• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Als we nog echt door zullen gaan, mag je Matthew wel weghalen ^^ dan hebben de drie popular en vier onpopular, kunnen we nog altijd een koppel van drie mensen nemen als het echt niet anders kan ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga zo iedereen een berichtje sturen met de vraag of ze nog mee willen doen. Eventueel vallen er dan ook al karakters af.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik die ook nog mee!


    tya

    Ik doe ook nog mee c:


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    We staan momenteel op 4 populaire mensen en 7 onpopulaire mensen. Ik zoek óf nog 1 onpopulair persoon, zodat elke populaire persoon twee mensen onder zijn vleugels kan nemen, of nog 3 populaire mensen. Ik zal het speeltopic dan volgend weekend openen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik wil ook nog wel mee doen


    El Diablo.

    MaIec schreef:
    Ik wil ook nog wel mee doen


    Ik had je net weggehaald, maar dat is fijn, dan zet ik je er morgen weer bij! (Heb nu geen computer tot m'n beschikking). Dan is het dus 5/7 en zoek ik nog 2 populaire rollen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Ik had je net weggehaald, maar dat is fijn, dan zet ik je er morgen weer bij! (Heb nu geen computer tot m'n beschikking). Dan is het dus 5/7 en zoek ik nog 2 populaire rollen.


    Ik denk dat je dit beter in de rollen topic kan gaan melden want dan zullen anderen het ook zien ^^ Als er voor deze weekend nog steeds geen rollen bijgekomen zijn, mag je Matthew echt wel weghalen hoor! Want dan hebben we een koppel met drie personen c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh hi haha


    Spinning around, I'm weightless.