeker als ze er niet zo 'schattig' uit zien. Een dier als een panda of tijger, dat dat wel is, heeft een heel grote omgeving nodig om in te wonen. Als die omgeving beschermd wordt, krijgen de andere dieren die daar in wonen automatisch mee bescherming, door die grotere of schattigere dieren.

    Dus, wat vinden jullie van onze kleine panda? c:


    What would Emma do?

    Is wel cute!:P


    Queer zijn is gewoon alles