• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bruch schreef:
    (...)

    Is goed c: Dan hebben ze verder niet echt een relatie tot elkaar?

    @Childs heeft Casey behoefte aan iemand waar ze totaal niet mee op kan schieten?


    Op zich wel!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Op zich wel!


    Ik zie dat Casey met Ty omgaat? Ty en Michael gaan namelijk ook niet samen en Jule mag Michael wel, maar alleen wanneer die twee met z'n tweeën zijn, dus dat zou wel leuk uitkomen c: Michael zal haar in dat geval zien als één van die populaire kids die hem heeft laten vallen. Hoe zie jij Casey hierin?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Ik zie dat Casey met Ty omgaat? Ty en Michael gaan namelijk ook niet samen en Jule mag Michael wel, maar alleen wanneer die twee met z'n tweeën zijn, dus dat zou wel leuk uitkomen c: Michael zal haar in dat geval zien als één van die populaire kids die hem heeft laten vallen. Hoe zie jij Casey hierin?


    Ja, dat lijkt me wel een goede! Casey is op zich helemaal geen bitch, maar ze geeft wel veel om haar reputatie dus die gaat vóór haar relatie met wie dan ook.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Ja, dat lijkt me wel een goede! Casey is op zich helemaal geen bitch, maar ze geeft wel veel om haar reputatie dus die gaat vóór haar relatie met wie dan ook.


    Oké ^^ Dan zet ik het erbij!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Even een vraagje btw, is er bij de populaire kids nog ruimte voor een mannelijk personage? Ik heb namelijk zin om even een personage van mij te recyclen, omdat ik denk dat hij in dit rpg voor de nodige opschudding zou kunnen zorgen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heeft er nog iemand interesse in een, soort, vriendschap met Harper?


    chaos makes the muse

    Bruch schreef:
    Even een vraagje btw, is er bij de populaire kids nog ruimte voor een mannelijk personage? Ik heb namelijk zin om even een personage van mij te recyclen, omdat ik denk dat hij in dit rpg voor de nodige opschudding zou kunnen zorgen ^^


    Momenteel is er alleen nog ruimte voor een onpopulaire jongen. ): Anders wordt het niet gelijk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Momenteel is er alleen nog ruimte voor een onpopulaire jongen. ): Anders wordt het niet gelijk.


    Aaah jammer, dan blijf ik nog maar even hopen dat er twee onpopulaire mensen bij willen komen haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    nvm

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 14:50 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Childs schreef:
    (...)

    Momenteel is er alleen nog ruimte voor een onpopulaire jongen. ): Anders wordt het niet gelijk.


    ik sta nog steeds te twijfelen of ik nog een onpopulaire jongen moet nemen of niet. Ik denk dat ik het toch maar niet ga doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh, en is iemand geïnteresseerd in het verpesten van Joshuas leven? Ik bedoel, iemand moet hem toch wel haten, of niet? c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh, en is iemand geïnteresseerd in het verpesten van Joshuas leven? Ik bedoel, iemand moet hem toch wel haten, of niet? c:


    Voor dat soort dingen wou ik nu dus Richard recyclen hehehe. Ik heb namelijk een beetje hetzelfde met Michael, maar er is eigenlijk niet echt een "diehard pester" tussen de huidige personages naar mijn idee.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Voor dat soort dingen wou ik nu dus Richard recyclen hehehe. Ik heb namelijk een beetje hetzelfde met Michael, maar er is eigenlijk niet echt een "diehard pester" tussen de huidige personages naar mijn idee.


    Misschien kan ik alsnog de unpopular jongen nemen zodat jij een diehard pester kunt gaan maken :') Dan staat alles nog gelijk en hebben we nog een unpopular jongen nodig ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Misschien kan ik alsnog de unpopular jongen nemen zodat jij een diehard pester kunt gaan maken :') Dan staat alles nog gelijk en hebben we nog een unpopular jongen nodig ^^


    Als iedereen dat prima vind.. ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Als iedereen dat prima vind.. ^^


    Me (and Jule) likes. More mancady (ook als ze super gemeen zijn tegen onpopulaire jongens) is altijd leuk. Daarnaast heeft Jule ook nog altijd een reden nodig waarom ze niet meer met Michael durft te praten, daar zou de nieuwe popu guy ideaal voor zijn


    Keep your head up, keep your heart strong