• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bruch schreef:
    (...)

    Hahaha arme Jule :c Ze mag wel bij Michael uit komen huilen hoor, ook al gaan mensen daar waarschijnlijk raar bij opkijken x)


    (:
    Thank you (:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 21:51 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Harper wil wel! Jij een idee?


    Nou, Joshi is best wel wantrouwig en maakt niet zo gauw vrienden :') Wat voor relatie kunnen ze hebben?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MT.

    Jennifer staat open voor relaties. c:


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nou, Joshi is best wel wantrouwig en maakt niet zo gauw vrienden :') Wat voor relatie kunnen ze hebben?


    Ik heb geen idee (,:


    chaos makes the muse

    Ik heb plotseling spijt gekregen van dat ik mijn personage zo'n grote loner gemaakt heb :') ik bedoel, een relatie hebben met Joshua is op dit moment zowat onmogelijk. De maximale aantal vrienden die hij op dit moment tegelijkertijd kan handelen is een c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb plotseling spijt gekregen van dat ik mijn personage zo'n grote loner gemaakt heb :') ik bedoel, een relatie hebben met Joshua is op dit moment zowat onmogelijk. De maximale aantal vrienden die hij op dit moment tegelijkertijd kan handelen is een c':


    Kun je er anders geen tweede personage bijnemen? Dan kun je het in ieder geval een beetje afwisselen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Kun je er anders geen tweede personage bijnemen? Dan kun je het in ieder geval een beetje afwisselen c:


    Kan wel, maar dan word het zeer waarschijnlijk weer een unpopular jongen want dat zijn twee dingen die ik tot nu toe altijd genomen heb :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kan wel, maar dan word het zeer waarschijnlijk weer een unpopular jongen want dat zijn twee dingen die ik tot nu toe altijd genomen heb :'D


    We hebben nu nog een onpopulaire jongen nodig om het weer gelijk te maken, dus van mij mag je


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oeps. Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 23:46 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wanneer worden de koppels bekend gemaakt? ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Wanneer worden de koppels bekend gemaakt? ^^


    Ik denk dat de aantal populaire en unpopular mensen eerst gelijk moeten zijn voordat de koppels gemaakt kunnen worden.

    Zelf twijfel ik nog of ik nog een unpopular jongen moet nemen of niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oki, ik ga even samenvatten hoe mijn personage die van jullie ziet, en laat maar weten of je het wat vind, haha! Overigens heb ik Romy nu helemaal af, haar extra's staan erbij (:
    Casey × Romy kan niet tegen verwende mensen, dus ze zal Casey denk ik niet uit kunnen staan.
    Zakiya × Romy vind Zakiya interessant, ik weet alleen niet of dit wederzijds is?
    Harper × Romy zou Harper wel als vriendin kunnen zien
    Jennifer × Romy vind Jennifer wel een lief meisje, maar ze komen totaal niet overeen.
    Joshua × Romy weet niet echt wat ze van Joshua moet denken, ze vind hem wel schattig op een dorky manier, maar heeft nog nooit een gesprek met hem gehad dus daar blijft het ook bij. Ze vind hem nogal onbereikbaar.
    Tyler × Omdat ze beide uit het zuiden van Europa komen, en hij ook wat Italiaans spreekt, zie ik hier wel een vriendschap of meer? :Y)
    Genevieve × Romy houdt ook wel van sporten, misschien kunnen ze work-out buddies zijn?
    Jule × Beiden erg eigenwijs dus misschien botst het wel?
    Michael × Romy is lid van de LGBT club, dus ze zal Michael altijd proberen te steunen waar mogelijk, misschien kunnen ze vrienden zijn?
    Reyna × Romy is ook lid van de debate club, dus wie weet kennen ze elkaar daarvan? Verder weet ik even niks haha, misschien kunnen ze zo rivalen zijn omdat ze beide nogal een sterke wil hebben, en het misschien altijd tussen hun twee gaat als het gaat om een debat? (vage uitleg, ik ben net wakker,sorry haha)


    tya

    Poshlost schreef:
    Oki, ik ga even samenvatten hoe mijn personage die van jullie ziet, en laat maar weten of je het wat vind, haha! Overigens heb ik Romy nu helemaal af, haar extra's staan erbij (:
    Casey × Romy kan niet tegen verwende mensen, dus ze zal Casey denk ik niet uit kunnen staan.
    Zakiya × Romy vind Zakiya interessant, ik weet alleen niet of dit wederzijds is?
    Harper × Romy zou Harper wel als vriendin kunnen zien
    Jennifer × Romy vind Jennifer wel een lief meisje, maar ze komen totaal niet overeen.
    Joshua × Romy weet niet echt wat ze van Joshua moet denken, ze vind hem wel schattig op een dorky manier, maar heeft nog nooit een gesprek met hem gehad dus daar blijft het ook bij. Ze vind hem nogal onbereikbaar.
    Tyler × Omdat ze beide uit het zuiden van Europa komen, en hij ook wat Italiaans spreekt, zie ik hier wel een vriendschap of meer? :Y)
    Genevieve × Romy houdt ook wel van sporten, misschien kunnen ze work-out buddies zijn?
    Jule × Beiden erg eigenwijs dus misschien botst het wel?
    Michael × Romy is lid van de LGBT club, dus ze zal Michael altijd proberen te steunen waar mogelijk, misschien kunnen ze vrienden zijn?
    Reyna × Romy is ook lid van de debate club, dus wie weet kennen ze elkaar daarvan? Verder weet ik even niks haha, misschien kunnen ze zo rivalen zijn omdat ze beide nogal een sterke wil hebben, en het misschien altijd tussen hun twee gaat als het gaat om een debat? (vage uitleg, ik ben net wakker,sorry haha)


    Je moet natuurlijk zelf je personage en relaties indelen, daar ben je helemaal vrij in. Maar wat ik niet snap, is hoe Romy bij de populaire hoort als ze met (bijna) alle populaire bost? Hoe zie jij haar dan voor je in het groepje?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Poshlost schreef:
    Oki, ik ga even samenvatten hoe mijn personage die van jullie ziet, en laat maar weten of je het wat vind, haha! Overigens heb ik Romy nu helemaal af, haar extra's staan erbij (:
    Casey × Romy kan niet tegen verwende mensen, dus ze zal Casey denk ik niet uit kunnen staan.
    Zakiya × Romy vind Zakiya interessant, ik weet alleen niet of dit wederzijds is?
    Harper × Romy zou Harper wel als vriendin kunnen zien
    Jennifer × Romy vind Jennifer wel een lief meisje, maar ze komen totaal niet overeen.
    Joshua × Romy weet niet echt wat ze van Joshua moet denken, ze vind hem wel schattig op een dorky manier, maar heeft nog nooit een gesprek met hem gehad dus daar blijft het ook bij. Ze vind hem nogal onbereikbaar.
    Tyler × Omdat ze beide uit het zuiden van Europa komen, en hij ook wat Italiaans spreekt, zie ik hier wel een vriendschap of meer? :Y)
    Genevieve × Romy houdt ook wel van sporten, misschien kunnen ze work-out buddies zijn?
    Jule × Beiden erg eigenwijs dus misschien botst het wel?
    Michael × Romy is lid van de LGBT club, dus ze zal Michael altijd proberen te steunen waar mogelijk, misschien kunnen ze vrienden zijn?
    Reyna × Romy is ook lid van de debate club, dus wie weet kennen ze elkaar daarvan? Verder weet ik even niks haha, misschien kunnen ze zo rivalen zijn omdat ze beide nogal een sterke wil hebben, en het misschien altijd tussen hun twee gaat als het gaat om een debat? (vage uitleg, ik ben net wakker,sorry haha)


    Een vriendschap kan wel ja c: Misschien dat ze dan nog niet zo lang vrienden zijn? Anders klopt het aan Michael zijn kant niet meer helemaal met dat hij een jaar geleden gewoonweg geen vrienden meer had.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Een vriendschap kan wel ja c: Misschien dat ze dan nog niet zo lang vrienden zijn? Anders klopt het aan Michael zijn kant niet meer helemaal met dat hij een jaar geleden gewoonweg geen vrienden meer had.

    Is prima, ik zet je er straks bij!


    tya